Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Δυο χρόνια μετά...

Στις 16 Ιανουαρίου του 2013, δυο χρόνια πριν, το «Ξάνεμο» ζούσε μια δικαστική περιπέτεια.
Η προσπάθεια εκφοβισμού και λογοκρισίας, της επιβολής του δίκαιου του ισχυρού, κατέρρευσε πριν καν ξεκινήσει για το Ξάνεμο. Δεν "ευλογάμε τα γένια μας" αλλά σταθήκαμε απέναντι στον φόβο και στην σιωπή μιας ολόκληρης κοινωνίας από την πρώτη στιγμή. Απερίσκεπτα, ναι! Όπως γράφαμε και τότε.
 
Δεν ήταν εύκολο.

Από την άλλη πλευρά, ήταν όλοι εκεί:
Ο αρχιερατικός επίτροπος  κ. Γεώργιος Φανερός, ως κατήγορος, ο Γιάννης Σαλταμανίκας ως συνήγορος, και μάρτυρες κατηγορίας ο δεσπότης κ. Πολυκανδριώτης, ο κ. Ευάγγελος Παρασκευάς- Γκύζης, ο κ. Ιωάννης Πολατσίδης, ο κ. Ευάγγελος Καλογήρου, ο κ. Βασίλειος Μαρκουίζος.
Εύκολη η σύνδεση με το παρόν... Εύκολα και τα συμπεράσματα... 

Το "Ξάνεμο" μαζί και ο κ.Γιώργος Σανταμούρης δημοτικός σύμβουλος της τότε πλειοψηφίας,  με καμιά δεκαριά φίλους, που ταξίδευσαν από την Τήνο, με καμία σαρανταριά φίλους Συριανούς που ήταν εκεί και μας συμπαραστάθηκαν, αλλά και δεκάδες άλλοι φίλοι, γνωστοί και άγνωστοι,  που μας έστειλαν μηνύματα συμπαράστασης, όλοι μαζί, επιβεβαιώσαμε το αυτονόητο.

Ήταν η πρώτη αποτυχία για όλους αυτούς.
Συνεχίζουμε…
Αυτή την φορά περισσότεροι, να τους προσφέρουμε ακόμη μία!

28 σχόλια:

  1. μην περιμένετε υποστήριξη όταν κατηγορείται κάποιος σε προσωπικό επίπεδο και για θέματα που ακουμπάνε αποκλίνουσες συμπεριφορές. Από την μια μεριά πως να αποδειχθεί και από την άλλη πλέον ακόμη και να ήταν αληθεια γουστο του και καπέλο του. Επί πλέον ένας άνθρωπος λογικός, πάντως όχι ο κωλοτούμπας, δεν θίγει θέματα που μπορεί να διαταράξουν την οικογενειακή ηρεμία. Για φανταστείτε να πιάσουμε τον Σανταμουρη για τέτοια θεματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την εντύπωση ότι στήριξη ζητήθηκε για την υπεράσπιση της ελευθερίας του λόγου και του τύπου, για τον αγώνα κατά της φίμωσης και όχι για να κατηγορηθεί κάποιος για αποκλίνουσες συμπεριφορές.

      Έτσι κι αλλιώς όπως έχει ειπωθεί και δημοσιευθεί, αυτές οι ευκόλως εννοούμενες συμπεριφορές δεν θα έπρεπε να θεωρούνται αποκλίνουσες.

      Τώρα, αν τα θέματα που διαταράσσουν την ηρεμία μιας οικογένειας, μπορούν αν θιχτούν να γίνουν αφορμή να προχωρήσει μια ολόκληρη κοινωνία παρακάτω, τότε οι οικογενειακές "συνέπειες" θεωρούνται αναγκαίο κακό.

      Διαγραφή
  2. Ακόμα μαδάνε τα πούπουλα σας από τότε και εσείς το έχετε και καμάρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα και προχτες ενας διάκος,,εκανε μηνυση σε καποιον εκεί..Να δείτε που τώρα που επεσε κρίση στα λειτουργεικά. των εκκλησιών((ουτε αγιασμός στα φώτα δεν έγινε καλά καλά))Να δειτε λοιπόν που το ριξανε οι ιερωμένοι στά ποσοστα απο δικηγορους για τακτικές δικάσιμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι τοσο βρομικα τα δημοσια τους που δεν χρειάζεται να πάμε στα προσωπικά τους. έλα όμως που τα δημοσιά τους επηρεάζουν και τα δημόσια μας.... τοτε τι κάνοουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πίσσα και πούπουλα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το θέμα είναι αν το ιδιωτικά τους, τα προσωπικά τους επηρεάζουν την δική μας ζωή...τότε τι κάνουμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το θράσος και η υποκρισία σας κύριοι της «ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΣΥΡΟΥ»είναι κατάπτυστο και απογοητευτικό.
    Έμμεσα πλήν σαφώς, στην ανακοίνωσί σας αλλά και στα φυλλάδια που μοιράζετε χέρι με χέρι στους συμπολίτες μου πιθανά για να τους φοβίσετε,¨ΑΚΟΥΕΤΩΣΑΝ ΤΑΥΤΑ ΠΑΝΤΕΣ¨ δηλαδή , κλείστε μάτια και αυτιά γιατί θα πάτε φυλακή, ΑΝ ακούτε και βλέπετε,ΔΗΛΩΝΕΤΕ αδιάντροπα ότι με ευεργετήσατε σαν «ΜΕΓΑΛΟΘΥΜΟΙ» κληρικοί.
    Σας ρωτώ λοιπόν:
    Σας παρακάλεσα ποτέ μέχρι την μέρα της δίκης,να με συγχωρέσετε υπολογίζοντας στην μεγαλοθυμία σας;
    Μήπως, στο προαύλιο του δικαστηρίου, που συναντηθήκαμε ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ και παραπονεθήκατε γιατί δεν αναφέρθηκα σε σας,σας ζήτησα βοήθεια;
    Σας απάντησα ευθέως με ερώτηση. Και τότε, που σου είπα γιατί όρισες αυτό το παιδί ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟ,τι έκανες;Μου απάντησες :ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΟΙΩΣ.
    Άρα άμμεσα σου έδειξα ότι δεν σου έχω εμπιστοσύνη.
    Όταν ήρθε η σειρά μας για να εκδικασθεί το θέμα μας και πήραμε όλοι τις θέσεις μας στο δικαστήριο, ΠΟΙΟΣ πρώτος με τον συνήγορό του, σαν ενάγοντες,συμφώνησε με την πρόταση του ΠΡΟΕΔΡΟΥ για προσπάθεια συμβιβασμού;ΦΥΣΙΚΑ Ο ΦΑΝΕΡΟΣ σε συνεννόηση με τον δικηγόρο του,όχι βέβαια από μεγαλοθυμία, αλλά γιατί πιθανά κατάλαβε εκ των υστέρων, ότι θα αναγνωσθούν και θα ακουσθούν τα δημοσιεύματα και οι μαρτυρίες των μαρτύρων που ΣΙΓΟΥΡΑ θα το εξέθεταν στο ακροατήριο.
    Πάψτε επί τέλους ,ΙΕΡΩΤΑΤΟΙ,να τρομοκρατείτε και να φιμώνετε τους απλούς ανθρώπους,αρκετά πληρώνουν από τις καταστροφικές ενέργειες και παραλείψεις των πολιτικών, διαχρονικά.ΣΥΝΑΙΤΙΣΘΕΙΤΕ αλλοιώς ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ.
    Η μάλλον να προσευχηθούμε, μιας και λέτε ότι είστε θεοπρόβλητοι,να σας απολύσει ο ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ.ΟΨΟΜΕΘΑ.

    ΥΓ.Κ ΦΑΝΕΡΕ επειδή ξέρω ότι έχετε σε εξέλιξη, εδώ και πολύ καιρό μια ΕΔΕ για να διευκρινισθεί αν ο αρχιμανδρίτης κ ΣΕΤΑΣ, τρόφιμος στο ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ,είπε σε μια τρόφιμο παρουσία και άλλων:Ανοιξε την ρόμπα σου να δούμε τα μπουτάκια σου,Σε πληροφορώ ότι το ΕΙΠΕ κιαν ΤΟΛΜΑ το παράσιτο,ας με εγκαλέσει για συκοφαντική δυσφήμηση.
    Καλή σας ώρα χαμαιλέοντες.

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ.ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΜΟΙΡΑΣΑΝ ΤΟ ΧΑΡΤΙ "ΑΚΟΥΕΤΩΣΑΝ ΤΑΥΤΑ ΠΑΝΤΕΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελικά είναι πιο βρόμικοι απο ότι τους ξέρει ο πολύς ο κόσμος όλοι τους. μου κάνει εντύπωση δεν ντρέπονται καθόλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο δικαστήριο Γιώργο γιατί τελευταια στιγμή εμφάνισες και 2ο δικηγόρο από Αθήνα; γιατί αφου ήσουν έτοιμος για μάχη εβαλες την ουρά στα σκέλια;επίσης ποιος ξεχνά το κείμενο μεταμέλειας του Πέτρου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υπενθυμίσω οτι κατηγορούμενοι από τον Φανερό, Πολικανδριώτη, κπλ ήταν ο Γιώργος Σανταμούρης και ο υπογράφων συνδιαχειριστής του Ξάνεμο, Παναγιώτης Αλικάρης. Ο άλλος συνδιαχειριστής ονομάζεται Γιάννης. Για ποιο κείμενο "μεταμέλειας του Πέτρου" αναφέρεστε;

      Διαγραφή
    2. Προφανώς αναφέρεται σε αυτό Φήμες και μυθοπλασίες στην Τήνο θεωρώντας το ως κείμενο μεταμέλειας.

      Διαγραφή
  10. Κύριοι παρακολουθώ το ξανεμο από άλλο νησί, λόγω επιστήθιου φίλου. Κατά καιρούς παρεμβαίνω ανώνυμα όχι γιατί φοβάμαι αλλά σέβομαι την πλειοψηφία που παρεμβαίνει ανώνυμα. Άποψή μου ειναι ότι ένας κληρικός δεν έχει ιδιωτική ζωή. Τα πάντα του πρέπει να μυρίζουν Ευαγγέλιο. Δεν μπορεί ένας παπάς να κάνει πιάτσα για γκόμενους. Πιο απλά δεν επιτρέπεται να είναι ομοφυλόφιλος για τον ίδιο λόγο που ένας παιδίατρος δεν επιτρέπεται να είναι παιδεραστής.Τώρα αν η οικογένειά του υποφέρει είναι άλλο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εσύ Πέτρο πως σχολιάζεις σήμερα το κείμενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το έβλεπα και τότε. Ήταν μια προσπάθεια να σπάσει ο φόβος και να καταρρεύσει η τηνιακή αντίληψη περί παντοδυναμίας.

      Διαγραφή
  12. Κύριε "Ανώνυμε", κάπου τα έχουμε μπλέξει.
    Άλλο παιδεραστής κι άλλο ομοφυλόφιλος.
    Ο ένας επιχειρεί να επέμβει μέσω της εξαπάτησης, σ' ένα άβουλο σεξουαλικό πλάσμα κι ο άλλος επιλέγει μόνος του, μια διαφορετική σεξουαλική ικανοποίηση από τη δικιά σου άποψη (και τάση).
    Δεν κατανοώ λοιπόν γιατί τόσος συντηρητισμός επικρατεί επί των σεξουαλικών επιλογών ενός άλλου, που στο κάτω κάτω δεν ενοχλεί εμένα.
    Η "πουστιά" λοιπόν δεν αναφέρεται στην κατά γράμμα επιλογή της σεξουαλικής προτίμησης, αλλά στον τρόπο που επιχειρεί κάποιος μέσω της φενάκης (της προσποίησης, της εξαπάτησης), να εκμεταλλευτεί καταστάσεις, προς ίδιον όφελος.
    Ως εκ τούτου δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλεί το συντηρητικό ακροατήριο της Τήνου, η ομοφυλοφιλική τάση ενός προσώπου και δη ιερωμένου και δεν τον ενοχλούν οι καθημερινές και γενικότερες "πουστιές" κάποιων που επιβιώνουν εις βάρος μας.

    Μιχάλης Μιχελής


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν είναι και τόσο φυσιολογικό αν είναι κανείς ομοφυλόφιλος. Έχει την συμπάθειά μου όχι την υποστήριξή μου. Αν είχα κόρη δεν θα ήθελα να έχει άντρα έναν ομοφυλόφιλο. Ρωτήστε τις κοπέλες που έπιασαν τον άντρα τους στο κρεβάτι με άντρα. Όλες έχουν τραύματα σοβαρά που τις κυνηγάνε σε όλη τους την ζωή. Άλλες έχουν διαταχθεί σοβαρά. Δεν έχει καμιά σχέση με την αναστάτωση των απατημένων γυναικών από άλλη γυναίκα. Τώρα όσον αφορά την περίπτωση κληρικών ομοφυλοφίλων εκεί μπαίνει και το παράπτωμα από τις Ευαγγελικές εντολές. Το ότι ο λαός μας έχει δέσει την κακία, την πονηριά,κλπ με την "πουστιά ή πουτανιά σημαίνει ότι έχει παρατηρήσει σεξουαλική παρέκκλιση, με οποιαδήποτε μορφή δείχνει ότι κατί δεν πάει καλά γενικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για πες μου να διαβάσω, που γράφουν τα Ευαγγέλια, ότι απαγορεύεται η ομοφυλοφιλία;
    Το ηθικό θέμα προκύπτει "χριστιανικά" επί της τεκνοποίησης. Το σεξουαλίκο όμως ζήτημα, έχει πολλές πτυχές και φτάνει μέχρι του "εν γάμω" βιασμού.
    Τον παλιό καιρό, πολλές γυναίκες-σύζυγοι, δεν ήξεραν τι θα πει ικανοποίηση κι οργασμός, γιατί ο (χριστιανός με πολλά εύσημα) άνδρας, πάντα έκανε (και όποτε ήθελε) το κέφι του, στην υποτακτική εξ ανάγκης σάρκα της. Μετά μαζεύανε τα παιδιά και τα μετρούσανε...
    Ευτυχώς κάπως οι καιροί άλλαξαν, αλλά δυστυχώς τα μυαλά μερικών ανδρών παραμένουν ίδια.
    Το τι δέχεται ο καθείς ως ηθικό, είναι δικό του προσωπικό ζήτημα.
    Το αν λοιπόν δεν θέλεις η "κόρη" σου να έχει ομοφυλόφιλο άνδρα, αφορά πρωτίστως τις επιλογές του παιδιού σου κι όχι τις δικές σου. Εσύ φυσικά δεν θέλεις να βλέπεις την κόρη σου δυστυχισμένη ( είτε από ομοφυλόφιλο είτε να ξενογαμάει) και το κατανοώ. Το να μην δέχεσαι επίσης η "κόρη" σου να έχει άνδρα μαφιόζο, αφορά την ηθική της διάπλαση. Αν δηλαδή ο νταβατζής ευϋπόληπτος (επί του τυπικού) πολίτης, αφού την έχει κάνει ευτυχισμένη (επειδή την έχει μπουκώσει στο χρήμα) κι είναι τυπικά "στρέιτ", δεν τρέχει τίποτε;

    Μιχάλης Μιχελής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δηλαδή όποιος δεν είναι ομοφυλόφιλος είναι νταβατζής, βιαστής και όλα που καταγράφονται; Δεν έχω κόρη έχω αδελφή και ο γαμπρός μου είναι μια χαρά άνθρωπος...από τον πατέρα και την μάνα μου πήρα την σκυτάλη της ζωής και του θανάτου, και αυτήν παρέδωσα στα παιδιά μου. Ο ομοφυλόφιλος δεν μπορεί να παραδώσει ζωή μόνο τον θάνατο κρατάει για τον εαυτό του ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται 10 οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ ανώνυμε, μια και κατέχεις τας ιεράς γραφάς και μου αραδιάζεις ως επιχείρημα χριστιανικής αρετής, την επιστολή του Παύλου προς Κορινθίους, αν διαβάσεις λίγο παρακάτω απ' αυτό το εδάφιο (που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, για ιστορικούς κυρίως λόγους, μια και η αρχαία Κόρινθος ήταν το κέντρο των μπουρδέλων του τότε κόσμου), ο σεπτός Απόστολος συμπληρώνει, ότι "τὰ βρώματα τῇ κοιλίᾳ καὶ ἡ κοιλία τοῖς βρώμασιν· ὁ δὲ Θεὸς καὶ ταύτην καὶ ταῦτα καταργήσει. τὸ δὲ σῶμα οὐ τῇ πορνείᾳ, ἀλλὰ τῷ Κυρίῳ, καὶ ὁ Κύριος τῷ σώματι". Δηλαδή σε απλά ελληνικά, κοντά στο Θεό θα πάνε μόνο οι ενάρετοι, που θα είναι όμως και αδύνατοι. Τέρμα λοιπόν οι κοιλαράδες, οι χοντροκώλες κι όσοι άλλοι ντερλικώνουν κοψίδια και μπεκροπίνουν. Με δυό λόγια, από την Τήνο οι μισοί τουλάχιστον "ηθικόπληκτοι", τίθονται αυτόματα εκτός Παραδείσου.

    Με τέτοια λεκτικά καμώματα, κοντεύουμε να γίνουμε το "Ιράν" της Ευρώπης.
    Γι αυτό μας κυβερνάει τούτο το παπαδομάνι. Κοσμικό κράτος κι Εκκλησία στην Ευρώπη, ως συγκυβερνητικό ταίρι, μάλλον σπανίζει. Για να δούμε, τι μας επιφυλάσσει το μέλλον. Θα συνεχίσει η ΝΔ να μιλάει για το μεγάλο Δημόσιο, που πρέπει αναγκαστικά να μικρύνει και μέσα σε τούτα τα λόγια της δεν αναφέρει, ότι το παπαδαριό είναι 12 χιλιάδες που θέλει (από τους δικούς μας φόρους) 200 εκατομ. το χρόνο για να μισθοδοτηθεί;

    Μιχάλης Μιχελής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. και στην κορφή κανέλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κ Μιχελή άλλα λογια ν αγαπιόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δίκιο έχεις. Βρε άλλα λόγια πιο οικουμενικά κι όχι ομοφοβικά ή ρατσιστικά, για να είμαστε όλοι οι άνθρωποι συνεννοήσιμοι. Αυτό σημαίνει επί τους πράγμασι "το αγαπάτε αλλήλους".
    Το να βρίσκεις "κουσούρια" εκεί που σου παρεμποδίζουν την πορεία σου και την ποιότητα του βίου σου, είναι άλλο πράγμα, από το να ψάχνεις να βρεις μέσα στις θρησκευτικές παραδόσεις τις δικαιολογίες που θες, για να καυτηριάσεις πράξεις ανθρώπων, που δεν συμφωνούν με την οπτική σου.
    Η ερωτική λοιπόν ζωή του καθενός είναι δική του ( αποκλειστική) υπόθεση, εφ' όσον δεν βιάζει τον συνάνθρωπό του.
    Οι Γραφές λ.χ. ( σύμφωνα πάντα με τις παραδόσεις) λένε, το "ου φονεύσεις".
    Αυτό όμως δεν εμποδίζει αρκετούς στην Τήνο να κάνουν μεγαλοσταυρούς και μετά να πηγαίνουν στο κυνήγι, σκοτώνοντας πλάσματα της φύσης. Άκουσες ποτέ κανένα παπά ή το Δωρόθεο, να λέει στους εν λόγω "χομπίστες", 'ότι παραβιάζουν το νόμο του Θεού; Και μην μου πεις ότι το κάνουν για να θραφούν. Απλώς το θεωρούν φυσικό να σταματάνε μια ζωή ενός ζώου και από την άλλη κάνουν και κριτική στα κακώς κείμενα της κοινωνίας.

    Μιχάλης Μιχελής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κ. Μιχελή τρικυμία εν κρανίω. Μου ζητήσατε "Για πες μου να διαβάσω, που γράφουν τα Ευαγγέλια, ότι απαγορεύεται η ομοφυλοφιλία;" Σας παραθέτω μια από τις αναφορές του Αποστόλου Παύλου. Επί πλέον σας ερωτώ αν είχατε μια κόρη θα θέλατε να παντρευτεί έναν ομοφυλόφιλο και μου απαντάτε για βρώματα για κοψίδια για πληρωμή των παπάδων από το δημόσιο, και τώρα για το κυνήγι για φόνο ζώου, θα μας τρελάνετε. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με την ομοφυλοφιλία; Πως παραβιάζεται με το κυνήγι ο νόμος του Θεού; "τὰ βρώματα τῇ κοιλίᾳ καὶ ἡ κοιλία τοῖς βρώμασιν"·

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έρχεται ο Γιώργος Σαναταμούρης, οποιοσδήποτε Γιώργος και ισχυρίζεται ότι είμαι αδελφή ιδιωτικά ή δημόσια κλπ. Γιατί να του κάνω μήνυση αφού δεν είμαι; ή αφού είμαι πάλι γιατί να του κάνω μήνυση. Η συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχει καμιά σχέση με το διεμφυλικό άτομο, έχει δικαιωμα να έχει τις σεξουαλικές προτιμήσεις του αλλά δεν έχει δικαίωμα να είναι παντρεμένος δεν έχει δικαίωμα να είναι αμφί εκτός να το γνωρίζει η οικογένειά του και έχει την έγκρισή της. Όχι να τον πιάσουν εκ των υστέρων δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. βρε άντε να χαθείς Μιχελή που υπερασπίζεις τους πούστηδες άντε χάσου ηλίθιε δε ντρέπεσαι λίγο ανώμαλε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για να μην τα μπερδεύουμε: Η Αγία Γραφή δεν αναφέρεται, απ΄ότι είδαμε μόνο στους "μαλακούς" (θηλυπρεπείς) αλλά βάζει στην ίδια μοίρα (μακριά από τον Θεό) πόρνους, ειδωλολάτρες, ενεργούς και παθητικούς ομοφυλόφιλους, κλέφτες, άπληστους, άδικους, και δεν συμμαζεύεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή