Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Σατανάδες και Αντίχριστοι.


Μια σειρά από «περίεργα» γεγονότα έλαβαν χώρα τις τελευταίες μέρες στην Τήνο από ανεξάρτητους διοργανωτές με «περίεργα» γούστα.

Να πάμε ανάποδα. Σήμερα το πρωί έγινε λέει «ποδηλατικόςμαραθώνιος», διοργανωμένος από ιδιωτική επιχείρηση με «περίεργο» όνομα και αντικείμενο. Island x-treme  με αντικείμενο καφέδες και καταδοτικό κέντρο. Τι δουλειά έχουν οι καφέδες με τους καταδότες; Καταδύτες, κατακάθια δεν ξέρω. Κυριακάτικα  που ο κόσμος σεληνιάζεται ή εκκλησιάζεται δεν ξέρω που πάτε με τα ποδήλατα;

Προχθές Παρασκευή, παραμονή Πέτρου και Παύλου, άλλοι «περίεργοι» από μια ΔΡΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ που συνηθίζουν να βγαίνουν στο δρόμο τακτικά, να βάζουν πανό ή να μοιράζουν χαρτιά, δεν πήγαν σε καμία αγρυπνία οι αθεόφοβοι, αλλά μάζεψαν πάνω από διακόσια πενήντα άτομα στην πλατεία του Πύργου και για πέντε ώρες την κατέλαβαν και έπαιζαν μουσική ενάντια λέει σε κάποιο φασισμό. Ήταν ανάγκη να κρατούν τους Πυργιανούς ξύπνιους τόσες ώρες; Δεν κανόνιζαν κανένα εξορκισμό γι΄αυτόν τον φασισμό να ησυχάσουμε;

Άλλοι πάλι  με ένα όνομα  που θύμιζε κλήματα, μου φαίνεται πως τους λένε ClimbExomvourgo,  του Αγίου Πνεύματος βοήθειά μας, ψάχνανε σε λάθος μέρος πάνω στα γκρεμνά στο Εξώμβουργο, για κλήματα για το Αγιο Πνεύμα, θα σας γελάσω. Εγώ ξέρω ότι στο Ξώμπουργο έχει μόνο κορακοαυγά, αλλά δεν είναι η εποχή τους.

Και ενώ συμβαίνουν αυτά τα «περίεργα» στην Τήνο, ξαφνικά είδα το φως μου. Έπεσα πάνω σε σχόλιο σε ένα που το λένε facebook που έβαζε τάξη σε όλα.


Που πάτε ρε Χαραλάμπηδες Κυριακή πρωί που ο κόσμος εκκλησιάζεται!
Σας είπε κανένας ότι μπορείτε να κλείνετε δρόμους Κυριακή πρωί;  Να κρατάτε ομήρους ως και σαράντα λεπτά τον κόσμο; Αυτά είναι  προνόμια μόνο όσων κρατούν εικόνες.
Του Αγιασμού στις 6 Ιανουαρίου στην παραλία.
Της ευρέσεως πρωί απόγευμα από κάνα δίωρο τη φορά
Του Ευαγγελισμού
Την Μεγάλη Παρασκευή
Το Πάσχα
Της Πελαγίας από το Μοναστήρι μέχρι την Χώρα-δυόμιση ώρες
Και άλλες δυο από την Αγία Παρασκευή μέχρι την Παναγία
Τον δεκαπενταύγουστο
Των Ταξιαρχών
Του Αγίου Νικολάου
Έ, όλο και κάποια θα ξέχασα ακόμα αλλά δεν πειράζει.
 Την άλλη φορά να καρφιτσώστε στις μπλούζες όσων συμμετάσχουν σε τέτοιες σατανικές τελετές, αντί για νούμερα από μια εικόνα ενός αγίου. Δεν θα λέμε το 11 βγήκε πρώτο αλλά ο ποδηλάτης με τον Άγιο Πχ Γρηγόριο, δεύτερος όχι με τον αριθμό36 αλλά  πχ με τον Άγιο Προκόπιο, Τρίτος πχ με τον Άγιο Πατάπιο κλπ. Για τις γυναικείες συμμετοχές να επιλεγούν Αγίες. Πχ Αναστασία, Υπομονή, Ματρόνα, Θεοδοσία κλπ. Και οπωσδήποτε πριν από κάθε τέτοιο γεγονός να διαβάζετε το μήνυμα του Σεβασμιότατου με τις ευλογιές του.

Σατανάδες και Αντίχριστοι.
Ε Σατανάδες!

ΥΓ: μήπως ξέρει κανείς ποιος είναι ο προστάτης Άγιος των ποδηλάτων ή των ποδηλατοδρομιών; Να το βάλετε στην αφίσα την επόμενη φορά.

Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Σε εγκυμοσύνη οφείλεται η λιποθυμία του πρωθυπουργού .

Από:  anarhogatoulis.
 Καμιά ανησυχία για την υγεία του πρωθυπουργού.


Σύμφωνα με τους γιατρούς που τον εξέτασαν  η λιποθυμία οφείλεται σε εγκυμοσύνη.

Και όπως χαρακτηριστικά δήλωσαν...



ΕΓΚΥΜΟΝΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ!!! 

Άντε και καλή λευτεριά...σε μας

Για την εγκυμονούσα χεστήκαμε

Απ' την Αλίκη στην Τζούλια, απ' τον Γκουσγκούνη αστον Αδωνη και από τον Ελύτη στη Σώτη!


Του Στέλιου Ελληνιάδη - "Δρόμος της Αριστεράς"
Ποια είναι τα πιο αναγνωρίσιμα άτομα, οι «περσόνες», στην τηλεόραση; Αυτά που αποτελούν τη βιτρίνα του μιντιακού πολιτισμού; Τα «πρότυπα» στην πολιτική αρένα, τα μοντέλα στον τρόπο ζωής, οι πετυχημένοι και αντιπροσωπευτικοί τύποι των πολιτικών θώκων και των επαγγελματικών σταδιοδρομιών; Αυτοί που δεν θα τους ήξερε, ή δεν θα ήθελε να τους ξέρει, ούτε η μάνα τους, χωρίς την τηλεόραση;

Στη δεκαετία του '60, οι ταινίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη, το «Ξύλο βγήκε απ' τον παράδεισο», «Χτυποκάρδια στο θρανίο», «Κλωτσοσκούφι», «Η κόρη μου η σοσιαλίστρια» κ.ά., έκοβαν εκατοντάδες χιλιάδες εισιτήρια. Η Αλίκη ήταν το πρότυπο της λαϊκής οικογένειας. Νέα, όμορφη, δραστήρια, πετυχημένη ηθοποιός και επιχειρηματίας, μητέρα, με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ σύζυγο και τον Αλέκο Σακελλάριο σκηνοθέτη, με συμπρωταγωνιστές τον Παπαγιαννόπουλο, τον Ηλιόπουλο ή τον Βέγγο, και με μουσική του Μάνου Χατζιδάκι, του Σταύρου Ξαρχάκου ή του Γιώργου Ζαμπέτα. Μπορεί να μην ήταν η νέα Παξινού και να μην άρεσε η ελαφρότητα της στους διανοούμενους, αλλά οι ρόλοι της δεν είχαν ούτε χυδαιότητα, ούτε βία, ούτε σαπίλα. Και οι ταινίες της ήταν απολίτικες, αλλά είχαν συναίσθημα, αφέλεια και χιούμορ. Τα χρόνια πέρασαν, τα ήθη και τα πρότυπα άλλαξαν, πολλοί άνθρωποι, στα πάνω και τα κάτω στρώματα, μεταλλάχθηκαν. Η τηλεόραση αντικατέστησε, μάλλον επώδυνα, το λαϊκό σινεμά. Και στην πρώτη δεκαετία της νέας χιλιετίας, οι ταινίες της Τζούλιας Αλεξανδράτου κυκλοφορούσαν σε εκατοντάδες χιλιάδες αντίτυπα.

 Η Αλίκη είχε προ πολλού πεθάνει. Η Τζούλια φόρεσε το στέμμα των ΜΜΕ, σε prime time, ως πετυχημένο μοντέλο, αντιπροσωπευτικό της νέας εποχής. Βρόντηξαν και άστραψαν οι στάσεις της και οι καμπύλες της στο youtbe! Νέα, ωραία, λαϊκή, αλλά και αδίστακτη, αμόρφωτη, με μπράβους και μαφιόζους στο φυσικό της περιβάλλον. Ανάμεσα σε βίζιτες που πλημμύρισαν το λαϊκό φαντασιακό μέσα από την ιδιωτική τηλεόραση, τα περιοδικά και τις φυλλάδες του λάιφ στάιλ κουτσομπολιού παρέα με νεοπλούσιους γαμπρούς, τυχοδιώκτες επιχειρηματίες photosop τραγουδιστές και ακριβοπληρωμένους ποδοσφαιριστές! Οι μαμάδες παίρνουν απ' το χέρι τα κοριτσάκια τους και τα πηγαίνουν προσφορά στα καλλιστεία, ενώ οι μπαμπάδες απολαμβάνουν καναπεδάτοι τις τσόντες που νοικιάζουν από τα βιντεάδικα ή αγοράζουν στις καφετέριες και τα προποτζίδικα από πλανόδιους Αφρικανούς.
Πολιτισμικό κουβάρι

Όσο αυξανόταν η οικονομική απόσταση ανάμεσα στα κατώτερα στρώματα και την ολιγαρχία του πλούτου τόσο περισσότερο βομβάρδιζαν την «πλέμπα» με πνευματική σαβούρα και πολιτιστικά μπάζα. Όσο περισσότερο η μεσαία τάξη βελτίωνε τα οικονομικά της τόσο περισσότερο ελαστικοποιούσε τα κριτήρια της και έριχνε την αισθητική της. Σκότωσαν τον Χατζιδάκι μέσα τους και υιοθέτησαν τον Πέτρο Γαϊτάνο ή τον Νότη Σφακιανάκη. Ξεκίνησαν από την Ελένη Βλάχου και κατέληξαν στον Πάσχο Μάνδραβέλη. Ολιγάρχες, μεσαία τάξη και «λαϊκοί» γίνανε κουβάρι. Αυτό που υπήρχε ανέκαθεν, αλλά ήταν οριοθετημένο στις όχθες της Εθνικής Οδού, αναδείχτηκε από τα ιδιωτικά ΜΜΕ, νομιμοποιήθηκε και έγινε μέινστριμ, οικογενειακό. Η Αντζελα Δημητρίου, βασίλισσα στην πίστα, από τις μεταμεσονύχτιες ώρες βρέθηκε ξαφνικά στα πρωινάδικα, από τους ξενύχτηδες των σκυλάδικων στις κουζίνες και τα σαλόνια των νοικοκύρηδων.

Οι πόρνες πολυτελείας απέκτησαν πιστοποιητικό κοινωνικοφροσύνης στα δελτία ειδήσεων και τις εκπομπές μαγειρικής και κοινωνικού ξεκατινιάσματος. Από τις διαφημίσεις γιαουρτιών και απορρυπαντικών η γυναίκα καθιερώθηκε σαν σκεύος για κάθε χρήση και το εμπορευματοποιημένο άνευ συναισθήματος σεξ ανασύρθηκε από το περιθώριο και έγινε καθεστώς.

Η Τζούλια μπήκε σαν κυρία στα σαλόνια από την πόρτα, μετά τιμής και digital στις πανάκριβες οθόνες πλάσματος, ενώ ο Γκουσγκούνης, στην εποχή του, βολόδερνε στην Αλάσκα και στο Ροζικλαίρ, μέσα σε μυρωδιές από άπλυτες κάλτσες, χαλασμένα δόντια και ρέγκες από τον εξώστη. Τότε, οι θεατές έκρυβαν το πρόσωπο τους όταν έβγαιναν στην Πατησίων από το σινεμά, ενώ οι τηλεπαρουσιαστές χαμογελάνε πανευτυχείς και καμαρωτοί όταν προβάλλουν μέσα στα διαμερίσματα και τα παιδικά δωμάτια τις περιπέτειες της κάθε κυρίας Αλεξανδράτου. Η φτήνια και η τάχα μου άνεση πήγαν μια χαρά πακέτο με τον ατομισμό, τον εκμαυλισμό, το συντηρητισμό και το ρατσισμό.

Ο νέος τύπος πολίτη, λαϊκού, καταφερτζή και καταναλωτή, χαμηλού ήθους και αισθητικής, κατέλαβε απαιτητικά ένα μεγάλο μέρος από το δημόσιο χώρο. Αυτός ο τύπος πολίτη επανακαθόρισε την πολιτική και επέβαλε τους πολιτικούς του εκφραστές. Από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και τον Ανδρέα Παπανδρέου ξέπεσε στον Γιωργάκη Παπανδρέου, τον Γιώργο Καρατζαφέρη και τον Αντώνη Σαμαρά, με καντηλανάφτες τον Παπακωνσταντίνου και τον Στουρνάρα και τσόντες τον Γεωργιάδη, τον Βορίδη, ταν Κεδίκογλου και τον Δένδια. Σ' αυτά τα ήθη, αυτοί οι πολιτικοί αντιστοιχούν. Και σ' αυτούς τους πολιτικούς, αυτά τα ήθη.
Άπληστοι και κομπλεξικοί


Η αισθητική και τα πολιτικά πιστεύω των κυβερνώντων είναι τόσο απελπιστικά ξεφτιλισμένα, που ενοχλούνταν ακόμα και από την υπό τον έλεγχο τους ΕΡΤ. Με διορισμένους από τους ίδιους διευθυντές, συμβούλους, δημοσιογράφους και παρουσιαστές, και με προσωπικό που σε μεγάλο βαθμό έχει επιλεγεί με κομματικά κριτήρια από Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ, η ΕΡΤ παρέμεινε ασύμβατη με τη φτωχή και θλιβερή κουλτούρα τους, γιατί από παράδοση κρατούσε ένα υψηλότερο επίπεδο πολιτικής και πολιτισμού. Με αποτυχημένη τη Γιουροβιζιονοποίησή της, χωρίς Τατιάνα, Πάνια, Τζούλια, Μενεγάκη, Τρέμη, Καψή, Προτοσάλτε και Σουλεϊμάν, η ΕΡΤ φαινόταν στον Σαμαρά και τον Γεωργιάδη άντρο της επανάστασης, αντίπαλος της πολιτικής τους, εχθρός της κουλτούρας τους.

Διαβάζοντας τις ατάκες του στενού συμβούλου του πρωθυπουργού Φαήλου Κρανιδιώτη, καταλαβαίνεις, από τη γλώσσα που χρησιμοποιεί, γιατί μισεί την ΕΡΤ, αλλά καταλαβαίνεις και τη μετάλλαξη που έχει υποστεί ένα σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας, που έχασε τα πολιτισμικά του ερείσματα στο διάβα μερικών δεκαετιών και ξέπεσε στο χαμηλότερο επίπεδο της μεταπολεμικής περιόδου. Καταλαβαίνεις και τους λόγους που έχουν απήχηση οι νεοναζιστές. Δεν είναι, βέβαια, οι μετανάστες που σήκωσαν τη Χρυσή Αυγή, γιατί οι μετανάστες εμφανίζονται ως πρόβλημα στην κοινωνία από το 1990, ενώ η Χρυσή Αυγή, επί μία εικοσαετία, μέχρι το 2009, είναι ανύπαρκτη. Η άνοδος της συμπίπτει με τη χρεοκοπία του παλιού κόσμου, τη χρεοκοπία των κομμάτων εξουσίας, τη γενικότερη ηθική κατάπτωση και την ανάδυση στην επιφάνεια ό,τι σάπιου έχει αναπτυχθεί μέσα στο κοινωνικό σώμα. Η καλλίγραμμη Τζούλια, ο ατσούμπαλος Άδωνις, ο πρετεντερικός τύπος δημοσιογράφου και ο -γυαλίζει το μάτι του- Κασιδιάρης είναι έκφραση και αντανάκλαση ενός νέου τύπου πολίτη, ανθρωποφάγου, μισογύνη, φτηνιάρη, κακόγουστου, κομπλεξικού και άπληστου. Κι αυτή η αξιοθρήνητη πραγματικότητα συμπληρώνεται, δυστυχώς, με τσόντες από τα αριστερά.

 ΥΓ. Η ανάκτηση του χαμένου εδάφους στον πολιτισμό, προϋπόθεση για την ανάσχεση του κοινωνικού εκτραχηλισμού και της φασιστικοποίησης, είναι ζήτημα ζωής και θανάτου όχι μόνο για την Αριστερά, αλλά για κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης. Εδώ και καιρό, τρίζουν όχι μόνο τα κόκαλα του Γιάννη Ρίτσου, αλλά και του Μάνου Χατζιδάκι.

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Ο Χάλιας


του Θανάση Καρτερού

Τον είδαμε να χαμογελά εν μέσω της κατήφειας και να λάμπει εν μέσω της σκοτούρας κατά την ορκωμοσία της κυβέρνησης. Βενιζέλος, ο εθνικώς υπεύθυνος, ο κερδισμένος της μοιρασιάς, ο σωτήρ του Σαμαρά -αυτό λένε τα υμνολόγια.   Ο εθνικώς υπεύθυνος Βενιζέλος, όμως, ο ευέλικτος και εύκαμπτος, ο φιλόδοξος και φλύαρος, δεν είναι -όπως τρομπάρουν ορισμένοι και ο ίδιος- ο ισχυρός άνδρας της συγκυρίας. Είναι ο χάλιας της, έστω κι αν αυτή τη στιγμή εμφανίζεται ως ο κυρίαρχος του παιγνιδιού και ο μεγάλος πρωταγωνιστής του τσίρκου που παριστάνει την κυβέρνηση τετραετίας.   Είναι χάλιας γιατί έχασε κάθε είδους επαφή με τον κόσμο της λεγόμενης "δημοκρατικής παράταξης" αποδεχόμενος να γίνει αδελφοποιητός του Σαμαρά και του Άδωνι. Τον φτύνουν οι πρώην ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ, κι ας φαντασιώνεται ότι τον δροσίζει κεντροαριστερή βροχούλα. Προσθέτουν έτσι την αποστροφή τους γι' αυτόν στην αποστροφή των παραδοσιακών δεξιών, που δεν θέλουν να τον βλέπουν ούτε ζωγραφιστό -κι ας είναι το κοσκινάκι του Σαμαρά τους.   Είναι χάλιας επίσης γιατί τον κυνηγούν τα υποβρύχια του Άκη και η λαδιά με τη λίστα Λαγκάρντ -όλα τα ψέματά του γι' αυτή βγήκαν στη φόρα από τους εμπειρογνώμονες και τους Γάλλους. Και αν ο Σαμαράς του προφέρει ασυλία -κράτα με να σε κρατώ...- και γλιτώνει προσώρας το εδώλιο του κατηγορουμένου, αυτό δεν σημαίνει ότι γλιτώνει ή μπορεί να γλιτώσει και από την ετυμηγορία του οργισμένου δημοκρατικού πολίτη.   Είναι χάλιας, τέλος, γιατί από καθηγητής συνταγματικού δικαίου προήχθη σε πρύτανη του αντισυνταγματικού αδίκου σε πλείστες όσες περιπτώσεις -με τελευταία την υπόθεση του μαύρου στην ΕΡΤ. Και αναδείχτηκε σε Νόβα και Τσιριμώκο της εποχής μας ωθώντας στην αγκαλιά της Ακροδεξιάς ό,τι είχε μείνει από το ΠΑΣΟΚ. Εκκαθαριστής του πάλαι ποτέ κραταιού κόμματος του Ανδρέα -αυτό είναι και έτσι καταγράφεται στη συνείδηση της κοινής γνώμης.   Δεν υπάρχει αμφιβολία: Ο Βενιζέλος είναι ο αδύναμος κρίκος της κυβέρνησης, και ας επιστρατεύουν τα παπαγαλάκια μέχρι και τη συγκυβέρνηση Σοφούλη - Τσαλδάρη το '47 για να ξεπλύνουν το 2013. Αγνοώντας ότι εκείνη η συγκυβέρνηση οδήγησε στην παντοδυναμία της Δεξιάς και στην εξαφάνιση για δεκαπέντε χρόνια της αγαπημένης τους δημοκρατικής παράταξης. Που όχι ως σοφός, αλλά ως Σοφούλης, ο Βενιζέλος καλείται να αναστήσει. Εδώ γελάμε...     


Πηγή: avgi.gr

Δράση Πολιτών Τήνου: δεν θα περασει ο φασισμος





Ανοικτή συναυλία απο την Δράση Πολιτών Τήνου την Παρασκευή 28 Ιουνίου στις 21.00 στην πλατεία του Πύργου, με την  ευγενική συμμετοχή και προσφορά 15 μουσικών και σχημάτων. 

ΤΟ ΦΑΣΙΜΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ
ΤΣΑΚΙΣΕ ΤΟΝ!

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Ανεμομαζώματα (Ιούνιος 2013, Αρ. 6)

 περηφάνια των μικρών ανθρώπων είναι να μιλάνε συνεχώς για τον εαυτό τους, και των μεγάλων ανθρώπων: να μη μιλάνε καθόλου για τον εαυτό τους."

Βολταίρος

Νέα από "άλλο" πλανήτη...

Τήνος και περηφάνια! Κάναμε τον Κυριάκο Υπουργό – έχει πατήσει πολλάκις τα πανίερα χώματα! Κι εφόσον άρχισα από περηφάνια, θα θυμίσω πως είμαστε περήφανοι επίσης γιατί ο ένας είναι ερωτευμένος με το νησί, η άλλη έμαθε να ξεχωρίζει τα θυμάρια και ο τρίτος επειδή είμαστε παρεξηγημένοι… Συγχωρήστε μου την εμμονή αλλά είναι αγαπημένη ασχολία το σύμπλεγμα κατωτερότητας.

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

CLIMB EXOMVOURGO: 2η αναρριχητική συνάντηση στην Τήνο


Ξεκινά σήμερα Παρασκευή 21/06/13 η αναρριχητική συνάντηση από το CLIMB EXOMVOURGO. Η κατασκήνωση των 40 και πλέον επισκεπτών θα στηθεί στα Λουτρά, στους εξωτερικούς χώρους του μοναστηριού των Ουρσουλινών.  Οι διοργανωτές μας καλούν να συμμετέχουμε με οποιοδήποτε τρόπο: από την αναρρίχηση, την βραδινή διασκέδασή τους, τις μετακινήσεις και οτιδήποτε άλλο.

