Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Ένα Ίδρυμα από χρυσάφι

Του Θάνου Χατζόπουλου στην εβδομαδιαία εφημερίδα της αριστεράς   "Η εποχή" της Κυριακής 27 Νοέμβρη  




thanosΑνάμεσα στους φακέλους που παρέλαβε από τον προκάτοχό του ο νέος υπουργός Παιδείας, θα πρέπει να υπάρχει και μια τροπολογία που υπογράφεται από τους βουλευτές που εκλέγονται στις Κυκλάδες (τρεις του ΣΥΡΙΖΑ και ο Γ. Βρούτσης της ΝΔ), δύο των ΑΝΕΛ, ενός από το Ποτάμι και ενός από την Ένωση Κεντρώων. Ας σημειωθεί ότι ο ένας από τους δύο βουλευτές των ΑΝΕΛ είναι ο νεοτοποθετηθείς υφυπουργός Παιδείας Κ. Ζουράρις.
Το θέμα της τροπολογίας αυτής ίσως να θίχτηκε και στη συνάντηση του Αρχιεπισκόπου με τον Κ. Γαβρόγλου. Πρόκειται για μια τροπολογία που καταργεί άρθρα του νόμου 4301, που ψηφίστηκε το 2014, όταν υπουργός Παιδείας ήταν ο Α. Λοβέρδος. Με εκείνα τα εμβόλιμα σε άσχετο νομοσχέδιο άρθρα άλλαξε το καθεστώς λειτουργίας του Πανελληνίου Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελιστρίας Τήνου (Π.Ι.Ι.Ε.Τ.) που διαχειρίζεται εδώ και 200 χρόνια τα έσοδα από τις προσφορές των προσκυνητών του εικονίσματος της Παναγίας.

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Η παντοδυναμία των ηλιθίων.


Του ΠΕΡΙΚΛΗ ΚΟΡΟΒΕΣΗ στην efsyn.gr

Κατά κανόνα οι άνθρωποι παίρνουν την πραγματικότητα ως δεδομένη. Σου λένε: «Έτσι είναι τα πράγματα, έτσι τα βρήκαμε και έτσι πάντοτε ήταν».
Και αφού λοιπόν τα πράγματα είναι ίδια και απαράλλαχτα, μήπως πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να προσαρμοστούμε, όσο γίνεται καλύτερα, και να κοιτάξουμε να βελτιώσουμε τη θέση μας, όσο γίνεται καλύτερα;
Και αυτό σημαίνει, κατά κανόνα, κυνήγι χρημάτωνσπίτιαυτοκίνητοδάνειο και κατανάλωση μέχρις εσχάτων και πλήρης αδιαφορία για την κοινωνία και τον διπλανό μας.
Και δημιουργούνται ανεπαίσθητα τείχη γύρω μας για να μας προστατέψουν από τον ξένο και τον διαφορετικό, που δεν είναι σαν κι εμάς, άρα είναι μια εν δυνάμει απειλή, αφού η ύπαρξη του άλλου, με το «αλλιώτικο» που είναι, βάζει υπό αμφισβήτηση το κανονικό που είμαστε εμείς. Αυτοί οι άνθρωποι δημιουργούν και μια δικιά τους γλώσσα.
Είναι κατά κανόνα πομποί και καθόλου ή ελάχιστα δέκτες. Είναι σίγουροι πως ξέρουν, γι’ αυτό δεν κάνουν τον κόπο να ακούσουν τι λένε οι άλλοι, γιατί εκ των προτέρων είναι πεισμένοι πως οι άλλοι δεν ξέρουν ή, στην καλύτερη περίπτωση, είναι διαφορετικοί.
Αυτή η μεγάλη κατηγορία ανθρώπων έλκεται από τα κόμματα εξουσίας και ψηφίζει σαν να παίζει τις οικονομίες της -αλλά με κομπίνα- στο Χρηματιστήριο.

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Βασίλης Αλεξάκης: «Παραμένω αισιόδοξος επειδή αγαπώ την Ελλάδα»

  Ξ: Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του μυθιστορήματος με τίτλο «Το κλαρινέτο» (εκδ. Μεταίχμιο), ο καλός φίλος της Τήνου και του Ξάνεμου, Βασίλης Αλεξάκης, απάντησε στις ερωτήσεις της Παρή Σπίνου για «την εφημερίδατων συντακτών».
Το βιβλίο του, με λίγη Τήνο μέσα, θα μπορούσε να αποτελέσει εορταστικό δώρο. 

vasilis_alexakis

Βασίλης Αλεξάκης«Ο τρόπος μου να μιλάω είναι να γράφω», λέει ο Βασίλης Αλεξάκης | ΠΑΡΙ ΣΠΙΝΟΥ


«Δεν χρειάζεται να είσαι ιδιαίτερα ευφυής για να γράψεις ένα μυθιστόρημα. Χρειάζεται αθωότητα, να πιστεύεις στην ιστορία σου, να είσαι λίγο παιδί επειδή κάνεις ένα παραμύθι. Οι έξυπνοι άνθρωποι ας γράφουν δοκίμια... για την επανάσταση, πώς φτάσαμε στη χούντα, ή για τις βαθύτερες ρίζες της κρίσης.
Ισως θα πρέπει να δημιουργήσουμε το βραβείο του τελευταίου βιβλίου και να πούμε σε κάποιον σταμάτα να γράφεις...», λέει ο Β. Αλεξάκης, ο οποίος συγκρίνει τον συγγραφέα με τον μαραγκό.
Οποιο κι αν είναι το προσωπικό σου ερέθισμα, πρέπει να ξέρεις να φτιάχνεις ντουλάπες. Αν βάλεις συρταράκια και την κάνεις πιο περίπλοκη, εκεί θα βάλεις και τα πιο προσωπικά σου πράγματα. Τη δική μου ντουλάπα γεμάτη την παραδίδω
Ο Βασίλης Αλεξάκης κρατάει μια παράδοση. Την ημέρα που κυκλοφορεί κάθε νέο βιβλίο του καλεί φίλους στο υπόγειο διαμέρισμά του στο Κολωνάκι για ένα ποτήρι κρασί. Ενα διαμέρισμα δύο δωματίων που εξακολουθεί να έχει μια φοιτητική αύρα, παρά το πέρασμα των χρόνων, κι ένας υπέροχος κήπος. Δύο κουκέτες, ένα μεγάλο τραπέζι του πινγκ πονγκ, ο πολυφωτογραφημένος πίνακας με τις δύο κάλτσες (δικής του έμπνευσης) αποτελούν τη λιτή διακόσμηση.
«Θα ακολουθήσει μετά αγώνας πινγκ πονγκ», είπε χαριτολογώντας ο αγαπητός συγγραφέας, που μας υποδέχτηκε ορεξάτος, χαμογελαστός, έχοντας αφήσει πίσω τη δύσκολη περιπέτεια με την υγεία του. Μάλιστα, έβαλε και τη μουσική της ταινίας «Επικίνδυνες αποστολές» για να δημιουργήσει... σασπένς για το νέο του μυθιστόρημα με τίτλο «Το κλαρινέτο», το οποίο από χθες βρίσκεται στις προθήκες των βιβλιοπωλείων (εκδ. Μεταίχμιο).

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Κοινό Τηνίων: Τοπική Συνέλευση στο Αγάπη

Κοσσίνι,  περιοχή στην οποία είναι εγκατεστημένος ο δεματοποιητής του δήμου


Τρίτη 22 Νοέμβρη, 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Σάββατο 12 Νοέμβρη 2016 πραγματοποιήθηκε στο χωριό Αγάπη ανοιχτή συνέλευση και συζητήθηκαν δύο βασικά θέματα που απασχολούν τους κατοίκους. 

