θ Δηλώνουμε πως η ξεκάθαρη προσπάθεια φίμωσης (για το
λόγο αυτό την χαρακτηρίζουμε και ως πολιτική δίωξη) έχει ήδη πέσει στο κενό.
Ήδη, μετά από την μήνυση, συνεχίσαμε να δημοσιεύουμε και να αναπαράγουμε θέματα
που υπερβαίνουν την «ιερή» λογοκρισία (βλέπε θέματα για φασισμό και Στυλιανό Κορνάρο).
θ Δηλώνουμε συμπαράσταση στους νέους bloggers που ενώ ανέβασαν το συγκεκριμένο θέμα, (για το
οποίο ο Π. Αλικάρης δέχτηκε ως συνδιαχειριστής του Ξάνεμου την μήνυση), το
μάζεψαν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, ελπίζουμε από δική τους απόφαση. Σε
κάθε περίπτωση τους παροτρύνουμε ώστε να βρουν κουράγιο να ξεπερνούν κάθε
είδους «ιερών» και άλλων πιέσεων. Σίγουρα, με το χειρότερο τρόπο, κι εκείνοι
συνειδητοποίησαν ότι η ανεξαρτησία κερδίζεται και δεν ισχύει το «ότι δηλώσεις
είσαι». Για εμάς είναι θέμα αυτοεκτίμησης.
θ
Δηλώνουμε πως κάθε δημόσιο ερώτημα «κάθε» κυρίου Σανταμούρη,
μας αφορά, όχι ειδικά από μίσος, εμπάθεια ή ρεβανσισμό, αλλά επειδή το θεωρούμε
ως δημόσιο αγαθό, πολιτικό κεκτημένο και ευκαιρία για διαφάνεια.
θ Δηλώνουμε ότι δεν μας αγγίζουν δηλώσεις τύπου «όποιος τα
βάζει με τον π. Γ. Φανερό εξαφανίζεται πολιτικά» που έκανε ο υποτίθεται πιο
ισχυρός ανάμεσα σε ίσους πολίτης στο νησί, ανοικτά σε κοινό, σε δημόσιο χώρο.
Δεν μας αγγίζει, όχι τόσο γιατί θεωρούμε αδιανόητο να παραδέχεται ένα δημόσιο
πρόσωπο αυτή την κατάσταση (δεν εθελοτυφλούμε), αλλά γιατί δεν μας ενδιαφέρει η
πολιτική στην οποία αναφέρεται. Η δική μας ερμηνεία για την πολιτική αφορά
στους πολίτες και στην συμμετοχή τους στα κοινά, άνευ εξαρτήσεων, άνευ
σκοπιμοτήτων. Κοινώς δεν απευθύνουμε πολιτικό λόγο με στόχο μια καρέκλα αλλά
γιατί μπορούμε να απευθύνουμε πολιτικό λόγο συνεισφέροντας στην βάση του
πολιτεύματος.
θ Δηλώνουμε πως πήραμε ένα μάθημα συμπεριφοράς: «Να μην
τολμούμε να μεταφέρουμε απορίες με ονοματεπώνυμο, απορίες που ενίοτε θίγουν
τους ισχυρούς του τόπου». Δηλώνουμε πως θα μείνουμε μετεξεταστέοι! Μαζί
δηλώνουμε πως θεωρούμε, παρά την προσπάθεια φίμωσης, ότι το δικαίωμα να
απευθύνεται κανείς στο δήμο (στο λαό κατά την ετυμολογική και δική μας ερμηνεία)
είναι κατοχυρωμένο. Σαν τέτοιο αναρωτιόμαστε με ποιο άλλο τρόπο το ερώτημα του
«κάθε» κ. Σανταμούρη θα έφτανε σε κάθε πολίτη.
θ Δηλώνουμε πως όσα γίνονται στα κρυφά δεν μας αφορούν.
Απεναντίας μας αφορούν όσα γίνονται στα φανερά, ιδιαίτερα όταν η ασυδοσία, η
διαπλοκή και η μηχανορραφία υπερβαίνουν ακόμα και τα εσκαμμένα(!). Εκεί που η
δύναμη του ισχυρού προς τον ανίσχυρο επιδεικνύεται με κάθε μέσο, σε κάθε χώρο,
παρά τις οξύμωρα πομπώδεις ανακοινώσεις που κάνουν λόγο για ταπεινοφροσύνη. Δεν
αποφασίζουμε να παλέψουμε ζυγίζοντας το αποτέλεσμα. Η πάλη με το άδικο έχει
ουσία ως πάλη και όχι ως νίκη.
θ Δηλώνουμε πως δεν καρτερούμε την αλλαγή. Η ελπίδα για μας
πεθαίνει όταν γεννιέται η συνείδηση! Ενσυνείδητα συμμετέχουμε στην ρήξη της
παλιάς αγκιστρωμένης αντίληψης με το παρόν και το μέλλον.
θ
Δηλώνουμε αντίθετοι στην σεμνοτυφία, στην σιωπή μιας
κοινωνίας που φοβάται.
θ Δηλώνουμε πως δεν θα πάψουμε να περιφρονούμε και τους
αυτοπροσδιοριζόμενους «δημοκρατικούς» υποστηρικτές (κοινώς «γλύφτες») της κάθε
εξουσίας. Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή: εκτός αν αγορεύεις σε δικαστήριο για
πράγματα που δεν πιστεύεις ούτε ο ίδιος… Ασφαλώς δεν είναι ντροπή, είναι
ξεφτίλα!
θ Δηλώνουμε πως οι φιλικές παραινέσεις «για να κατέβει το
θέμα» το επόμενο κιόλας πρωί της 25ης Σεπτεμβρίου του 2012 υπερβαίνουν κατά
πολύ την επαγγελματική ιδιότητα και δηλώνουμε έκπληξη να εκφράζονται από πολίτη
που παράλληλα έφερε τίτλο προέδρου δημοτικού συμβουλίου.
θ Δηλώνουμε παρόντες στην πρόκληση / πρόσκληση ενός ολόκληρου
νησιού «να σπάσει το απόστημα». Σίγουρα δεν έχουμε την δύναμη (οι αυταπάτες δεν
έχουν ρόλο στην πολιτική μας θέση). Αυτές τις λίγες γραμμές και κάθε μας πράξη
θα την προσφέρουμε στην δύναμη του συνόλου που θεωρούμε ανυπέρβλητη!
θ Δηλώνουμε πολιτικά αντίθετοι στις δομές εξουσίας
οποιασδήποτε εκκλησίας, στις βαθιά αυτές ριζωμένες διασυνδέσεις
δύναμης-χρήματος-θεσμών που εκφράζουν στον ανάλογο τοπικό βαθμό την εθνική
διαπλοκή. Όπου υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να διορίσουν, να μεταθέσουν, να
αγνοήσουν το νόμο εξαγοράζοντας συνειδήσεις θα μας βρίσκουν αντίθετους.
θ
Δηλώνουμε πως απορούμε με την ταύτιση του χριστιανισμού με
μια τόσο ξεπεσμένη εκκλησία που «υπερασπίζεται» ανοικτά το δικαίωμά της να τιμά
βασανιστές, φαλλοκράτες, χουντικούς φασίστες και άλλους. Λυπούμαστε για τον
εξευτελισμό της φιλοσοφικής θεώρησης του χριστιανισμού. (Αυτό άραγε προσδοκά το
ποίμνιο; Τζιπάτους ρασοφόρους που τους ανοίγουν την πόρτα;)
θ Καταληκτικά δηλώνουμε
πως καμία απόφαση δεν θα θεωρήσουμε καταδικαστική πλέον: Οι πολίτες γνωρίζουν
καλά πως το ερώτημα (το οποίο δημοσιεύσαμε και για το οποίο κατηγορούμαστε),
είχε δημοσιευτεί νωρίτερα σε εκατοντάδες στόματα. Οι πολίτες γνωρίζουν και άλλα
φανερά και μη…
θ
Ότι και αν
δηλώνουμε, μένουμε ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ με τις αξίες που υπερασπιζόμαστε, με
φόβο μεν, μα χωρίς να λογαριάζουμε συνέπειες, απερίσκεπτα, αυθόρμητα, με πάθος,
όπως ο ίδιος ο έρωτας μας προστάζει.
Για πρώτη φορά ενυπόγραφα με απόλυτο συμβολισμό:
Βιδάλης Γιάννης (Μπελεγρίνος)
ΥΓ: Μην μείνετε αμέτοχοι γιατί οι ευθύνες της αδιαφορίας θα σας βαρύνουν
στο μέλλον όπως και οι ευθύνες της αδιαφορίας των προηγούμενων γενναίων
βαραίνουν τώρα τα παιδιά σας!
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΡΙΣΤΟ ΜΠΡΑΒΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήενα κείμενο γεμάτο ελπίδα. μέσα στα συντρίμια και τη καπνια του σαπιου κόσμου που καθημερινα αυτοεξεφτυλίζετε στα τελεβίζια υπάρχουν ακόμα ανθρωποι σ αυτο το τόπο που ελπίζουν και τολμούν να ονειρεύοντε, που πιστευουν σε ενα καλύτερο κόσμο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το ρωτήσω και εγώ : "επειδή είμαι αποδέκτης εδώ και καιρό διαφόρων φημών και δημοσιευμάτων και δεν ανέχομαι να διασύρεται η ακεραιότητα των εκπροσώπων του θεού επί της γης που υπονοούν αφύσικη και παραβατική σεξουαλική έκφραση και όχι μόνο κάποιων από σας ερωτώ ευθέως όλα όσα ακούω και διαβάζω είναι αλήθεια ή λάσπη;Στο οικονομικό και πολιτιστικό κατρακύλισμα είστε ικανοί να βοηθήσετε ή είστε και σεις μέρος του προβλήματος "
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή αυτό και μόνο το ερώτημα φέρνει μηνύσεις; στον κύριο Σανταμούρη και στο blog που το ανάρτησε ;
Σε μια Τήνο που βοούσε και έβραζε όλο το καλοκαίρι αναρωτιέμαι τι λένε τώρα ....
Ως μη γενόμενο ή θα βρεθούν κάποιοι έστω και την ύστατη ώρα να υποδείξουν όλα αυτά που ακούγονται μέχρι τώρα στα καφενεία και στα σπίτια ! ΝΤΡΟΠΗ
"αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος, δεν θα πάψεις ποτέ να παλεύεις για την ειρήνη και για το δίκιο" Τ.Λ. ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποιος χριστιανος να συμβουλευσει τον π. Φανερο να ανακαλεσει τη μηνυση, αναλογιζομενος τις τεραστιες επιπτωσεις που επερχονται: για τον ιδιο και την οικογενεια του, την ορθοδοξη εκκλησια, τον μητροπολιτη Συρου, το ΠΙΙΕΤ, την κοινωνια της Τηνου. Αν νομιζει αυτος και οσοι πιθανα τον παροτρυνουν οτι ετσι θα βρει το δικιο του, μαλλον δεν εχουν καταλαβει τιποτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρατάω τη φράση: "Δεν αποφασίζουμε να παλέψουμε ζυγίζοντας το αποτέλεσμα. Η πάλη με το άδικο έχει ουσία ως πάλη και όχι ως νίκη."
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς κάποιοι θεωρούν τις ερωτήσεις ποινικά κολάσιμες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τα άλλα, το κείμενο είναι εξαιρετικό. Αντιπροσωπεύει όλους εμάς που δεν είμαστε "καλοί μόνο στα λόγια"..
Καλή δύναμη!
Ελευθεροτυπία εναντίον ιερατείου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.enas1983.blogspot.gr/2013/01/16-2013.html
Εξαιρετικό κείμενο! Έχω τη γνώμη ότι το ζήτημα της δίωξης του διαχειριστή του ΞΑΝΕΜΟΥ, Π. Αλικάρη, θα ξεπεράσει τα στενά όρια της Τήνου και θα πάρει ευρύτερη δημοσιότητα. Από την άποψη αυτή θα συμφωνήσω με το σχόλιο του Ανώνυμου 3:31π.μ. Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι στις μέρες μας η στοχοποίηση ενός blog-ανεξάρτητου μέσου ενημέρωσης αφυπνίζει συνειδήσεις και προκαλεί κλίμα πολύμορφης συμπαράστασης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα,στις 24/9/2012 εβγαλε ο Σανταμούρης την επιστολη. Πότε προλαβαν και εγινε η μηνυση, πότε τη μελετησαν, πότε ορισαν και δικασιμο στις 16/1/2013 οταν εκκρεμουν τοσες χιλιαδες υποθεσεις στα δικαστηρια; Και... Αγιος να μεσολαβησε τετοια εξυπηρετηση δεν πετυχαινεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήByzantium.-
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος 5 Ιανουαρίου 2013 3:31 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποιος χριστιανος...
ΕΙΠΕΣ την μαγικη λεξη. Το θεμα ειναι, υπαρχει καποιος ή πλεον λειτουργει η λεξη ως label?
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΙΕΣ ΣΑΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΜΑΣ? ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ? ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΞΑΙΡΩ ΤΟΝ Κ. ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗ ΠΟΥ ΥΠΟΘΕΤΩ ΠΙΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΚΑΣΤΗΡΙΟ. ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ?
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτά δεν γίνονται...
ΔιαγραφήΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΩΤΑ-ΠΡΩΤΑ, ΠΟΣΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΡΝΕΙ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΚΟΣΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ; ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ "ΤΑΠΕΙΝΩΣΗΣ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ; ΑΝ ΟΧΙ, ΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ, ΑΡΙΣΤΟ ΚΗΡΥΚΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΩΡΟΘΕΟ Β΄.
ΕΠΕΙΤΑ, ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΗ Η ΔΙΩΞΗ; Ο Γ. ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΛΙΜ. ΤΑΜΕΙΟΥ. ΠΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΟΡΓΑΝΑ; Ή ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ, Ή ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ;
ΑΚΟΜΗ, Ο Γ. ΣΑΛΤΑΜΑΝΙΚΑΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, ΠΡΩΤΟΣ ΕΚΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΟΦΙΟΥΣΑΣ, ΜΕ ΕΝΤΙΜΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ, ΠΩΣ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΣΤΗ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΝΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ; Ή ΜΗΠΩΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΙΚΙΛΩΝΥΜΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ: ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΜΕΣΟ,Ή ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ Ή ΚΑΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
ΤΕΛΟΣ, ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ Κ,Α, ΤΑΓΟΙ ΤΟΥ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΥ -ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ- ΝΗΣΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΟΥΝ ΛΙΓΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΩΝΕΙ;
δεν θέλω καν να φανταστώ οτι μπορει να ακουσω ξανα απο καθολικο ιερομένο το παραμικρο για ενωση των εκκλησιών. ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΤΖΑΧΕΝΤΙΝ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ
Η διαπλοκή του δεσπότη σου με το Δήμο σου αρέσει ; Ικανοποιημένος Δυτικέ Αναγεννητή ; Τα ξώγαμα των παπάδων σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρήκες χώρο να τα πεις κι εσύ ....
Αυτά όλα όντως είναι πολύ ενδιαφέροντα για μια ακόμη μεγάλη συζήτηση που υποσχόμαστε να ανοίξουμε στο μέλλον αλλά στην παρούσα φάση μας βγάζουν εκτός θέματος.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για την κατανόηση
Αγαπητοί φίλοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤραβάτε μπροστά.
Ξεμπροστιάστε την σαπίλα όπου και άν βρίσκεται.
Συνεχίστε τον αγώνα σας για την υπεράσπιση της ελεύθερης έκφρασης, ενάντια στον σκοταδισμό.
Σας εκφράζω την αμέριστη συμπαράσταση μου.
Μανώλης Ισιγώνης
info@issigonis.gr
Ας μη παρασυρονται ορισμενοι. Το θεμα μας δεν ειναι τωρα οι Εκκλησιες, ανατολικη-δυτικη-βορεια-νοτια κλπ. Ουτε οι δεσποταδες, παπαδες, μοναχοι κ.α. Αλλα το αυταρχικο προσωπο της εξουσιας, της καθε εξουσιας, και των εκπροσωπων της. Απεναντι σαυτον τον αυταρχισμο και στην αλαζονια των ανθρωπων του καλειται ο καθενας να τοποθετηθει ξεκαθαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήωραίο το μανιφέστο αλλά ο δήμαρχος αυτή την εποχή "πετάει"
ΑπάντησηΔιαγραφή