Αναλυτικά στο www.exomvourgo.com.

Για περισσότερες πληροφορίες μην διαστάσετε να επικοινωνήσετε με το 6947440962. 

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Συναυλία του Ross Daly Quartet στο Μουσείο Μαρμαροτεχνίας Τήνου (Κυριακή 23.6.2013)




Με αφορμή τον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Μουσικής, το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς, μας προσκαλεί, στη συναυλία του Ross Daly Quartet, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο Μαρμαροτεχνίας (Πύργος Τήνου), την Κυριακή 23 Ιουνίου 2013, ώρα 9.30 μ.μ. 

Συμμετέχουν: Ross Daly (λύρα, τάρχου, σάζι), Κέλυ Θωμά (λύρα), Γιώργης Μανωλάκης (λαούτο, φωνή), Γιάννης Παπατζανής (κρουστά, φωνή). Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη. Πληροφορίες – κράτηση θέσεων: 22830 31290.

Την ημέρα της συναυλίας θα υπάρξει πούλμαν 50 θέσεων για δωρεάν μεταφορά του κοινού από τη Χώρα στον Πύργο και επιστροφή. Για κρατήσεις θέσεων, είναι απαραίτητη η προσυνεννόηση με το Μουσείο. Η αναχώρηση θα γίνει από το πάρκινγκ του παλιού λιμανιού της Χώρας (ανακύκλωση), στις 20.15.

Τέλος, ενημερώνει  ότι απομένουν ελάχιστες θέσεις για το δωρεάν μουσικό εργαστήρι που οργανώνεται στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Μουσείου Μαρμαροτεχνίας, κατά το διήμερο 23-24 Ιουνίου 2013 (Κυριακή 11.00-14.00, Δευτέρα 10.00-13.00, 14.00-17.00), με κύριο εισηγητή τον Ross Daly.

Η συναυλία του Ross Daly Quartet και το μουσικό εργαστήρι εντάσσονται στο πρόγραμμα εορταστικών εκδηλώσεων για τα πέντε χρόνια δράσης του Μουσείου Μαρμαροτεχνίας (2008-2013).

Επιστολή – απάντηση του Δημάρχου στην Ανοικτή επιτροπή Αλληλεγγύης


Επιστολή – απάντηση στο έγγραφο της Ανοιχτής Επιτροπής Αλληλεγγύης Τήνου  σχετικά με τη λειτουργία του Κοινωνικού Φαρμακείου Τήνου απέστειλε ο Δήμαρχος, κ. Παναγιώτης Κροντηράς, την οποία παραθέτουμε  παρακάτω:



«Κύριοι της Ανοικτής Επιτροπής Αλληλεγγύης Τήνου,
Ενώ από την  αρχή κάνετε σαφές ότι δεν σας ενδιαφέρει η «πρωτοκαθεδρία» της κάθε πρωτοβουλίας αρκεί να προσφέρετε και ταυτόχρονα να ενθαρρύνετε μορφές συλλογικής δράσης και αυτοοργάνωσης, μάλλον η συνέχεια και κυρίως η ένταση των παραπόνων σας μαρτυρούν για το αντίθετο. Πάντως αυτό που επικαλείστε, δηλαδή ότι σας είναι αδιάφορο ποιος «θα φαίνεται», αφορά κυρίως εμάς, που δεν έχουμε πρόβλημα να υιοθετήσουμε κάθε θετική πρωτοβουλία (αν και ως Δήμος είχαμε ήδη απασχοληθεί με το θέμα), χωρίς να υποβαθμίζουμε ασφαλώς καμία από τις ενέργειές σας.
Ας μπουν τα πράγματα στη θέση τους:
Την ύπαρξη του Δήμου Τήνου, ως ρυθμιστικού παράγοντα του Κοινωνικού Φαρμακείου την αξίωσαν, όπως ξέρετε αλλά αποσιωπάτε, οι φαρμακοποιοί της πόλης μας.

Εγκαίνια έκθεσης φωτογραφίας, Εργαστήριο αρχιτεκτονικής Αιγαίου, 22/06 20.00






ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΗΝΟΣ


Έγχρωμη φωτογραφία
της Ιωάννας Παπασταθοπούλου


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΑΙΓΑΙΟΥ
Φιλιππότη 11
(δίπλα στο ξεν/χείο Μελτέμι,
περιοχή Δημαρχείου)
Τηλ. 2283026335


Τρ-Πε-Πα 9.00-14.00 & 18.00-21.00, Δε,Τε,Σα 9.00-14.00 


ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΙΟΥΝΙΟΥ 20.00

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Ανοικτή Επιτροπή Αλληλεγγύης Τήνου: Επιστολή στον Δήμο Τήνου για το Κοινωνικό Φαρμακείο




 Από την Ανοικτή Επιτροπή Αλληλεγγύης πήραμε την πιο κάτω επιστολή, με την οποία εγκαλούν το δήμαρχο και το δημοτικό συμβούλιο για την μη έναρξη ακόμα του Κοινωνικού φαρμακείου και καταγγέλλουν την συμπεριφορά και στάση του δημάρχου και του δημοτικού συμβουλίου ως: "εμπαικτική και υποβιβαστική" θέτοντάς τους ταυτόχρονα συγκεκριμένα ερωτήματα:


Τήνος, 16 Ιουνίου 2013 

Κύριε δήμαρχε, κυρίες και κύριοι δημοτικοί σύμβουλοι,

                Μετά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22/4/2013 στο οποίο συζητήθηκε το θέμα του Κοινωνικού Φαρμακείου στην Τήνο, θα θέλαμε ως Ανοικτή Επιτροπή Αλληλεγγύης να θέσουμε δημοσίως κάποια ερωτήματα σχετικά με το ιστορικό του θέματος καθώς και την αντιμετώπιση που είχε από εσάς.
                Αρχικά γνωστοποιούμε ότι δεν τίθεται θέμα «απόδοσης ευσήμων» για την ιδέα ή την υλοποίηση. Κοινωνικά φαρμακεία υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα, στημένα με διάφορα σκεπτικά, θεσμοθετημένα ή μη, οπότε λίγη σημασία έχει αν η επιτροπή αλληλεγγύης είχε την ιδέα για το τηνιακό Κοι.Φα. Αυτό που έχει όμως σημασία για μας είναι ο τρόπος με τον οποίο θέλουμε να λειτουργεί. Έτσι προσπαθήσαμε να τον ορίσουμε συντάσσοντας ένα καταστατικό.
                Ας πάρουμε όμως την ιστορία του Κοι.Φα. από την αρχή.
• Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013
                Στη 6η γενική συνέλευση της Ανοικτής Επιτροπής Αλληλεγγύης συζητήθηκε «η οργάνωση ενός κοινωνικού φαρμακείου. Μετά από αρκετή συζήτηση συμφωνήσαμε να επικοινωνήσουμε με άλλα κοινωνικά φαρμακεία έτσι ώστε να μας μεταφέρουν την εμπειρία τους και μετά να γίνει μια συνάντηση με τους εμπλεκόμενους φορείς ,φαρμακεία , Κ.Υ. Τήνου κ.τ.λ. για να ξεκινήσει το μεγάλο και δύσκολο αυτό εγχείρημα που θα βοηθήσει πολλούς συνανθρώπους μας»
• Τρίτη 5 Μαρτίου 2013
                Η Ανοικτή Επιτροπή Αλληλεγγύης συζητάει με την κ. Σπεράντζα Δουράτσου δημοτική σύμβουλο στη Σύρο και μέλος της επιτροπής του Κοι.Φα. Σύρου. Ενημερώνεται για τον τρόπο λειτουργίας του, θέτει ερωτήματα και ανταλλάσει ιδέες για το Κοι.Φα. Τήνου
                Την ίδια μέρα δημοσιεύεται σχετικό άρθρο της κ. Άννας – Τερέζας Δαλμυρά στηνΚοινή Γνώμη το οποίο συμπεριλαμβάνει τις παρακάτω δηλώσεις του κ. Κροντηρά.
1. «Σημαντική η παρουσία της Επιτροπής. Χρειάζονται όμως ενέργειες οργανωμένες για να ανταποκριθούμε στα προβλήματα των πολιτών»,
2. «είναι σπουδαίο να υπάρχουν αλληλέγγυα συναισθήματα στους ανθρώπους, που λειτουργούν ως κινητήριος δύναμη για προσφορά στους πολίτες που χρήζουν ηθικής και οικονομικής στήριξης, ωστόσο, σημείωσε πως, για κάθε ενέργεια, κρίνεται απαραίτητη η συμβολή πολλών φορέων αν επιθυμεί κάποιος να έχει κοινωνικό αποτέλεσμα»,
3. «Θεωρώ, ότι πρέπει πάνω από όλα τέτοιου είδους προσπάθειες να γίνονται οργανωμένα και να συμμετέχουν ο δήμος, η Ανοικτή Επιτροπή, η Καθολική Αρχιεπισκοπή, η Ιερά Μητρόπολη και οι ιδιώτες. Οργανωμένα και μετά από έρευνα, η οποία θα καταγράφει τις ανάγκες των κατοίκων»,
4. «Πρέπει να δοθούν προτεραιότητες και να εξετασθεί τι έχει ανάγκη περισσότερο ο κόσμος. Το κοινωνικό φαρμακείο ή το κοινωνικό παντοπωλείο για παράδειγμα; Είναι μία σκέψη του δήμου η δημιουργία του κοινωνικού παντοπωλείου γιατί αυτή τη στιγμή μοιράζει σε περισσότερες από 300 οικογένειες τρόφιμα η Μητρόπολη. Αυτό μπορεί να εξελιχθεί. Πρέπει, επαναλαμβάνω, επειδή είναι κρίσιμη η χρονική περίοδος που ζούμε, οι ενέργειες μας να είναι οργανωμένες και με υπόβαθρο ώστε να έχουν αποτέλεσμα»
• Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013
                Η Ανοικτή Επιτροπή Αλληλεγγύης κάνει ανοικτό κάλεσμα για συλλογή φαρμάκων από τους τηνιακούς σε συγκεκριμένα σημεία.
• Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013
                Έπειτα από συνεννόηση με τους φαρμακοποιούς του νησιού, γίνεται η πρώτη συνάντηση για το Κοι.Φα. με παρουσία φαρμακοποιών, γιατρών, εκπροσώπου της κοινωνικής υπηρεσίας του δήμου, και εκπροσώπου του δημοτικού συμβουλίου.
                Στη συνάντηση αυτή η Επιτροπή Αλληλεγγύης κατέθεσε μία πρόταση για το καταστατικό του Κοι.Φα., ένα κείμενο το οποίο είχε συντάξει με βάση κάποια στοιχεία από το καταστατικό του συριανού Κοι.Φα. αλλά και με βάση τις δικές της αρχές, και τις ιδέες των μελών της συνέλευσής της. Το κείμενο αυτό είχε ως εξής.
           Μετά από αρκετή συζήτηση για επιμέρους θέματα με τους παρευρισκόμενους ενημερωθήκαμε από τον εκπρόσωπο του δημοτικού συμβουλίου ότι το κείμενό μας αυτό θα περνούσε στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο προς ψήφιση ώστε να ιδρυθεί το Κοι.Φα. με την έγκριση του δήμου Τήνου.
• Δευτέρα 22 Απριλίου 2013
                Στο δημοτικό συμβούλιο όπου παρευρέθηκε και παρενέβη αντιπροσωπεία από την Ανοικτή Επιτροπή Αλληλεγγύης συζητείται το θέμα «Λήψη απόφασης για σύσταση Κοινωνικού Φαρμακείου, με τη συμμετοχή του Δήμου Τήνου και άλλων φορέων». Έρχεται σαν εισήγηση ένα κείμενο καταστατικού, εν μέρει διαφορετικό από αυτό που είχε καταθέσει η επιτροπή χωρίς αυτή να έχει προηγουμένως ενημερωθεί. Το κείμενο που ψηφίστηκε και καταγράφηκε στα πρακτικά έχει ως εξής (με έντονη γραφή διακρίνονται οι διαφοροποιήσεις):

                Πολύ σημαντική όμως είναι και η γενική αντιμετώπιση που είχε το όλο θέμα από το δημοτικό συμβούλιο και τον κ. Δήμαρχο. Καταρχήν όπως φαίνεται παραπάνω, καταγράφηκε στο καταστατικό ότι οι πολίτες που θα συμμετέχουν στην διαχειριστική επιτροπή του Κοι.Φα. δεν είναι συγκεκριμένα από την επιτροπή αλληλεγγύης, ούτε καν «κατά προτεραιότητα» όπως μας διαβεβαίωσαν οι κύριοι Σαλταμανίκας και Κροντηράς έπειτα από παρέμβαση μας στο δημοτικό συμβούλιο. Ειπώθηκε δε χαρακτηριστικά, από τον κύριο Κροντηρά και τον κύριο Σαλταμανίκα ότι, η επιτροπή αλληλεγγύης δεν έχει νομική προσωπικότητα και επειδή μπορεί «σε 10, σε 5, σε 2, σε 1 χρόνο να μην υπάρχει», δεν μπορούμε λοιπόν να ψάχνουμε τότε ποιοι θα είναι αυτοί οι τρεις πολίτες!!!
            Πολύ περισσότερη δε σημασία έχει η παντελής έλλειψη γραπτής απαγόρευσης της διαφήμισης όσων φορέων συμμετέχουν στο Κοι.Φα. ή προσφέρουν φάρμακα ή άλλες προσφορές σε αυτό. Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την προφορική διαβεβαίωση του κυρίου Σαλταμανίκα πως αυτή μας η παρέμβαση «ήδη γράφεται» στο καταστατικό!!
• Μάιος 2013
                Πραγματοποιείται συνάντηση με φαρμακοποιούς και γιατρούς όπου συμμετέχουν τρία μέλη της επιτροπής αλληλεγγύης καθώς και ο εκπρόσωπος της συμπολίτευσης του δημοτικού συμβουλίου κύριος Δελασούδας. Η συζήτηση αφορούσε κυρίως πρακτικά θέματα για την οργάνωση του φαρμακείου (πχ. Ανάγκη κατασκευής ραφιών στον χώρο), όμως όπως ανέφερε ο κύριος Δελασούδας «δεν ήταν επίσημη» διότι έλειπε ο κύριος Κροντηράς!
• Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013
                Η επιτροπή αλληλεγγύης έχει ήδη καταγράψει ηλεκτρονικά 1300 και πλέον φάρμακα από προσφορές, τα έχει ταξινομήσει αλφαβητικά και είναι έτοιμα προς διάθεση. Το κοινωνικό φαρμακείο όμως δεν έχει ακόμη ξεκινήσει τη λειτουργία του για άγνωστο προς την επιτροπή αλληλεγγύης λόγο. Σημειώνεται ότι πολλά από τα φάρμακα που έχουν συγκεντρωθεί έχουν ήδη λήξει ή πρόκειται να λήξουν όσο καθυστερεί η έναρξη της λειτουργίας του φαρμακείου.

                Για ακόμη μία φορά τονίζεται ότι σκοπός της Επιτροπής Αλληλεγγύης δεν είναι μονάχα η ανακούφιση των «εμπερίστατων» συνανθρώπων μας, όπως αρέσκεται να τους αποκαλεί η μητρόπολή μας. Προσπαθούμε μέσα από δομές αυτοοργάνωσης, όπως θα θέλαμε να είναι το Κοι.Φα., εναλλακτικής οικονομίας όπως είναι το ανταλλακτικό νόμισμα κτλ. να ενισχύσουμε την αντίληψη ότι δεν χρειαζόμαστε κάποιον προστάτη, κάποιον ινστρούκτορα, κάποια ομπρέλα. Ο καθένας μπορεί και πρέπει να δουλέψει με ατομική ευθύνη και με τις δικές του δυνάμεις μέσα σε οργανωμένα σύνολα όχι κατ’ ανάγκη θεσμικά, για να λυθεί οποιοδήποτε πρόβλημα, είτε αυτό λέγεται φτώχεια, είτε λέγεται ρατσισμός, είτε λέγεται μνημόνιο.
                Η ενίσχυση της αντίληψης αυτής σε όσους παρακολουθούν την πορεία της ομάδας μας ή και συμμετέχουν, δεν διευκολύνεται διόλου με δηλώσεις του τύπου «δεν μπορείτε να έχετε αποτέλεσμα χωρίς το δήμο, τη μητρόπολη και την αρχιεπισκοπή», «σε λίγα χρόνια η επιτροπή αλληλεγγύης μπορεί να μην υπάρχει» που έχετε κάνει κ. δήμαρχε. Δεν ενισχύεται με προτάσεις όπως «το κοινωνικό φαρμακείο είχε ήδη προγραμματιστεί από το γραφείο εθελοντισμού του δήμου» , «μόνο μια δημοτική αρχή μπορεί να βάλει οργανωμένο δίχτυ προστασίας» και «δεν ήταν πρωτοπορία της επιτροπής αλληλεγγύης, ήταν συμμετοχή» δια στόματος του αντιδημάρχου κ. Λαγουρού. Πολύ περισσότερο δεν συνάδει με ανακοινώσεις όπως «εμείς εδώ είμαστε έλληνες τηνιακοί και θα φτιάξουμε το δικό μας νόμισμα» που έχει κάνει ο κ. Ορφανός.
                Πέραν τούτου, θεωρούμε ότι η στάση που κράτησε το δημοτικό συμβούλιο και ο δήμαρχος απέναντι στην επιτροπή αλληλεγγύης ήταν τουλάχιστον εμπαικτική και υποβιβαστική και ως τέτοια την καταγγέλλουμε ενώπιον του κόσμου της Τήνου.
                Η ερώτηση μας είναι λοιπόν ξεκάθαρη, μπορείτε και θέλετε, σαν άνθρωποι πρώτα και έπειτα σαν δημοτικοί σύμβουλοι, να υποστηρίξετε προσπάθειες και πρωτοβουλίες με χαρακτήρα εναλλακτικό και αυτοοργανωτικό; Είστε διατεθειμένοι να βοηθήσετε προς την κατεύθυνση που εμείς έχουμε ορίσει μέσα από γενικές συνελεύσεις ή πιστεύετε ότι παρόμοιες κινήσεις μπορούν να υλοποιηθούν μόνο με την «ομπρέλα» του δήμου, της μητρόπολης, της αρχιεπισκοπής ή άλλων «θεσμικών» παραγόντων; Ο Δήμος Τήνου μπορεί να συνεπικουρήσει διάφορες προσπάθειες συλλογικοτήτων ή έχει σκοπό να συμμετέχει παντού ως αυτοδιορισμένος διαχειριστής, ως υποχρεωτική νομική ομπρέλα, ως ανασταλτικός τελικά παράγοντας αυτόνομων συλλογικών προσπαθειών;

Ανοικτή Επιτροπή Αλληλεγγύης


Ιερά "απειλητική επιστολή"

Αναρτήθηκε από το: enas1983







Πριν πέντε μήνες ακριβώς, στο «Φήμες και μυθοπλασίες στην Τήνο…», προσπάθησα να μεταφέρω με λίγα λόγια την συμπεριφορά δύο ανθρώπων της εκκλησίας μέσα στη δικαστική αίθουσα. Αναφέρομαι φυσικά στους κυρίους Φανερό και Δωρόθεο. Εκφράζοντας την άποψή μου, μίλησα για μετάνοια, ταπεινοφροσύνη και δικαιολογημένη αμηχανία. Σκοπός μου ήταν να καταρρίψω τον μύθο περί ανίκητων και παντοδύναμων μαφιόζων. Κάποιοι το εξέλαβαν ως «οπισθοχώρηση», κάποιοι άλλοι ως αναγνώριση της «αλήθειας». Φαίνεται όμως πως έκανα τραγικό λάθος.


Η «Ιερά Μητρόπολη Σύρου» εξέδωσε στις 13 Ιουνίου 2013, δελτίο τύπου το οποίο φέρνει περισσότερο σε «απειλητική επιστολή» μπράβου της νύχτας παρά σε εκκλησιαστική ανακοίνωση. Τελικά οι εν λόγω κύριοι, μάλλον επιδιώκουν να εμφανίζονται ως μαφιόζοι. Το περιεχόμενο της ανακοίνωσης σε τρία σημεία, οι τίτλοι είναι προφανώς δικοί μου.


1. Ο Μαυρέλης δεν τη γλίτωσε
«Η Ιερά Μητρόπολη ανακοινώνει ότι την 12.06.2013, το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Σύρου, κατεδίκασε ομόφωνα τον εκδότη, ιδιοκτήτη και διευθυντή της εφημερίδος «TIMES IN KOLONAKI» κ. Αθανάσιο ή Σάκη Μαυρέλη, σε ποινή φυλάκισης 15 μηνών και βαρύ χρηματικό πρόστιμο, για συκοφαντική δυσφήμιση διά του τύπου και εξύβριση του Πρωτοπρ. Γεωργίου Φανερού, Αρχιερατικού παρ’ ημίν Επιτρόπου στην Τήνο»
2. Οι άλλοι δύο τη γλίτωσαν γιατί τους τη χαρίσαμε
(αυτοί που) «υπό το πρόσχημα του δήθεν ενδιαφέροντος για την Εκκλησία έσπευσαν να αναπαραγάγουν και να σχολιάσουν, προσθέτοντας και προσωπικές τους κρίσεις, μερικοί, αυτοαναγορευόμενοι σε τιμητές των πάντων, οι οποίοι δεν αντιμετώπισαν τις ίδιες συνέπειες, λόγω της μεγαλοψυχίας του συγκεκριμένου Κληρικού μας»
3. Στο εξής δεν θα δείξουμε έλεος, ακούτε;
«Ας μη πλανώνται, λοιπόν, και ας μη υπεραίρονται όσοι θεωρούν τη μεγαθυμία και την υπομονή μας ως αδυναμία!
Ακουέτωσαν ταύτα πάντες…»


Αν παρατηρήσουμε και την σχέση που έχουν οι κύριοι της μητρόπολής μας με διάφορους μεγαλοεπιχειρηματίες της Ελλάδας, όπως φαίνεται από τις «φιλανθρωπίες» τους, κερδίζουν επάξια τον τίτλο που οι ίδιοι επιδιώκουν να κατέχουν.



Η δύναμή τους όμως δεν πηγάζει τόσο από τις γνωριμίες και τις διασυνδέσεις τους όσο από τον κόσμο που τους ακολουθεί και τους προσκυνά. Αυτόν τον κόσμο τον ονομάζουν «ποίμνιό» τους, κοπάδι τους δηλαδή. Όμως, όπως το κοπάδι τους δίνει τη δύναμη, έτσι μπορεί και να τους την πάρει. Όσο περισσότεροι το καταλαβαίνουν αυτό, τόσο πιο αδύναμοι θα γίνονται. Αυτή τους η αδυναμία, δεν θα μπορεί τότε να παρουσιαστεί ως «μεγαθυμία» και «υπομονή».

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Προς Δωρόθεο ανοικτή επιστολή...


“Ο μείζων υμών έσται υμών διάκονος. Οστις δε υψώσει εαυτόν ταπεινωθήσεται, και όστις ταπεινώσει εαυτόν υψωθήσεται” [Ματθ. κγ’10-12]

Τήνος 16/6/2013
 Κυριακή των Αγίων 318 Θ. Πατέρων (Α' Οικ. Σύνοδος),
Τύχωνος επισκόπου Αμαθούντος Κύπρου


Σεβασμιότατε Δωρόθεε

Στις 16 Ιανουαρίου και κατά την διάρκεια των συζητήσεων  που κατέληξε στην δικαστική δήλωση, στην ανάκληση της μήνυσης από τον Γεώργιο Φανερό και στην αποδοχή της ανάκλησης από μέρους μας, μιλήσατε για αγάπη, για πατρική αγάπη. Είπατε συγκεκριμένα: «μπορεί ο Αλικάρης να διαφωνεί αλλά είμαι ο πνευματικός πατέρας όλων σας» .
 Μιλήσατε για συγχώρεση. Είπατε ότι ο ρόλος της εκκλησίας και των λειτουργών της είναι να συγχωρούν.
Δεν σας πίστεψα τότε και σεις φροντίσατε να επιβεβαιώστε τις επιφυλάξεις μου.

Μόλις 14 μέρες μετά, στις 30 Ιανουαρίου σας ακούσαμε,  από την εξέδρα και δίπλα στην εικόνα της Παναγίας στην σπουδαιότερη για την Τήνο μέρα ,  σε ένα κήρυγμα μίσους, να προσπαθείτε να μας κατακεραυνώσετε και να ανατρέψτε το εις βάρος σας κλίμα. Δεν το σχολιάσαμε τότε, σεβόμενοι  την μεταξύ μας δικαστική δήλωση και την σπουδαιότητα για τη Τήνο της συγκεκριμένης μέρας. 
Φαίνεται αυτή μας την απόφαση την εκλάβατε πιθανόν ως αδυναμία.  

Τώρα, πέντε περίπου μήνες , με ένα νέο δελτίο τύπου, δεν περιορίζεστε να θριαμβολογείτε για την καταδίκη ενός από το ποίμνιό σας, πιθανόν του άσωτου υιού, αλλά τολμάτε και μιλάτε για «αυτοαναγορευμένους τιμητές των πάντων» και  «την μεγαλοψυχία του κληρικού σας» .
Τολμάτε να μιλάτε για «ευεργετηθέντες» τους οποίους δεν τολμάτε να κατονομάσετε.

Δεν  μας κοινοποιήσατε όμως  το δελτίο τύπου σας, το βρήκαμε μετά από υπόδειξη γνωστών μας στο διαδίκτυο.
Όπως δεν τολμήσατε τότε, στο δικαστήριο, να κοιτάξτε κανέναν από μας στα μάτια. Τόσο εσείς, όσο και οι μάρτυρές σας.

Σεβασμιότατε
Θέλω να πιστεύω ότι το δελτίο τύπου της ιεράς μητρόπολης που ηγείστε, το συνέταξε κάποιος από τους υφισταμένους σας, ο οποίος δεν παραβρέθηκε στην δικαστική αίθουσα  και δεν είχε την ανάλογη πληροφόρηση για τα εκεί  τεκταινόμενα .
Εκεί όπου τα πάνω από πενήντα άτομα που μας συνόδευαν και μας παρασταθήκαν, έβγαλαν τα δικά τους συμπεράσματα, πολύ διαφορετικά από όσα στο δελτίο τύπου σας, καταμαρτυράτε.

 Για ποια λοιπόν  «μεγαλοψυχία» μιλάτε;  Εσάς  ευνοούσε ο όποιος συμβιβασμός.

Και πριν και  τότε και τώρα, 
πατέρα εν Χριστό Δωρόθεε
σας επαναλαμβάνουμε:



Συνεχίζουμε…
                                                                                         

Παναγιώτης Αλικάρης 

"Απεργιακά" Ανεμομαζώματα (Ιούνιος 2013, Αρ. 5)

«Όποιος δεν φοβάται το πρόσωπο του τέρατος, πάει να πει ότι του μοιάζει. Και η πιθανή προέκταση του αξιώματος είναι, να συνηθίσουμε τη φρίκη, να μας τρομάζει η ομορφιά.»
Μάνος Χατζηδάκις


Δεν είμαι δημοσιογράφος, εφόσον γράφω για τους τοπικούς άρχοντες που συνήθως «ζωγραφίζουν», προτιμώ να αποκαλώ τον εαυτό μου κριτικό τέχνης! Κατά συνέπεια η «απεργιακή» ανάρτηση είναι καθαρά συμβολική…

Μιλώντας για σύμβολα και βέβαια έχοντας από την αρχή υπ’ όψιν ότι η στήλη κυρίως γράφει για το νησί, σας έχω μερικά μαζεμένα. Θα μου επιτρέψετε μερικές τροποποιήσεις…

No Signal – Χωρίς σήμα προσεχώς και η ζωή μας, εκτος αν…!

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Ζωντανά το πρόγραμμα των εργαζομένων της ΕΡΤ στην Τήνο

Από την Δράση Πολιτών Τήνου. 


Φωτογραφία: ΖΩΝΤΑΝΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΤ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ


Το πρόγραμμα της ΕΡΤ μεταδίδεται από την ΕΒU (European Broadcasting Union) ζωντανά, από το διαδίκτυο και από περιφερειακούς σταθμούς.

Ζωντανά, σήμερα Παρασκευή και αυριο Σάββατο, σε δημόσια προβολή, στην αρχή του πεζόδρομου απέναντι από την εξέδρα, μετά τις 20.00. 
Διατρανώνουμε την αντίθεσή μας στο κλείσιμο της δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης  

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Το δόγμα του σοκ.

Το Δόγμα του σοκ. Η άνοδος του καπιταλισμού της καταστροφής. 
Το πρωτοανεβάσαμε το Γενάρη του 12. Πριν λίγες μέρες η Naomi Klein, ήταν στην Ελλάδα για μια σειρά ομιλιών, επιβεβαιώνοντας τα όσα λέει στο ντοκιμαντέρ. Δυστυχώς τα τελευταία γεγονότα απλώς είναι η συνέχεια.
 Δείτε το ή ξαναδείτε το οπωσδήποτε. Αξίζει τον «κόπο». 

   
           



Χιλή, Αργεντινή ,Αγγλία, Αφγανιστάν, Ρωσία Ιράκ! Ποιος έχει σειρά;




«Ο λόγος για να θυμόμαστε αυτή την ιστορία των αγώνων είναι γιατί μας διδάσκει κάτι πολύ σημαντικό. Κάτι που πρέπει να θυμηθούμε  σε αυτή την κρίσιμη στιγμή. Μας διδάσκει ότι αν θέλουμε απαντήσεις σε αυτή τη οικονομική κρίση που θα οδηγήσουν σε ένα κόσμο πιο υγιή, πιο δίκαιο , πιο ειρηνικό, πρέπει να βγούμε στους δρόμους και να τους αναγκάσουμε.» NAOMI KLEIN.

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Καλημέρα φίλοι και φίλες του Ξάνεμου!

Με δύο απλά λόγια βάζουμε στις άκρες όλες τις διαφορές και παρακαλούμε τον δήμαρχο και το δημοτικό συμβούλιο να πάρουν απόφαση και να ξεκινήσουν την ζωντανή μετάδοση της δημόσιας τηλεόρασης μέσω του Εξώμβουργο TV για όσο εκπέμπει.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Ανεμομαζώματα (Ιούνιος 2013, Αρ. 4)

«πρέπει να γυρίσω γρήγορα πίσω πριν πάρουν είδηση ότι δεν με έχουν ανάγκη…»
Γούντυ Άλλεν

Αετοφωλιά, 26/05/2013

Δύσκολα πια τα ανεμομαζώματα! Δεν φτάνει που δεν μπορείς να διαλέξεις, πρέπει να το στείλεις και σε δικηγόρο πριν το δημοσιεύσεις… Και άντε μετά να πάρεις και την έγκριση του κόμματος!

Πρέπει όμως να μάθω να είμαι υπομονετικός: Στην τελευταία προς Τηνίους επιστολή διάβασα πως πρέπει να περιμένω τον χρόνο που θα καθορίσει ο δήμος για την αντίδρασή μου.

Αυτά βέβαια στο κομμάτι του νησιού μακριά από το λιμάνι. Αν κάνεις πως κατεβαίνεις κατά προβλήτα μεριά… Μικρός δεν ήξερα τι ήταν ο καταπέλτης στα πλοία. Άλλο φανταζόμουν. Εύχομαι πάντως να ήταν όπως φανταζόμουν για να με πετάνε όταν δένει το πλοίο από εκεί και να μην χρειάζεται να κατεβαίνω όπως όλοι οι υπόλοιποι. Που καιρός για μπλεξίματα… Να σε πάρει καμία απάντηση εκεί που περπατάς αμέριμνος να τρέχεις! Οι λαλίστατοι όμως στο γραφείο τύπου με απογοήτευσαν: Δεν παίρνουν το μέρος κανενός! Κι εγώ που νόμιζα ότι είχαν στριμωχτεί και ότι θα έπρεπε να δυσαρεστήσουν κάποιον… Κοίτα που πάντα υπάρχει λύση!

Σανταμούρης-λιμενάρχης ... συνέχεια


Την ... χάσαμε το λογαριασμό,  συνέχεια της κόντρας Σανταμούρη -λιμενάρχη λάβαμε στο e-mail μας για δημοσίευση και σας την παρουσιάζουμε πιο κάτω μαζί με τις απαντήσεις της 6ης διεύθυνσης λιμενικού σώματος  που πήραμε μαζί. Tο «βρέθηκαν λύσεις στις διαφορές απόψεων μεταξύ κ. Σανταμούρη και του λιμενάρχη» και «το μέλλον θα δείξει αν αυτά που συμφωνήσαμε, εφαρμοστούν» ήταν προφητικό όσο αφορά αυτά που «συμφωνήθηκαν».

Αλήθεια πίστευε κανείς ότι η κόντρα θα τελειώσει εκεί; Όσο και να φωνάζει ο Σανταμούρης μόνος του τα λέει μόνος τ΄ακούει.
Ο δήμαρχος θα πάρει θέση; 
Οι υπόλοιποι τι λένε; «Τολμάνε μαζί» ή ο καθένας τον χαβά του; 

Παρακάτω τα έγραφα που μας κοινοποιήθηκαν: 

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

"Τα παιδιά πρέπει πράγματι να αγαπούν πολύ το άθλημα του βόλεϊ"

Από το: tinianews



Την Κυριακή 2 Ιουνίου επισκέφτηκε την ομάδα βόλεϊ του νησιού μας ο ομοσπονδιακός προπονητής κ Νανόπουλος στον χώρο του ανοικτού αθλητικού κέντρου . Συνομίλησε με τα παιδιά της ομάδας καθώς και με τις προπονήτριες και παρακολούθησε την προπόνηση τους δίνοντας τους χρήσιμες συμβουλές για το άθλημα .


Θα σταθούμε στα τελευταία του λόγια πριν αναχωρήσει απ τον χώρο . Χαρακτηριστικά είπε στα παιδιά πως πρέπει πράγματι να αγαπούν πολύ το άθλημα του βόλεϊ αφού καταφέρνουν να προπονούνται στον συγκεκριμένο χώρο εκτεθειμένα σε όλα τα καιρικά φαινόμενα και όχι μόνο .


Εμείς καταγράψαμε μερικά μόνο απ τα προβλήματα που ελπίζουμε να λυθούν άμεσα από αυτούς που πρέπει και που συχνά προτρέπουν τους νέους να ασχοληθούν με τον αθλητισμό .
Να μιλήσουμε για ελλείψεις σε βασικά υλικά ; παρατηρήσαμε χαρακτηρίστηκα τις μπάλες τους που για να είμαι ειλικρινής δεν θυμίζουν και τόσο μπάλες βόλεϊ . Να αναφέρουμε τον σκασμένο τάπητα του γηπέδου και τις << λακκούβες >> που έχουν δημιουργηθεί σε αυτόν αποτελώντας άμεσο κίνδυνο τραυματισμού ; Άραγε ποσό καιρό έχει απλά να βαφτεί ο συγκεκριμένος χώρος ; Άραγε ποιανού είναι η ευθύνη μη ύπαρξης πεζοδρομίου στον δρόμο προς το αθλητικό κέντρο ; Όλοι σαν περαστικοί απ’το σημείο γνωρίζουμε πως πηγαινοέρχονται παιδιά τις βραδινές ώρες πριν και μετά την προπόνηση τους . Τα προβλήματα πολλά και αν και οι λύσεις σε πολλά από αυτά δεν μοιάζουν ακατόρθωτες κάποιοι μάλλον κάνουν πως δεν ακούν . Ας το σκεφτούν την επομένη φορά που θα μιλήσουν για αθλητισμό στους νέους του τόπου μας . Ευχή μας να λυθούν άμεσα τα περισσότερα έστω απ τα προβλήματα που απασχολούν τον τομέα του αθλητισμού στο νησί μας , και φυσικά πάντα πολλές επιτυχίες στην ομάδα βόλεϊ και όχι μόνο .
Φυσικά δεν θα πρέπει να παραλείψουμε να αναφέρουμε τα προβλήματα της ομάδας που αφορούν το οικονομικό και όχι μόνο μέρος της !! Η μικρή βοήθεια της ομοσπονδίας της όπως και η έλλειψη έδρας της ομάδας , με αποτέλεσμα να δηλώνει έδρα την Σύρο , μεγαλώνει το υπάρχων πρόβλημα . Αξίζει να σκεφτεί κανείς το κόστος κάθε αποστολής , αποτελούμενης από όλα τα τμήματα της ομάδας ( κορασίδες – αντρικό – γυναίκειο τμήμα ) που μεταφράζετε σε ακτοπλοϊκά εισιτήρια , κόστος μεταφοράς από το λιμάνι στο γήπεδο και πίσω όπως και την διαμονή της στο νησί της Σύρου την περίοδο που η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών δεν διευκολύνει την αυθημερόν μετακίνηση τους . Κάθε βοήθεια προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ομάδας είναι ευπρόσδεκτη . Όποιος ενδιαφέρετε για κάποια χορηγία σε υλικό ή σε οποιοδήποτε άλλο τομέα απασχολεί την ομάδα αρκεί να επικοινωνήσει με τους υπευθύνους ή ακόμα και με τα Τηνια News για όποια πληροφορία μπορεί να φανεί χρήσιμη .