1. Ανεπιτήρητα ζώα

Σχετικά με τα αδέσποτα η κατάσταση περιγράφηκε τραγική. Καταστροφές γίνονται σε πάρα πολλές καλλιέργειες ακόμη κι όταν αυτές είναι περιφραγμένες με μάντρες 2,5 μέτρων. Γνωρίζουν γενικώς ποιανού είναι κάθε φορά τα ζώα που κάνουν τις ζημιές αλλά δεν μπορούν να το αποδείξουν.
 

Αναζητήθηκαν τα αίτια της κατάστασης με μια πολύ καλή τοποθέτηση που υποστήριξε ότι υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες των οποίων ο αριθμός κατσικιών υπερβαίνει κατά πολύ τις δυνατότητες των χωραφιών τους.
 

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος ειπώθηκε καταρχάς ότι από τον νόμο υπεύθυνος είναι ο Δήμος, στο σημείο αυτό αναρωτηθήκαμε αν ο Δήμος πρέπει και να αποζημιώνει ως υπεύθυνος όσους έχουν ζημιές. Συζητήθηκε η επιστολή του Κου Αρμάου για σύσταση σε κάθε τοπικό μιας ομάδας εθελοντών για την συλλογή των ζώων αυτών. Υποστηρίχτηκε ότι ο νόμος δεν επιτρέπει να γίνεται η συλλογή από ομάδες εθελοντών αλλά μόνο από εξειδικευμένα άτομα ενώ στην αναφορά του προβλήματος εξεύρεσης χώρου συγκέντρωσης των ζώων ειπώθηκε ότι υπάρχει κάτοικος του χωριού ο οποίος παραχωρεί χώρο στον Δήμο δωρεάν για την δουλειά αυτή. Τέλος προτάθηκε να γίνει γενική συνέλευση στο χωριό στην οποία να συζητηθεί το θέμα και να βρεθεί μια λύση.
 

2. Σκουπίδια – Δεματοποιητής

Η κατάσταση στο Κοσσίνι είναι ανεξέλεγκτη και χειροτερεύει μήνα με τον μήνα. Πλέον τα δέματα έχουν κατρακυλήσει και σκουπίδια πέφτουν στο ρέμα που οδηγεί στη θάλασσα. Αν βρέξει αρκετά θα μεταφερθεί ένας μεγάλος όγκος σκουπιδιών στην θάλασσα πίσω από την Αγαπιανή και με τον βοριά πιθανότατα θα μεταφερθούν προς τον κόλπο της Κολυμπήθρας. Για τον λόγο αυτό μέλος του συλλόγου της Αγάπης ανέφερε πως έχει έρθει σε επαφή με τους συλλόγους Κώμης κλπ. αλλά δεν βρήκε λέει ανταπόκριση.
 

Επίσης ενημερωθήκαμε ότι πλέον οι σκουπιδιάρες αδειάζουν πλέον χύμα ανάμεσα στις μπάλες. Οι κάτοικοι υποστήριξαν ότι η τωρινή και η προηγούμενη δημοτική αρχή τους κορόιδεψαν καθώς τους διαβεβαίωναν ότι τα δέματα θα φεύγουν. Η περιοχή έχει μετατραπεί σε ΧΑΔΑ και υπάρχει χαρτί της περιφέρειας που το αποδεικνύει και καλεί τον Δήμο να πληρώσει πρόστιμο.
 

Συζητήθηκε ότι υπάρχει ένα γενικό σχέδιο παραχώρησης της διαχείρισης των απορριμμάτων σε ιδιώτες. Υπάρχει δηλαδή μεθόδευση να αποτυγχάνουν τα σχέδια διαχείρισης από τους Δήμους σε όλη την Ελλάδα προκειμένου να μείνει μόνη “ρεαλιστική” λύση η ιδιωτική διαχείριση.
 

Οι προτάσεις που έγιναν για την αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού ήταν:
 

α. Να δημιουργηθεί ένα Video για την κατάσταση στο Κοσσίνι προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν οι κάτοικοι όλου του νησιού

β. Να γίνει ένα Δημοτικό Συμβούλιο με μοναδικό θέμα την διαχείριση των απορριμμάτων

γ. Να κλείσει ο δρόμος το καλοκαίρι από τους κατοίκους του Αγαπιού για να πιεστεί ο Δήμος (έσχατη λύση)
 


Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Ιστορίες για ζώα!

Από την σημερινή εφημερίδα «Δημοκρατία» πήραμε το πιο κάτω κείμενο. Άραγε είναι είδηση πραγματική ή σκηνοθετημένη;


Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Απλά το αποδεχτήκαμε...

-«Άδικα σας ξύπνησα!»
Βιάστηκε να πει και συνέχισε:
-«Τελικά δεν θα σας χρειαστούμε. Όχι… γιατί το λύσαμε το πρόβλημα… Όχι… δεν τα καταφέραμε. Απλά το αποδεχτήκαμε!»



Καθώς φαίνεται το Κοινό Τηνίων με τις ανακοινώσεις του δυναμιτίζει το κλίμα.

Το Ξάνεμο επίσης.

Ακόμη και αναφορές στην εισαγγελία για αντιεξουσιαστές στο νησί πιθανώς να έγιναν... (μεγάλη παρένθεση, αλλά ο μόνος γνήσιος αντιεξουσιαστής στο νησί σήμερα, είναι μάλλον ο μητροπολίτης, που δεν θέλει ούτε διοικούσα ούτε και νόμους πάνω από το κεφάλι του).

Παραμονή της εκδίκασης της υπόθεσης για τα γεγονότα στο ίδρυμα, οι μόνοι που ουσιαστικά δυναμιτίζουν το κλίμα, το κάνουν με ζήλο από υπηρεσιακές θέσεις. Παράλληλα βέβαια, ο ζήλος αυτός, δεν εκδηλώνεται με την ίδια ένταση σε άλλα υπηρεσιακά θέματα. Τουλάχιστον δεν μας έχουν κοινοποιηθεί (ούτε και προς την Δημοτική Αρχή εξ όσων γνωρίζουμε) οι αναφορές προς την εισαγγελία για το κουφάρι. Ελπίζουμε κι εμείς σαν την Ζάκυνθο ίσως, σε ένα-δύο χρόνια, με τις “διαπιστωμένες στο βυθό μετακινήσεις”, να ξεβραστεί παραδίπλα και να αποτελεί πόλο έλξης επιπλέον τουριστών.

Η υπόθεση ίδρυμα, και παρά τον μερικό συμβιβασμό της σημερινής δημοτικής αρχής, ήταν και θα παραμένει το ναυάγιό σας στο νησί. Γιατί υπάρχουν υποθέσεις που δεν κρίνονται εκ του αποτελέσματος αλλά από την εικόνα που άφησαν στην συνείδηση των κατοίκων.
Η τελική απολογία πάντα θα γράφει: Ένας δήμαρχος που συμβιβάζεται (με την μόνιμη απαξίωση της επιτροπής αλλά και την κατάρτιση κατά γενική ομολογία ανεπαρκών “διπλωματικών” αποστολών για την επαφή με την κεντρική εξουσία). Ένας πρώην δήμαρχος πλήρως συμβιβασμένος (αποδεχόμενος άνευ κριτικής κατήγορους στην δημοτική του κίνηση). Και ένας τόπος ολόκληρος εξοργισμένος από τις μεθοδεύσεις των καταχραστών εξουσίας.

Ο φόβος να φυλάει τα έρμα...


Για το Ξάνεμο
Γιάννης Βιδάλης




ΥΓ: Την ίδια στιγμή, οι βουλευτές του κυβερνώντος (λέμε τώρα) κόμματος σφυρίζουν αδιάφορα, καθυστερώντας καταλυτικά την κατάθεση της τροπολογίας αποκατάστασης του καθεστώτος του ιδρύματος. Μετά την πάλη με τα διαπλεκόμενα συμφέροντα πέτυχαν ως είναι γνωστό και το διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας... Που καιρός να υποβάλεις μια τροπολογία όταν σκίζεις μνημόνια... Για τον “αντιπολιτευόμενο” βουλευτή που είχε στηρίξει την τελευταία αλλαγή του νόμου δεν μπαίνουμε καν στον κόπο. Έχει μετρήσει αρκετές ώρες εργασίας η “Εργάνη” για 'κείνον στο πλευρό των συμφερόντων.

ΥΓ2: Όποιος πιστεύει στην ελεύθερη επιλογή ας κατέβει για την εκδίκαση της υπόθεσης. Ως συμπαράσταση στις λίγες, δημοκρατικής βάσης, εκρήξεις. Εκρήξεις που δεν θα έπρεπε να τρομάζουν ή να χρησιμοποιούνται καταχρηστικά ως φαινόμενο "αντίδρασης".

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Κοινό Τηνίων: Κάλεσμα για την δίκη της 17ης Νοέμβρη




Κυριακή, 13 Νοέμβρη 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Κάλεσμα για την δίκη της 17ης Νοέμβρη

Με έκπληξη ακούσαμε από τον δήμαρχο Τήνου, στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ της 4ης Νοέμβρη, να διαβάζει την από 19/2/16 επιστολή του λιμενάρχη Τήνου (δύο μέρες μετά την αναβολή της δίκης) προς την Κυρία Εισαγγελέα πρωτοδικών Σύρου, με την οποία ζητά να παραπεμφθεί η δίκη στο μονομελές πλημμελειοδικείο της Σύρου για λόγους «ασφάλειας και δημόσιας τάξης» όπως λέει.

Ο λιμενάρχης για να τεκμηρίωσει τους φόβους του επικαλείται αορίστως : «1. Πληροφορίες που περιήλθαν στην υπηρεσία μας για την δημιουργία έκρυθμης κατάστασης σχετικά με την επικείμενη δίκη 2. Δημόσιες τοποθετήσεις – παρεμβάσεις σύμφωνα με τα ανωτέρω σχετικά». Ξεχνά ο λιμενάρχης το κλίμα που επικράτησε στην πρώτη δίκη της 19ης Φλεβάρη ή ήταν σε άλλη δίκη; Μήπως προσπαθεί να δημιουργήσει ψευδείς εντυπώσεις;

Μεταξύ των σχετικών που επικαλείται ο λιμενάρχης είναι και δυο Δελτία Τύπου της δημοτικής μας κίνησης.

Το πρώτο στις 17 Φλεβάρη, αναφέρεται στο σχολιασμό του Δημοτικού Συμβουλίου, στο οποίο, η παράταξή μας έφερε θέμα διερεύνησης περιπτώσεων κατάχρησης εξουσίας από τον λιμενάρχη. Το θέμα ήταν άσχετο με την επικείμενη δίκη. Το δεύτερο ΔΤ περιέχει το κάλεσμα της δημοτικής μας κίνησης για συμπαράσταση στην άδικη δίωξη των συμπολιτών μας. Είχαμε πει τότε:

«Στις 19 Φλεβάρη δεν διώκονται μόνο οι 9 συμπολίτες μας, διώκεται όλη η Τήνος.

Διωκόμαστε από όλους αυτούς τους κύκλους που έφεραν την αναταραχή και την ανωμαλία στην Τήνο.

Δικάζεται η δημοκρατία και η αξιοπρέπεια μας.

Δικάζεται το μέλλον της Τήνου και η δυνατότητά μας να μιλάμε, να περπατάμε και να διεκδικούμε ελεύθερα.

Δεν μας κάλεσαν αλλά εμείς θα πρέπει να είμαστε εκεί.

Να συμπαρασταθούμε στους συμπολίτες μας και στο δήμαρχο, ως θεσμό και να δώσουμε με την παρουσία μας ένα ηχηρό μήνυμα σε όλους αυτούς τους κύκλους.

Η Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση «Κοινό Τηνίων» θα είναι εκεί».

Αυτό το κάλεσμα επαναλαμβάνουμε και τώρα. Πιο δυνατό από την προηγούμενη φορά.

Ζητάμε και από τις άλλες παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου - και ειδικότερα από την παράταξη του κυρίου Κροντηρά, μέλη της οποίας είναι κατήγοροι - να κάνουν το ίδιο.

‘Όπως στις 19 Φλεβάρη παρευρεθήκαμε κόσμια, χωρίς να υπάρξει υποψία για να γίνει το παραμικρό, έτσι και τώρα θα πρέπει να είμαστε εκεί.

Αν παρ όλα αυτά η δίκη μεταφερθεί στην Σύρο, υποσχόμαστε στους κατηγορούμενους, ότι θα είμαστε και στην Σύρο ή όπου αλλού θελήσουν να την πάνε.

Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση «Κοινό Τηνίων»

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Κοινό Τηνίων:Τοπική Συνέλευση στο Αγάπη


Η Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση
"Κοινό Τηνίων"
συνεχίζει τις τοπικές συνελεύσεις
στο Αγάπη


Σάββατο 12 Νοέμβρη
στις 18.00 το απόγευμα
στην ενοριακή αίθουσα του χωριού


Συζητάμε, συναποφασίζουμε
ανοικτά, δημόσια και επώνυμα.

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Υπάρχει και η Αριστερά του Κυρίου


tsipras-ieronymos.jpg

Αλέξης Τσίπρας- Αρχιεπίσκοπος ΙερώνυμοςEUROKINISSI

 στην efsyn.
Ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης είχε έναν ξεκάθαρο νικητή: Την Εκκλησία της Ελλάδας.
Μία ημέρα μετά τη συνέντευξη του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου στον ΣΚΑΪ όπου μεταξύ άλλων μίλησε για την «προβληματικότητα» του Ν. Φίλη και κάλυψε πλήρως τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο, ο πρωθυπουργός της χώρας αποφάσισε να αφήσει από τη μεριά του ακάλυπτο τον υπουργό παιδείας.
Εκτός της Εκκλησίας, βέβαια, μεγάλος νικητής είναι και ο Π. Καμμένος, ο οποίος, όπως αναφέρθηκε, έθεσε βέτο για το Υπουργείο Παιδείας, αλλά δεν ενημερωθήκαμε αν το έκανε πάλι μετά δακρύων, όπως, ενώπιον του Αρχιεπισκόπου, για το μάθημα των θρηκευτικών.
Ο Ν. Φίλης, ως άλλος Α. Τρίτσης, θυσιάστηκε για να καταλαγιάσει η ιερή οργή.
Προφανώς, δεν ήταν ο τρόπος και το ύφος του που ενόχλησαν.
Άλλωστε ένας άλλος υπουργός που έχει κατακριθεί για το ύφος του, ο Π. Πολάκης, παρέμεινε στη θέση του, όπως και ο Ν. Παππάς παρά τη σφοδρή αντιπαράθεση για το θέμα των αδειών.
Άρα, ο πρωθυπουργός όπου ήθελε στήριξε τους υπουργούς του.
Συνεπώς, η Ιεραρχία κατόρθωσε να επιβληθεί στην πολιτική εξουσία: Τα του Θεού τω Θεώ και τα του Καίσαρος τω Θεώ.
Πρόκειται για μια ξεκάθαρη οπισθοχώρηση της κυβέρνησης και προσωπικά του πρωθυπουργού από τις διακηρύξεις της αριστεράς περί χωρισμού κράτους και Εκκλησίας.
Βέβαια, ενδέχεται να μας πουν πάλι ότι πρόκειται για τακτική και ότι «χάσαμε μία μάχη, αλλά όχι τον πόλεμο». Το μέλλον θα δείξει.
Πρόκειται, σε κάθε περίπτωση, για ένα σαφές δείγμα ότι η κάθε θρησκεία είναι και πολιτική, και επιδιώκει να παρεμβαίνει στα πολιτικά πράγματα.
Μετά τη συμφωνία του 2015 και τη στροφή της κυβέρνησης στο οικονομικό πεδίο, το μόνο αριστερό που είχε απομείνει στην κυβέρνηση ήταν το πεδίο των δικαιωμάτων και των σχέσεων κράτους-Εκκλησίας.
Πλέον, έπειτα από τον ανασχηματισμό, χάθηκε και άλλο ένα πεδίο.
Δυστυχώς, φαίνεται ότι δεν υπάρχει μόνο η Δεξιά του Κυρίου, αλλά και η Αριστερά του Κυρίου και αυτό είναι ακόμα χειρότερο.
Η εκκοσμίκευση του ελληνικού κράτους – η εκκοσμίκευση της κοινωνίας είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και χρήσιμο είναι να διακρίνονται– φαντάζει μία ουτοπία.
Ας όψεται, όμως, η Αριστερά του Κυρίου, που επέφερε ένα ισχυρό πλήγμα στη όποια διαδικασία εκκοσμίκευσης εν Ελλάδι, υποτασσόμενη στις βουλές της Ιεραρχίας η οποία κατ’ ουσίαν καθόρισε το ποιος θα είναι Υπουργός Παιδείας ή μάλλον το ποιος δεν θα είναι.
Ποιος άραγε κυβερνάει αυτόν τον τόπο;
*Δρ. Κοινωνιολογίας της Θρησκείας, Ερευνητής στο Πάντειο Παν/μίο & Διδάσκων στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Ο Ιερώνυμος είναι προβληματικός και επικίνδυνος



2 Νοέ, ’16, στον pitsirikos



Σε τηλεοπτική συνέντευξή του, ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είπε πως ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, είναι ένας προβληματικός άνθρωπος. Ο κ. Ιερώνυμος είπε πως ο Νίκος Φίλης άλλα λέει το βράδυ και άλλα λέει το πρωί, οπότε είναι ασυνεπής. 

Θέλω να ενημερώσω τον κ. Ιερώνυμο πως δεν υπάρχουν πιο ασυνεπείς άνθρωποι από τους παπάδες.

Οι παπάδες άλλα λένε και άλλα κάνουν.

Λένε άσπρο και κάνουν μαύρο.

Οι παπάδες περνούν όλη τους τη ζωή κηρύσσοντας -με υψωμένο το δάχτυλο- το λόγο του Χριστού, ενώ δεν τον τηρούν οι ίδιοι. Αν το σκεφτείς, είναι τραγικό. Επίσης, είναι απάτη.

Αλλού είναι τα λόγια των παπάδων και αλλού οι πράξεις τους.

Στα λόγια, οι παπάδες νοιάζονται για τους φτωχούς.

Στην πράξη, ρημάζουν το παγκάρι και τις διαθήκες από απελπισμένες χήρες.

Στα λόγια, οι παπάδες βοηθούν τους φτωχούς.

Στην πράξη, οι φτωχοί πληρώνουν τους μισθούς των παπάδων.

Στα λόγια, οι παπάδες είναι εναντίον της ομοφυλοφυλίας.

Στην πράξη, η Εκκλησία είναι ένα κρυφό γκέι κλαμπ. Καλά, όχι και τόσο κρυφό.

Στα λόγια, οι παπάδες είναι υπέρ της αγάπης.

Στην πράξη, είναι κήρυκες του μίσους.

Είναι πολύ προβληματικοί οι παπάδες.

Αλλά αυτό αφορά τους ίδιους.

Τους παπάδες δεν τους εκλέγουν οι πολίτες, τους πολιτικούς τους εκλέγουν.

Ο κ. Ιερώνυμος θεωρεί προβληματικό τον Νίκο Φίλη αλλά θεωρεί πως ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος δεν κάνει λάθος.


Τι έχει πει -μεταξύ πολλών άλλων- ο Αμβρόσιος;

Ο Αμβρόσιος έχει χαρακτηρίσει «γλυκιά ελπίδα» την Χρυσή Αυγή, και έχει ζητήσει από τους πιστούς να φτύνουν τους ομοφυλόφιλους γιατί η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή από τους νόμους της φύσεως, ενώ δεν είναι εκτροπή από τους νόμους της φύσεως να μένει ένας άνδρας αγάμητος σε όλη του ζωή και να κυκλοφορεί ντυμένος σαν στολισμένη μουσουλμάνα χήρα.

Επίσης ο Αμβρόσιος εύχεται να σαπίσει το χέρι του Φίλη αλλά ο Θεός δεν τον ακούει και το χέρι του Φίλη δεν σαπίζει.

Όχι, δεν είναι προβληματικός ο Αμβρόσιος αλλά είναι προβληματικός ο Φίλης.

Περίεργη αντίληψη έχει για το ποιος είναι προβληματικός και ποιος όχι ο κ. Ιερώνυμος.

Ας πάει μπροστά στον καθρέφτη του ο κ. Ιερώνυμος, ας κοιταχτεί κι ας σκεφτεί μήπως είναι προβληματικός ο ίδιος που κοντεύει τα 80 και είναι ντυμένος σαν τον βασιλιά Καρνάβαλο.

Επίσης, ας σκεφτεί ο κ Ιερώνυμος αν είναι προβληματικό ή όχι άνδρες που δεν έχουν οικογένεια και παιδιά να θέλουν να επιβάλουν στους άλλους από το τι θα κάνουν στο κρεβάτι τους μέχρι το πώς θα μεγαλώσουν τα παιδιά τους.

Ο κ. Ιερώνυμος είναι βαριά προβληματικός.

Είναι βαριά προβληματικοί όλοι οι παπάδες που εκμεταλλεύονται τον φόβο των ανθρώπων για τον θάνατο και τους εκβιάζουν.

Βαριά προβληματικοί είναι και πολιτικοί σαν τον Πάνο Καμμένο, ο οποίος, αν και έχει εκλεγεί από τους πολίτες, πάει και βάζει τα κλάματα στον μη εκλεγμένο Ιερώνυμο -το αποκάλυψε ο ίδιος ο Ιερώνυμος- και τον διαβεβαιώνει πως προτίθεται να ρίξει την κυβέρνηση, αν εκείνος δεν ικανοποιηθεί από τις αποφάσεις πρωθυπουργού και υπουργού παιδείας.

Ο Πάνος Καμμένος είπε χιλιάδες ψέματα για να εκλεγεί και να μπει στην κυβέρνηση, έκανε τις χιλιάδες κωλοτούμπες ψηφίζοντας όλα όσα ορκιζόταν πως δεν θα ψηφίσει, εξαπάτησε τους ψηφοφόρους του, αλλά θα ρίξει την κυβέρνηση επειδή το θέλει ο Ιερώνυμος.

Πάνο Καμμένε, είσαι καμμένος, απατεώνας και μπάζο.

Αν ζούσε ο Χριστός, θα σε πλάκωνε στις σφαλιάρες.

Κι εσένα και τον Ιερώνυμο.

(Χωρισμός Κράτους-Εκκλησίας τώρα. Αν μένουμε Ευρώπη, ας γίνουμε επιτέλους Ευρώπη και σε αυτό το πολύ σημαντικό θέμα που έχει λύσει όλη η Ευρώπη, εκτός από την Ελλάδα. Ας τελειώσουμε κάποτε με αυτούς τους μαύρους και άραχλους ανθρώπους που μισούν τη ζωή, μισούν το υπέροχο φως αυτής της χώρας και θέλουν να την κρατάνε στον μεσαίωνα.)