Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Ο Κος Παναγιώτης Μαλλιάρης μας απαντά...


Τήνος 15/10/2014



Μετά την δημοσίευση του Δελτίου Τύπου της Διοικούσας Επιτροπής του Π.Ι.Ι.Ε.Τ. οφείλω να παραθέσω δημοσίως τις απόψεις μου, που κατέθεσα κατά την συνεδρίαση της 14/10/14 και τους λόγους που με οδήγησαν στην παραίτηση μου.




Σε απάντηση της τοποθέτησης του Σεβασμιότατου και της επιστολής του Αρχιεπίσκοπου.

Ευχολόγια, υποσχέσεις που όμως δεν έχουν νομική υπόσταση άρα είναι έωλα.
Τα πρόσωπα έρχονται και παρέρχονται και οι υπογραφές κάτω από ωραιοποιημένες επιστολές δεν εγγυώνται τίποτα.
Η μέχρι σήμερα εμπειρία μου σαν επίτροπου όχι μόνο δεν με πείθουν αλλά απεναντίας το ότι έγιναν όλα όσα αναφέρονται στην επιστολή του Αρχιεπισκόπου, ερήμην της Διοικούσας ωσάν να είμαστε ανύπαρκτοι μου δημιουργούν προσθετές ανησυχίες και με προσβάλλουν κατάφορα.

Παναγιώτης Μαλλιάρης
Τακτικό μέλος της Δ.Ε. του Π.Ι.Ι.Ε.Τ.



Κύρια τοποθέτηση κατά την συνεδρίαση της Διοικούσας Επιτροπής την 14/10/2014

Σεβασμιότατε Πρόεδρε,
Αγαπητοί Συνεπιτροποι,
           
Κατ’ αρχήν θα περίμενα από τον κ. Αντιπρόεδρο, εκτιμώντας την σοβαρότητα των ιστορικών στιγμών που απασχολούν σήμερα τον μέλλον του ΠΙΙΕΤ, να είχε την ευαισθησία και τον σεβασμό να εγγράψει ως μοναδικό θέμα, όλα όσα επιδιώχθηκαν με τον νόμο 4301/7-10-14 άρθρα 26, 50 & 51 και που αφορούν το Ίδρυμα - και όχι μια πρόσκληση με θέματα ρουτίνας προσπαθώντας να ευτελίσει την σημασία του.

 

Κατάργηση του άρθρου 66 του νόμου 590/77


Σήμερα για πολλοστή φορά θα τρίζουν τα κοκάλα των κτητόρων και η ιερά παρακαταθήκη τους, ο συστατικός «νόμος» του Ιδρύματος γίνεται κουρελόχαρτο.

Αυτό το έργο εμείς οι Τήνιοι το έχουμε ξαναδεί.

Η Απριλιανή Χούντα του Παπαδόπουλου με απαίτηση του Μακαριστού σήμερα Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου του Α’ το 1969 καταργούσε την αυτοτέλεια του ΠΙΕΕΤ, ότι δηλαδή συμβαίνει και σήμερα με την κατάργηση του άρθρου 66 του νόμου 590/77.

Το  1974 γίνεται το επόμενο βήμα, η χούντα του Ιωαννιδη αποπέμπει το τελευταίο λαϊκό πρόεδρο του ιδρύματος αείμνηστο Παμφιλο Αλαβανο.

Ο πένθιμος ήχος της καμπάνας της Παναγίας φέρνει τα κακά μαντάτα και ο πρόεδρος του ΠΙΙΕΤ Αλαβανος οδηγείται σιδηροδέσμιος στο στρατοδικείο.
Ελέω δικτατορίας εγκαθίσταται ισόβιος πρόεδρος ο εκάστοτε επιχώριος μητροπολίτης.

Η συνέχεια γνωστή, με την αποκατάσταση της δημοκρατίας το ΠΙΙΕΤ  το 1976  επανέρχεται στην πρότερα κατάσταση αποκτώντας την αυτοτέλεια του με αντάλλαγμα την ισόβια προεδρία στον επιχώριο μητροπολίτη.

Ο «Πολύμορφος Οργανισμός  Ευαγούς Εθνικού Καθιδρύματος» δηλαδή το ΠΙΙΕΤ όπως το προσδιόρισε το Συμβούλιο της Επικράτειας έχει υποστεί ένα επιπλέον πλήγμα.
Η αρχή της λαθροχειρίας, των επικεφαλής της Εκκλησίας της Ελλάδος εις βάρος του Ιδρύματος, ο πρόεδρος της Δ.Ε. παύει να είναι λαϊκός και αιρετός.

Σεβασμιότατε,
Αγαπητοί συνεπιτροποι,

Ο Αρχιεπίσκοπος στην εναρκτήρια ομιλία του στην τελευταία σύνοδο της ιεραρχίας αναφέρθηκε σε μια σειρά νομοθετικών πρωτοβουλιών που ανέλαβε η πολιτεία προς όφελος της Εκκλησίας και την ευχαρίστησε για αυτές.
Μεταξύ αυτών και η παύση της εξαίρεσης του ΠΙΙΕΤ από τις διατάξεις του νόμου 590/77 δηλαδή κατάργηση της αυτοτέλειας του.

Αναρωτιέμαι πιο είναι το προσδοκώμενο όφελος για την Εκκλησία από την κατάργηση της εξαίρεσης του ΠΙΙΕΤ?
Προφανώς το οικονομικό που εντέχνως από μέρους του αποσιωπάται.

Και ερωτώ ποιοι θα το στερηθούν?

Το Γηροκομείο, οι αναξιοπαθούντες βοηθηματουχοι, οι υπότροφοι φοιτητές, το Ίδρυμα Τηνιακού Πολιτισμού, η Σχολή Καλών Τεχνών του Πανόρμου ή ο Δήμος Τήνου που καλείται να εξυπηρετήσει κάθε χρόνο χιλιάδες προσκυνητές?
Μήπως η σκέψη της Ιεραρχίας ανέτρεξε σε αυτό που είχε πει ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός ότι το ΠΙΙΕΤ είναι η «χρυσοτοκος όρνιθα»?

Σεβασμιότατε, εδώ και δυο χρόνια κατά την περίοδο που ήσασταν Συνοδικός, βγήκε η εις βάρος του ΠΙΙΕΤ απόφαση της δικαστικής διαμάχης με την Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος η οποία επιδίκασε εις βάρος του Ιδρύματος το πόσο των περίπου 5.000.000 € με τους τόκους!
Μέχρι χθες αναρωτιόμουν γιατί  «άκρα του τάφου σιωπή» σχετικά με την είσπραξη του ως άνω ποσού εν ολω ή εν μέρει από την Αποστολική Διακονία;

Το θεωρεί άραγε αμελητέο;

Σήμερα πήρα την απάντηση μου:

Μα αφού με την κατάργηση του άρθρου 66 του νόμου 590/77 μέλει να σαρωθούν τα πάντα, ακίνητα – χρυσός – παγκάρια και ότι άλλο περιουσιακό στοιχείο έχει το Ίδρυμα.
Έλεος! Ποτέ πια θα πάψει η Εκκλησία της Ελλάδος να βάλλει κατά του ιδρύματος;

Συμμετοχή Σεβασμιότατου Προέδρου στη εκλογή Αντιπρόεδρου και Γενικού Γραμματέα. (άρθρο 26)
Όπως ελέχθη ο σημερινός γενικός γραμματέας του ΥΠΕΠΘ μετά την αλλαγή των συσχετισμών του σώματος των εκλεκτόρων για την ανάδειξη των μελών της Δ.Ε, όλως τυχαίως ή με την επιφοίτηση του Άγιου Πνεύματος, ανακάλυψε ότι η μη συμμετοχή του Σεβασμιότατου στην διαδικασία ανάδειξης Αντιπρόεδρου & Γενικού Γραμματέα συνιστά ακυρότητα εκλογής!!!

Ω! του θαύματος, γιατί οι Διοικούσες Επιτροπές θα εξακολουθούσαν να είναι παράνομες καθώς και οι αποφάσεις τους όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα.
Φρόντισα και πληροφορήθηκα ότι ο σημερινός γενικός γραμματέας  κύριος Αθανάσιος Κυριαζης υπηρέτησε στο συγκεκριμένο πόστο στο ΥΠΕΠΘ από το 2004 έως το 2008 και από τον Ιούνιο του 2012 έως και σήμερα.

Λίγο όψιμα δεν ασχολήθηκε με το θέμα;

Σεβασμιότατε, γιατί να έχετε το δικαίωμα σεις, ο μη αιρετός ισόβιος Πρόεδρος του ΠΙΙΕΤ, να είστε και εκλέκτορας και με το άρθρο 26 του νόμου 4301/14 να αποκτάτε δικαίωμα συμμετοχής στις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη Αντιπρόεδρου και Γενικού Γραμματέα και μάλιστα με διπλή ψήφο σε περίπτωση ισοψηφίας κατά την τρίτη ψηφοφορία και μάλιστα φανερή.

Μόνο σε ολοκληρωτικά καθεστώτα δύναται κανείς να αποκτήσει τόσα προνόμια και εξουσίες. Σε λίγο θα διορίζετε την Διοικούσα όπως τις επιτροπές στις ενορίες που το μόνο τους καθήκον είναι να αναβοσβήνουν τα καντήλια.

Σεβασμιότατε & Κύριοι Συνεπιτροποι, ερωτώ:

Ποιοι βρίσκονται πίσω από αυτή την τροπολογία;

Ποιοι άραγε υποτιμούν την νοημοσύνη μας;

Μήπως όλα έγιναν ώστε εκτός από ισόβιο Πρόεδρο να αποκτήσουμε και ισόβιο Αντιπρόεδρο;

Σεβασμιότατε, φρονώ ότι για λόγους αρχής και δικής σας προστασίας για όσα λέγονται και ακούγονται πως όχι μόνο πρέπει να ζητήσετε την άμεση κατάργηση του άρθρου 26 που σας παραχωρεί το εν λόγω προνόμιο αλλά και του δικαιώματος σας να ψηφίζετε ωσάν εκλέκτορας για την ανάδειξη των μελών της ΔΕ εφόσον είστε ex officio Πρόεδρος, για να  είστε ακριβοδίκαιος απέναντι μας.

Συμμετοχή στο εποπτικό συμβούλιο της σχολής καλών τεχνών του Πάνορμου.(άρθρο 50)
Είναι γεγονός ότι το Ίδρυμα είναι ο κύριος αιμοδότης της Σχολής Καλών Τεχνών Πάνορμου γι αυτό άλλωστε δια νόμου στην σχολική επιτροπή συμμετέχει πάντα μέλος της Δ.Ε.
Ρωτώ, η δική σας συμμετοχή που επιζητήσατε στο συμβούλιο επιλογής Διευθυντού και διδακτικού προσωπικού σε τι συνίσταται, όταν σ’ αυτήν συμμετέχουν 2 καθηγητές του ΕΜΠ και 2 καθηγητές της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών. Απ’ ότι μπορώ να γνωρίζω δεν προσλαμβάνονται θεολόγοι ή άλλες παρεμφερείς ειδικότητες.
Λυπάμαι κύριε Πρόεδρε αλλά εφ’ όσον θέλατε να συμμετάσχετε σε αυτό με την ιδιότητα του Προέδρου του ΠΙΙΕΤ θα έπρεπε να είχατε την σύμφωνη γνώμη της ΔΕ και μετά να προχωρήσετε σε νομοθετική ρύθμιση.
Για όλα μας αγνοήσατε, μας περιφρονήσατε τολμώ να πω μας παραπληροφορήσατε.

Κλείνοντας Σεβασμιότατε Πρόεδρε, κ. Αντιπρόεδρε και αγαπητοί συνεπίτροποι νομίζω ότι ή θα πρέπει να επιχειρηματολογήσετε υπέρ του νομοσχεδίου ενάντια στην βούληση του τηνιακού λαού ή να συνταχθείτε με την ιερά παρακαταθήκη των κτητόρων και την 200 ετών ιστορία του Ιδρύματος που διατηρήθηκε άσπιλο, στηριζόμενο στην αυτοτέλεια και την διαφάνεια.

Προτείνω και ψηφίζω η Διοικούσα να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων αποφασίζοντας τώρα ομόφωνα να απαιτήσει την άμεση κατάργηση όλων των τροπολογιών που αφορούν το ΠΙΙΕΤ και που περιέχονται στον νόμο 4301/7-10-14 άρθρα 26,50,51.

Οι στιγμές για το Ίδρυμα είναι ιστορικές και δίνουν μια μοναδική ευκαιρία σε όλους μας να αποδείξουμε ότι βρισκόμαστε εδώ, σε αυτή την επιτροπή όχι για την εξυπηρέτηση ιδίου οφέλους ή από ανάγκη για προσωπική προβολή, αλλά από βαθειά αγάπη και αίσθηση προσφοράς προς το Ίδρυμα και τον τόπο μας.

Όσοι από εμάς δεν αγωνιστούν για την ανατροπή αυτών των αποφάσεων που καθιστούν το ΠΙΙΕΤ ανίκανο να επιτελέσει την αποστολή του, δικαίως θα στιγματιστούν ισόβια από την τηνιακή κοινωνία και τα ονοματεπώνυμά τους θα γραφτούν με τα πιο μελανά χρώματα στην ιστορία του Ιδρύματος.

Απευθύνω έκκληση στον καθένα σας προσωπικά, να μην γίνει η παρούσα επιτροπή, αυτή που θα παραδώσει αμαχητί το Ίδρυμα σε όσους προσπαθούν να το «αλώσουν» για χρόνια.-


Παναγιώτης Μαλλιάρης
Τακτικό μέλος της Δ.Ε. του Π.Ι.Ι.Ε.Τ.


39 σχόλια:

  1. Όσοι επίτροποι ψήφισαν υπέρ της τροπολογίας να ξέρουν οτι τα ονόματα τους έχουν γραφτεί με κατα μαύρο χρώμα στις σελίδες της ιστοριας του νησιού.
    ΥΓ.θα ήθελα να ήξερα τι θα πουν στα παιδιά τους οταν θα αρχίσουν να τους ρωτάνε....ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΜΠΑ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαρραλεα και εντιμη η σταση του κ. Μαλλιαρη.( ακουσα οτι παραιτηθηκε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παναγιώτη αντιπαθής, πλην στην συγκεκριμένη περίπτωση η αποστασιωποίηση σου σε αναδεικνύει ρωμαλέο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ !
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΝΑΙ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΩΣ Ο ΔΕΣΠΟΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΦΤΥΣΕΙ ΠΡΙΝ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕΙ;
    ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ; ΦΤΟΥ ΣΑΣ, ΡΕ, ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ !
    ΑΝ ΚΑΙ Η ΔΕΣΠΟΤΙΚΗ ΦΤΥΣΙΑ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΖΟΥΜΕΡΗ.
    ΦΤΟΥ ΣΑΣ, ΡΕ ΠΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΤΟ ΝΑΙ !
    ΑΠΟΔΕΙΞΑΤΕ ΕΤΣΙ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΦΑΝΕΡΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παναγιώτη μην κάνεις και τον αντιστασιακό για το αυτονόητο. συγχαρητήρια παντως αν το κειμενό σου το έγραφες εσύ θα ήταν πιο καλό γαιτί θα ήταν πηγαίο ( δεν ειρωνεύομαι ούτε καλαμπουρίζω και προ παντός δεν μειώνω την απόφασή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑΡΑΛΕΟΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟΤΟΥΣ ...ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΣΑΛΙΓΓΑΡΙΑ ΝΑ ΑΝΑΡΡΙΧΩΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΤΟΥΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΛΑ ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σας κύριε Μαλιάρη! Τώρα θα περιμένουμε και τους πολίτες να κάνουν το χρέος τους στην Τήνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το ποντίκη τον πολατσίδη τον καταλαβαίνω είναι στενοι συνεργάτες του πολυκανρδρίωτρη έτοιμοι να "ξεβρακωθούν" για το ποστο, τον μέγκουλα που την παραμονή στο καφενείο έλεγε ότι θα καταψηφίσει, και τον καλογήρου δεν τους συζητάμε είναι του χεριού τους για πολλούς λόγους. εκεινος που μας βγαίνει με προβληματική εξηγηση είναι ο σαλταμανικας...λες να ειναι και αυτός του κλαμπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΜΕ ΚΤΥΠΑ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΕΝ ΑΙΘΡΙΑ.ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ¨
    ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟΥ 82/2002 ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΕΙΧΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΦΟΡΟ
    ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΟΤΙ Ο ΟΛΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΛΑΘΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.
    ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ.ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ.ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΙΣ ΨΗΦΙΖΕ? ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ.ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΚΥΡΙΟΙ.ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aσχετο αλλα ωραιο: ανακοινωθηκε η επιτροπη που θα οργανωσει το συνεδριο της βενιζελοσαμαρικης δημοκρατικης παραταξης(υπολειμματα ΠΑΣΟΚ, Ελιας,
    58, ΔΟΛ κλπ). Μελος της και ο δικος μας κ. Τακης Ρηγας. Οπως λεγεται γιατι θεωρειται μανουλα στην ιντριγκα... Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο ΔΗΜΟΣ ΤΗΝΟΥ ΤΙ ΘΕΣΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο κε Μαλλιάρη, έντιμη και θαρραλέα η στάση σας. Ακόμα και για τη Σχολή Καλών Τεχνών Πανόρμου, παρά το στρογγύλεμα στο τέλος, πήρατε πάντως θέση. Γιατί ο μεν κος Α.Μαραγκός στην εκτεταμένη επιστολή παραίτησής του από το ΙΤΗΠ θεωρεί το θεμα "ήσσονος σημασίας" και το κάνει γαργάρα, ο δε κος Ι. Σαλταμανίκας Πανορμίτης και πρώην πρόεδρος της Σχολικής Εφορείας, ως επίτροπος στο ΠΙΙΕΤ, δεν κρίνει αναγκαίο ούτε καν να το επισημειώσει στην δική του επιστολή και το αγνοεί, ο έτερος και νυν Πρόεδρος της Σχολ. Εφορείας και επίτροπος Π. Σαλταμανίκας ψηφίζει τις θέσεις του Μητροπολίτη, η πανορμίτικη πλειοψηφία και όλο το ΔΣ της Αδελφότητας Τηνίων συμπλέει σιωπηρά με τον σεβασμιότατο, το δε Συμβούλιο της Τοπικής Κοινότητας Πανόρμου ή δεν θέλει ή δεν μπορεί να κατανοήσει το πρόβλημα (το ένα είναι χειρότερο από το άλλο) και κοιτάζει αλλού.
    Εκτεταμένο χαμηλό πολιτικό βαρομετρικό. Δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγχωρειται ειστε τηνιακος η κανω λαθος? Δεν γνωριζετε πως ειναι ιδιον γνωρισμα των τηνιων η κονομα. Η σχολη να λειτουργει οπως οπως φτανει να εχει μαθητες να νοικιαζονται τα σπιτια να δουλευουν τα μαγαζια και τρεις τεσσερις Πυργιανοι κι ολα καλα. Αν δεν σεπεισα δες ποσους ψηφους πηρε στην ' ιστορικη κοινοτητα ' το ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΤΗΝΙΩΝ

      Διαγραφή
  13. Για άλλη μια φορά πρωτοπόροι οι Πανορμίτες...Ιστορική κοινότητα βλέπετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επειδή μαρέσει η αντικειμενική αλήθεια,σας πληροφορώ τα εξής:
    Πριν την συνεδρίαση οι Αλέκος Μέγκουλας ,Βαγγέλης Σημαντήρης,Παναγιώτης Μαλλιάρης, και Παράσχος Μαλλιάρης,είχαν συμφωνήσει να συνταχθούν με την απόφαση του Δήμου.
    Σε πρόταση,μήπως πρέπει να παραιτηθούν, σε περίπτωση που οι υπόλοιποι επίτροποι συντάσσονταν με την θέση του δεσπότη,ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ να μην παραιτηθούν αλλά να μείνουν να αγωνισθούν σαν μέλη της επιτροπής.
    ΟΜΩΣ ο μεν ΜΕΓΚΟΥΛΑΣ λάκισε ο δε ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ,χωρίς να ενημερώσει τους άλλους, παραιτήθηκε, αφήνοντας τους άλλους δύο ξεκρέμαστους και πικραμένους.
    Για τους υπόλοιπους υποτελείς του αρχιμάγειρα,ΤΙ;;;;;;;;
    Αυτά για να ξέρετε φίλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιωτης Μαλλιαρης19 Οκτωβρίου 2014 στις 10:40 π.μ.

      Σε απάντηση του σχολίου του κ. Σανταμούρη έχω να πω τα εξής:

      Α) Ουδέποτε συναντήθηκα με τον κ. Μέγκουλα για το επίμαχο θέμα και προκαλώ την μαρτυρία του.

      Β) Με τον ένα εκ των δυο άλλων συνεπιτρόπων παρουσία του κ. Δημάρχου Τήνου συμφωνήσαμε για την παραίτηση μας.

      Γ) Με τον τρίτο συμφωνήσαμε στο γραφείο μου την παραίτηση μας και ανέλαβα την ευθύνη να συντάξω για λογαριασμό του την παραίτηση την οποία μου ζήτησε πριν την έναρξη της συνεδρίασης και την οποία του παρέδωσα και το μόνο που χρειάζονταν ήταν υπογραφή.

      Αυτά για την αποκατάσταση της πραγματικής αλήθειας.

      Διαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αν ειναι τόσο πικραμμένοι τι τους ενοχλεί να παραιτηθούν τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πατριώτες το θέμα έληξε. Ειναι νομος του κράτους και μόνο μια κοινωνία με διάθεση για ρήξη μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα. Ολοι μιλάνε για την κατάπτυστη συνεργασία των δύο κυβερνώντων κομμάτων και κανένας δεν μιλάει για ι την λαμογιά του τρίπρα. απόκρύπτεται ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ ή ήταν παρών ή ψήφισε τα επίμαχα άρθρα. Στην δε εκδήλωση προς τιμήν του δεσπότη ήσαν παρόντες ο συρμαλένιος και ο υπέυθυνος βουλευτής για τα εκκλησιασικά. δεν σώζεται τίποτα και μην κτυπιέστε εκτός αν απαγορευτεί σε δεσποτη ρήγα συρμαλένιο να πατήσουν το πόδι τους στην τήνο μέχρι να ανακληθούν τα πάντα και να επιστρέψουν στα προτερα. δυναμικά και αποφασιστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ρε βλάκα δεν λένε προς τιμήν του δεσποτη αλλά προς τιμην του μεγάλου μας τιμονιέρη του μεγάλου μας οιακοστρόφου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περα απο τα συγχαρητηρια στον κ. Μαλλιάρη για τη σταση του - δειχνοντας πως διαθετει καρυδια, οπως και οι υπολοιποι της μειοψηφιας - προκαλει εντυπωση η σιγη του κ. Συρμαλενιου μετα τις αρχικες ανακοινωσεις (για τη σχολη). Τοσο περιεργη που θα μπορουσε ανετα καποιος να τη θεωρησει υποπτη.

    (Για τον ετερο βουλευτη κ υπουργο της κυβερνησης κ. Βρουτση, εννοειται πως μονο καποιος αφελης μπορει να πιστεψει πως δεν ειναι στο "κολπο").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα πράγματα είναι απλά, πολύ απλά, εκτός εάν θέλουμε να τα συσκοτίσουμε.
    1. Ο αρχ. Ιερώνυμος ευχαρίστησε την Πολιτεία (διάβαζε συγκυβέρνηση) για σειρά νομοθετημάτων ευεργετικών προς την Εκκλησία. Ένα εξ αυτών αποτελεί ο Ν. και οι επιπτώσεις του στη διοίκηση του ΠΙΙΕΤ, στον οποίο εμείς επικεντρωθήκαμε. Τα άλλα?
    2. Με την ταχύτητα που νομοθετεί η Βουλή (διάβαζε συγκυβέρνηση), τον όγκο των θεμάτων που επιδιώκει να τακτοποιήσει η παρούσα πλειοψηφία πριν απέλθει, τις συνοπτικές διαδικασίες που ακολουθεί συστηματικά το προεδρείο και με τις τροπολογίες που κατατίθενται στο παρά ένα σε άσχετα νομοσχέδια, δεν είναι δυνατόν να προλάβουν τα κόμματα της αντιπολίτευσης να διαμορφώσουν ξεκάθαρη θέση σε περιφερειακά θέματα , όταν μάλιστα η διατύπωση των διατάξεων είναι εσκεμμένα προβληματική.
    3. Ένα αριστερό και όχι μόνο κόμμα, όταν πρόκειται να ψηφιστεί διάταξη που αφορά ειδικότερο θέμα μιας συγκεκριμένης περιοχής οφείλει να απευθυνθεί στην τοπική του οργάνωση και να ζητήσει τη γνώμη της πριν διαμορφώσει τη θέση του στη Βουλή. Εάν όμως δεν υπάρχει τοπική οργάνωση τότε ψηφίζει ή καταψηφίζει υπό την πίεση του χρόνου, με βάση τις γενικές του αρχές. Και χωρίς να μπορεί να εκτιμήσει σε βάθος τις ιδιαίτερες επιπτώσεις για την τοπική κοινωνία, που μόνο ο εισηγητής γνωρίζει πλέρια.
    4. Ο Συρμαλένιος και ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ για εκκλησιαστικά θέματα παραβρέθηκαν σε εκδήλωση που προσκλήθηκαν και αυτό είναι άσχετο με το κοινοβουλευτικό τους έργο και τις θέσεις του κόμματος για διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας.
    5. Το θέμα πατριώτες δεν έχει τελειώσει και παραμένει ανοικτό όσο είναι στην επικαιρότητα και απασχολεί την κοινή γνώμη. Όλα ανατρέπονται όταν ο κόσμος ξεσηκώνεται. Αλλά για να υπάρξει ξεσηκωμός και αποτέλεσμα είναι καθοριστικό το ποιος τον καθοδηγεί και προς ποια κατεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιατι παραξενευστε για τη σταση του ΣΥΡΙΖΑ και του κυκλαδιτη βουλευτη του κ.Συρμαλενιου πως δεν ενημερωσαν κανενα δε γνωριζετε πως ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι υπερ του διαχωρισμου εκκλησιας - Κρατους ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν ο ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς δεν είναι ξεκάθαρος για το θέμα του διαχωρισμού, όπως και για πολλά άλλα θέματα. Ναι μεν στο πρόγραμμά του υπάρχει ο διαχωρισμός όμως αυτός μάλλον θα γίνει μετά από συννενόηση με την εκκλησία...!

      Οι θέσεις πάντως του ΣΥΡΙΖΑ υπέρ του διαχωρισμού κράτους και εκκλησίας περιέχουν την επιστροφή στο Κράτος της μεγάλης ακίνητης εκκλησιαστικής και μοναστηριακής περιουσίας και απόδοσή της σε ακτήμονες και σε δημόσια χρήση.

      Οπότε το άρθρο 51, με το οποίο κατά γενική ομολογία, το Π.Ι.Ι.Ε.Τ. μαζί με την περιουσία του υπάγεται πλέον στην εκκλησία, έρχεται σε αντίθεση με το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ.

      Το ΠΑΡΩΝ που ψήφισαν λοιπόν οι βουλευτές στο συγκεκριμένο άρθρο θα έπρεπε να είναι ΟΧΙ σύμφωνα με το πρόγραμμά τους.

      Αυτή η ασυμφωνία προγράμματος και ψήφου είναι λοιπόν που παραξενεύει.

      Εδώ όμως θα θέσω κι εγώ το ερώτημα λίγο "πειραγμένο". Γιατί παραξενευόμαστε για τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ; Δεν γνωρίζουμε ότι η ασυμφωνία αυτή τείνει να γίνει κανόνας κι όχι εξαίρεση;;;

      Διαγραφή
    2. ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι μόνο η προσπάθεια ενός τμήματός του να πάρει το χρίσμα στην αστική δημοκρατία για να κυβερνήσει, ΣΥΡΙΖΑ είναι και ένα άλλο τμήμα του που παλεύει προς την κατεύθυνση του ριζοσπαστισμού, ΣΥΡΙΖΑ είναι και ο Μάης του 2012. Μας αρέσει ή δεν μας αρέσει εκεί είναι η μεγάλη μάχη που δίνεται αυτή την στιγμή. Αν και είναι πιο εύκολο να αφήσουμε την αστική δημοκρατία στην ησυχία της και να κρατήσουμε έναν ιδεολογικά καθαρό ρόλο, θα πρέπει να παλέψουμε για το αντίθετο. Είναι μια μάχη, σχεδόν χαμένη, αν δεν την δώσουμε όμως απλά θα παραδώσουμε στις αστικές δυνάμεις μια ώρα γρηγορότερα τον εκφυλισμό ενός ριζοσπαστικού κόμματος. Είναι όμως η μεγάλη ευκαιρία, έστω και εκβιαστικά, εφόσον η επόμενη κυβέρνηση θα εξαρτάται ακόμη και από 5-10 βουλευτές που θα διαφοροποιούνται!
      Μόλις χαθεί και αυτή η μάχη, θα υπάρχει πεδίο για άλλες μάχες. Ρεφορμιστικό εν μέρει... σηκώνει συζήτηση και ρακή

      Διαγραφή
    3. Η μεγάλη μάχη έχει πάντοτε πολλά μέτωπα. Το ένα που περιγράφεις, οπωσδήποτε δεν μπορώ να το αρνηθώ ασυζητητι. Όμως μας αρέσει ή δεν μας αρέσει, δεν κερδίζεις μια μάχη αν κερδίσεις ένα μόνο μέτωπο.

      Οι αστικές δυνάμεις μπορούν και εκφυλίζουν ένα ριζοσπαστικό κόμμα όπως το ονομάζεις επειδή πρώτα έχουν καταφέρει να εκφυλίσουν την κοινωνία. Χρειάζεται λοιπόν και η μάχη μέσα στην κοινωνία, στην τοπική κοινωνία, στον δρόμο κλπ.

      Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να περιμένουμε να χαθεί η μάχη του κοινοβουλίου για να υπάρξει πεδίο για τις άλλες. Γιατί τότε θα έχουμε εγκλωβιστεί σε μια προσπάθεια που ποτέ δεν θα καταλάβουμε ότι αποτυγχάνει. Θα εκφυλιστούμε οι ίδιοι και θα καταλήξουμε σαν άλλοι φανατικοί ΠΑΣΟΚοι που ακόμη πιστεύουν ότι θα ανέβουν τα ποσοστά τους.

      Σε όλα τα μέτωπα λοιπόν, όπου θεωρεί ο καθένας καλύτερα, με συννενόηση και κυρίως με τις κεραίες μας τεντωμένες.

      Πάρε τηλέφωνο να πάμε για ρακί να τα πούμε... :)

      Διαγραφή
  23. ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟ 5 ΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΝΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ.ΤΟ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΞΕΓΕΡΣΗ.ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΑΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ.Ο ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΞΑΝΕΜΟΥ.Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΛΑΤΣΙΔΗΣ ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ
    .ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΞΑΝΕΜΟ cease fire ΕΠΩΝΥΜΑ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΞΑΝΕΜΟ(ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΙΔΑΛΗΣ ΜΠΕΛΕΓΡΙΝΟΣ) ΤΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ Η ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΠΩΝΥΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΣΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ...ΠΑΝΤΑ ..ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΟΛΑΤΣΙΔΗ(ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΕ ΑΡΝΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ)ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΒΙΔΑΛΗ ΜΠΕΛΕΓΡΙΝΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ.

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΜΕΣΣΑΡΙΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΑΣ ΤΗΝΟΥ,ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓ.ΤΡΙΑΔΑΣ ΣΚΛΑΒΟΧΩΡΙΟΥ ,ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΩΜΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΝΙΩΝ.

    Υ.Γ.
    ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΝ ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ακόμη και στη βουλή οι συνεδριάσεις έίναι δημοσιες γαιτι στην παναγία ειναι κρουφές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πάντως μου αρέσει που κάποιοι υπογράφουν ως εξής.... ταδε ταδε.... πρώην τοπικός σύμβουλος, πρώην δημοτικός σύμβουλος πρώην.... πρώην..... πρώην. Ρε κόψτε αυτά τα πρώην, πρώην είστε.... πάει τέλειωσε..... έλεος πια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. διαφωνώ με τις παραιτήσεις. Αυτό ευνοεί τον δεσπότη.Αν παραιτηθεί και ο Βέρσαλης ο επόμενος είναι λυσσασμένος για εξουσία, έτοιμος για εξευτελιστικές υποχωρήσεις που σημαίνει 7-2 και σε λίγο 10-0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γράφονται συνεχώς διάφορα για τον δεσπότη. Συμφωνώ ότι η επίκτητη νευρωσική του ανθρωπαρέσκεια ( και μόνο το ότι φροντίζει την ενδυμασία του υπερμέτρως, αντι της λιτής και απερίττου...) δεν του επιτρέπει να δει την πραγματικότητα.δεν του επιτρέπει να μάθει ότι είναι μοναδικός γιατί ζει από την ανάσα κάποιου άλλου. Και αυτός ο άλλος είναι ο μοναχός και η μοναχή της απανταχού μοναστικής υπεραναρχίας. Προτιμά όμως τον ρόλο του ανέγγιχτου δυνάστη.
    Και τώρα ερωτήσεις καίριες;
    Ποια η σχέση των επιτρόπων με την Εκκλησία;
    Ποια η σχέση τους με την μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας; (Θεία κοινωνία εξομολόγηση κλπ)
    Ποια η σχέση τους με το κόμμα το όποιο κόμμα; (Είναι σημαντικό γιατί αν είσαι στην υπηρεσία του κόμματος, μέσα στο γενικότερο μπάχαλο, λογω κομματικών υποκύψεων η τοπική εκκλησιαστική ασυδοσία είναι για αυτούς παρωνυχίδα;)
    Αντί άλλων ερωτήσεων μια τελευταία: Τι θα έλεγε κανείς αν την Μπαρτσελόνα την κουμάνταραν άτομα άσχετα με το αγώνισμα γενικώτρερα; Μπορείς να είσαι επίτροπος στην Παναγία αν δεν είσαι πιστό αγωνιστικό μέλος της Εκκλησίας; Όχι. Για τον ίδιο λόγο που δεν μπορει να είναι κανεις επίσκοπος αν δεν ειναι πρώτα μοναχός.
    Μια χούφτα απείθαρχοι Κελλιώτες ίσχυσαν και κατίσχυσαν καικατήσχυναν ψευδο-ιεραρχίες, ψευδο-Επισκόπους και ψευδο-βουλευτές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !!!!!
      ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΩΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Σ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΕΛΕΗΤΗ ΚΑΦΕΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗΣ

      Διαγραφή
  28. Τα πολλα λογια ειναι φτωχια... Το Ιδρυμα εχει εξελιχθει σε κορυφαιο μηχανισμο τοπικης εξουσιας...Οι συμμετεχοντες στη διοικηση του αντλουν δυναμη για να αυτοεπιβεβαιωθουν και να παραγοντισουν...Ο καβγας επομενως γινεται για το παπλωμα... Οσο για το ποιο νομικο καθεστως πρεπει να το διεπει λιγη σημασια εχει...Γιατι ετσι η αλλιως το εμποριο πονου, ελπιδας και πιστης δεν εχει σχεση με τον ευαγγελικο λογο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λυπη μονον λυπη προκαλουν ολες αυτες οι καταστασεις στο νησι της ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗΣ, τωρα θα ντρεπομαι να λεγω για ενα επιπλεον λογω.
    Καποτε ενας γεροντας και φτωχος φαμελιαρης με πολλα παιδια που του ειχε δωσει μια καμαρα κατω απο τις αιθουσες του Γυμνασιου αλλαξε τοτε η διοικηση και εβαλαν νεα επιτροπη .ΙΔΡΥΜΑ πηγε τοτε ο μπαρμπα Νικολας το ποντικι ( οπως ηταν το παρατσουκλη του ) και του λεγει Χαραλαμπη να αδειασεις την καμαρα και απαντα τοτε ο μπαρμπα ΧΑΡΑΛΑΜΠΗΣ , ΛΙΑΡΟΥΤΣΟ ψηφισα ΠΑΠΑΓΟ βγηκε ΠΟΝΤΙΚΑ κανει κομμαντο λυπαμαι για τα γεγονοτα. ΜΠΑΝΑΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ίνα εκκρουσθείη ο φληναφήσας ασεβηκώς Δωρόθεος δεσπότης Τήνου, πρόεδρος ΠΙΙΕΤ, πρόεδρος νηπιαγωγείων, δημοτικών, δημοτικής επιχείρησης ηλεκτρισμού και ύδρευσης, αλλά και αυτής του λιμενικού ταμείου και καθαριότητος, πρόεδρος γυμνασίων και λυκείων, ικανός χειριστής σμίλης και πινέλου τουθ’ όπερ και υπότροφος της σχολής καλών τεχνών Πύργου, αντεπιστέλον μέλος της υψηλής ξεματιαστικής, ραπτικής και κομμωτικής του Αγγέλου εταιρείας, εκφάνσεις έχων και εκδηλώσεις ακράτειας εις ραδιουργίαν, αριβισμόν και απληστίαν ως ο έτερος εκ Θετταλίας Ερυσίχθων, ο ιπτάμενος εν νεφέλαις, και περιπατών επί θαλάσσαις εν τη ναυκρατούση και ναυσικλύτω Πολυνησίαν, φέουδον προσωπικόν οφειλόμενον εις αυτόν εκ κοιλίας μητρός, ανωτάτου επιπέδου συναναστροφών τυγχάνων, βασιλέων ελλαδιστάν και ισπανιστάν, εντιμοτάτων προέδρων, και βουλευτών απάντων των ιριδικών και υβριδικών αποχρώσεων, ματσό και εφοπλιστών, μανούλα στην θωπείαν ωτίων ιδία των εν τη χορεία των χαριτοβρύτων θυηπόλων ιλαρών εν τη κενοδοξίαν αυτού συναντιληπτόρων εξουσιολάγνων επιτρόπων ομοθυμαδόν επί τω αυτώ συναζομένων και δεν συμμαζεύεται, οιακοστρόφος στραβά αρμενίζων την των Τηνίων ολκάδαν, τουπίκλην Δωρόθεος του ιδίου συμφέροντος - ματαιοδοξίας τε και μεγαλομανίας ένεκεν – επιρρεπής ων, συναπτά τρία και δέκα έτη επί τον τήνιον σβέρκον επικαθήσας, το έσχατον αιτίαν έχον την των Τηνίων ανοχήν και μαλθακομαλακίαν, διαδεχθείσαν την λεβεντιά των εριαυγών προγόνων.
    Τα δημοσιεύματα άπαντα, τα τους μυχίους πόθους και φόβους των Τηνίων εκφράζοντα, καταδεικνύουν ακραδάντως τον λογικόν λόγον (και ουχί τον πολυκανδριωτικοποντικικοπολατσιδικορηγαδικοβουρτσικοσυρμαλένικο) δι’ ον δεν επιτρέπεται στους παρονομασθέντας ξεδιάντροπους συνάρπαγες η παρέμβασις, η υφαρπαγή και αλλοίωσις, κτητορικών θεσφάτων, τουτέστιν το «δυοίν κείται», «εξ ων μη εστί εν», καθ’ ότι εν αντιθέσει με τα ψιτακιζόμενα - υπό των θαλαμηπόλων της ραγιάδικης ιδρυματικής επιτροπικής οσφυοκαμψίας-, η Παναγία, της εν Τήνω εριβώλακος βοτιανείρη, μετατρέπεται σε δωροθεϊκόν αρπαλίκιον, αριστοπόνως! προσφερθέν, χάριτι διαταραχής των ήδη γνώριμων του ιδίου συμφέροντος υπηρετώντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κανονικα η μονη διαταξη που θα πρεπει να αλλαξει ειναι αυτη που θετει τον εκαστοτε Μητροπολιτη ισοβιο προεδρο στο ΠΙΙΕΤ. Περαν αυτου, το γεγονος του οτι το ΠΙΙΕΤ μεχρι σημερα ηταν ενα κοινωφελες ιδρυμα οπως ενα οποιοδηποτε ΜΗ εκκλησιαστικο δηλ. προσεφερε αλλα και φορολογουνταν κανονικα για ολες τις δραστηριοτητες και τα εσοδα του ηταν προς τιμην του. Ως ενα συνολο που περιλαμβανει τους διαχειριστες, τους εργαζομενους, και τους πιστους που αφηνουν απο το 1 ευρω μεχρι μια πολυκατοικια ολα ηταν διαφανη και ανταποδοτικα! Σε μια κοινωνια συγχρονη, οι φοροι ειναι ισοδυναμοι με μια απ' ευθειας χορηγια σε ενα γηροκομειο για παραδειγμα. Αντ' αυτου επιλεγουμε να δεχτουμε τις φοροαπαλλαγες που ηδη ισχυουν για την υπολοιπη εκκλησια τρωγοντας και το τυρακι (στην φακα) επειδη και καλα το κρατος θα τα "φαει"??. Για την τιμη της υπολοιπης εκκλησιας και για αντισταθμισμα οποιουδηποτε βατοπεδιου αφηστε μας λοιπον να διαβαζουμε καθε χρονο αυτο το ωραιο βιβλιαρακι που εχει μεσα το θαυμα την ιστορια και τελειωνει με τον ισολογισμο και το εργο καθε χρονιας. Αν δεν το αξιζει η εκκλησια, το αξιωνει η Παναγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ειδες ποτέ ισολογισμό για το ΙΤΗΠ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή