Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Πρώτη φορά Αριστερά, πολλοστή φορά ολιγάρχες

Από τον pitsirikos
Mega


Μετά από δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Βήμα», το οποίο παρουσιάζει τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης να λαμβάνει δικηγορική προμήθεια από δημοσίους υπαλλήλους για την επανπρόσληψή τους, το θέμα έχει περάσει στα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια.
Ο κ. Κατρούγκαλος απολογείται στα κανάλια των ολιγαρχών σε σάπιους και τελειωμένους δημοσιογράφους.
Η νέα κυβέρνηση συνεχίζει στον δρόμο των προηγούμενων κυβερνήσεων.
Οι υπουργοί της κυβέρνησης κάνουν παρέλαση στα χρεοκοπημένα ιδιωτικά κανάλια, και οι ολιγάρχες συνεχίζουν να ρυθμίζουν την πολιτική κατάσταση στη χώρα.
Οι πολίτες παρακολουθούν τους -όλο ανατρεπτικά λόγια- υπουργούς και βουλευτές της κυβέρνησης να μετατρέπονται σε γλάστρες των παπαγάλων των ολιγαρχών.
Βέβαια, προεκλογικά άλλα έλεγαν για τους καναλάρχες και τους ολιγάρχες. «Θα τους διαλύσουμε, θα τους ξεσκίσουμε» και τέτοια.
Τώρα γατάκια.
«Μα είμαστε μόνο δυο μήνες κυβέρνηση» λένε τα στελέχη της κυβέρνησης και πολλοί από τους ψηφοφόρους τους.
Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει αυτό.
Αν είσαι δυο μήνες κυβέρνηση, σε υποχρεώνει κάποιος να γίνεις τσούλα του Μπόμπολα και της Τρέμη;
Αν είσαι δυο μήνες κυβέρνηση, θα απολογείσαι στον Χασαπόπουλο και στον Χιώτη; Αν είχαν εφαρμοστεί για τα ΜΜΕ οι νόμοι που ισχύουν για όλους τους υπόλοιπους πολίτες, αυτοί θα ήταν άνεργοι.
Επίσης, τι έκαναν όλα αυτά τα χρόνια που ετοιμάζονταν να γίνουν κυβέρνηση; Δεν ετοίμασαν τίποτα; Μόνο τα κουστούμια;
Αν η κυβέρνηση είναι δεμένη από τους ολιγάρχες, οφείλει να ενημερώσει τους πολίτες.
Αν σας κρατάνε με «αποκαλύψεις» και «σκάνδαλα», πείτε το. Αν δεν το πείτε, θα το καταλάβουμε μόνοι μας.
Αν σκοπεύετε να γίνετε κι εσείς μια ακόμα κυβέρνηση του Μπόμπολα, του Βαρδινογιάννη, του Αλαφούζου και των άλλων παιδιών, κόψτε τουλάχιστον το δούλεμα.
Τίποτα ακόμα για τις άδειες των καναλιών, για το φόρο των τηλεοπτικών διαφημίσεων και τη γενικότερη φορολόγηση καναλαρχών και ολιγαρχών που ζουν σε βάρος μας και τους πληρώνουμε επί χρόνια.
Άλλοι νόμοι ισχύουν για τους Έλληνες πολίτες, άλλοι για τους ολιγάρχες.
Για την ώρα, η πρώτη φορά Αριστερά είναι μια απάτη.
Συγκινεί μόνο τους πασόκους που έφυγαν ομαδικά από το διαλυμένο ΠΑΣΟΚ, για να συνεχίσουν τη μάσα στον κυβερνητικό ΣΥΡΙΖΑ.
Πριν από τρεις εβδομάδες, έγραψα «Τελειώστε τους ολιγάρχες, πριν σας τελειώσουν».
Εγώ σήμερα βλέπω πως η κυβέρνηση θέλει να πορευτεί χέρι-χέρι με τους ολιγάρχες και τους καναλάρχες.
Ας με διαψεύσει.

Αυτή κυβερνάει. Ή όχι;

6 σχόλια:

  1. Απ' ότι αντιλαμβάνομαι, οι πρώην φιλο-Συριζικοί του "Ξάνεμου" διαχωρίζουν τη θέση τους με τους Συριζαίους της Τήνου, μέσα από μια σειρά δημοσιευμάτων. Βεβαίως είναι ορθότατο να κάνεις δημιουργική κριτική στην ασάφεια των κυβερνητικών πράξεων, αλλά για να πιστέψεις κι ενσαρκώσεις ακράδαντα στη ρίμα του ποιητή "θέλει αρετήν και τόλμη η ελευθερία", θα πρέπει να πεις κι εσύ, που και πού, καμιά διαφορετική (υπερβατική) άποψη για τα δρόμενα της εν Τήνου πολιτείας.
    Δεν νομίζω επίσης, επί των παλαιοτέρων εθνικών διαχειριστών του λεγόμενου κατεστημένου, να ήταν διαφορετικά τα θέματα της πολιτικής πραγματείας τους. Βέβαια μπορεί τώρα να παίζεις τον άνετο κριτή του ΚΚΕ και του Ανταρσύα, μπορεί να λες ότι είμαι ανέντακτος κλπ. αλλά αυτό σε καθιστά περισσότερο προσεκτικό, όταν αναφέρεσαι λ.χ. στο πώς η Τήνος θα μειώσει το ποσοστό της ανεργίας και πώς θα δημιουργήσεις μια ευοίωνη προοπτική για το νησί, πέρα από το κλασικό, δηλαδή τα νοικιασμένα δωμάτια και το παγκάρι της Παναγίας.
    Με το να πετάς λοιπόν φωτοβολίδες για κάθε τυχάρπαστο πολιτικό, είτε του Σύριζα είτε όλων των άλλων, που κάνουν πασαρέλα στα τηνιακά καφενεία και γειτονιές, θα πρέπει να τους προκαλέσεις με προτάσεις, με μια κουβέντα παραπάνω για να φανεί η διαφορά σου. Γιατί αν συμπεράνω, απ' αυτά που λέει στα δημοτικά συμβούλια του Δήμου, υπό τίτλων ερωτήσεων η κυρία Αλβέρτη (του "Κοινού των Τηνίων" και του έμμεσου οργάνου τους, το "Ξάνεμο"), το λιγότερο που δείχνει είναι, ότι πήγε εκεί για να γεμίσει δυστυχώς, άλλη μια καρέκλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας πήρε ένα χρόνο και κάτι, για να αντιληφθείτε ότι «οι πρώην φιλο-Συριζικοί του "Ξάνεμου"» δεν έχουν καμία σχέση με τους «απαράδεκτους» που είναι επικεφαλείς στην οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ στην Τήνο ( θα υπάρξει για το θέμα αυτό ειδικό δημοσίευμα εν ευθέτω χρόνο). Είναι το πρώτο σχόλιο που μας ξεχωρίζει από αυτή την νοσηρή οργάνωση και σας ευχαριστούμε γι αυτό. Ούτε κρύψαμε την πολιτική ταυτότητα μας ούτε την απαρνηθήκαμε. Ούτε όμως και κρύψαμε την σχέση μας με την ανεξάρτητη δημοτική κίνηση «Κοινό Τηνίων».
      Ίσως όμως να είστε νέος αναγνώστης ή μας διαβάζεται σποραδικά, γιατί και προτάσεις κάνουμε και την γνώμη μας λέμε και ως «Ξάνεμο» και ως «κοινό Τηνίων».
      Και εν κατακλείδι, ο χρόνος και ο λαός της Τήνου θα αποφασίσουν αν ή κυρία Αλβέρτη ( και οι επόμενοι που θα τη διαδεχτούν) πήγαν εκεί για να «γεμίσουν μια ακόμα καρέκλα».

      Διαγραφή
  2. Δεν μ' ενδιαφέρει ουδόλως η πολιτική ταυτότητα κανενός συμπατριώτη μου, αρκεί αυτά που λέει και γράφει, να είναι τεκμηριωμένα με βάση τις τοπικές ιδιαιτερότητες του νησιού μας και τις τρέχουσες ελληνικές οικονομικές συνθήκες . Εκείνο που πρωτίστως μ’ ενδιαφέρει, είναι η προκοπή του τόπου μου και κυρίως η αποκατάσταση των νέων που αναζητούν απασχόληση. Άρα το ποιος εκφράζει τον Σύριζα Τήνου και τι καπνό φουμάρουν εκεί μέσα, πιστεύω ότι είναι θέμα αποδοχής ή απόρριψης, εκ μέρους όλων εκείνων, που πείστηκαν και ψήφισαν αυτό το κόμμα.
    Το θέμα λοιπόν από πολιτικής απόψεως, δεν είναι να καταγγέλλουμε ότι το νόμιμο δεν είναι και ηθικόν (γιατί περί αυτού πρόκειται στην περίπτωση του Κατρούγκαλου που αναφέρεστε), χωρίς να πάμε τη συζήτηση και παραπέρα. Όταν λοιπόν προσπαθούμε να θίξουμε ένα κόμμα ή έστω μια άποψη, το ενδεδειγμένο είναι να προτείνουμε μια άλλη διέξοδο και προφανώς τη δική μας εκδοχή.
    Γνωρίζουμε λοιπόν μέσες άκρες το τι εκφράζει κάθε κόμμα κι αν αυτό τελικά ταιριάζει με τα γούστα μας. Αν πάλι αυτό δεν συμβαίνει κι είμαστε πολιτικά ανέντακτοι, απογοητευμένοι και αποστασιοποιημένοι απ’ όλους, φυσικά και δεν είναι μεμπτή η συγκεκριμένη συμπεριφορά. Όμως εν κατακλείδι, μια και προτιμούμε να εκφραζόμαστε μέσω του «Ξάνεμου», θα πρέπει να δημιουργείται και δια μέσω του «Κοινού των Τηνίων», ένας αντιπολιτευτικός διάλογος, κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να δείχνει στον τηνιακό πολίτη, ότι οι σημερινοί κι οι χθεσινοί μας διαχειριστές είναι (σύμφωνα με τα δικά μας κριτήρια), ακατάλληλοι να ηγηθούν του Δήμου.
    Παρακολουθώντας λοιπόν (σύμφωνα με τις αναφορές σας τα βίντεο που αναρτάτε), τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, δεν είδα δα και καμιά τρομερή αντιπολιτευτική δυνότητα από τα μέλη που σας εκφράζουν εκεί μέσα, για να πω, ορίστε επί τέλους κάποιος διαφορετικός/α από τον Κροντηρά και τον Ορφανό.
    Οι χλιαρές ερωτήσεις που κατατίθενται, μάλλον βοηθούν το δήμαρχο να φαίνεται ότι ελέγχει πολιτικά την όλη κατάσταση. Όταν λοιπόν κατακρίνεις το Σύριζα (Τήνου) για οπορτουνισμό, φαντάζομαι ότι αν θέλεις να τον ξεπεράσεις, μάλλον πρέπει ν’ ανεβάσεις τις δικές σου στροφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αλεξανδρος κομεσσαριος27 Μαρτίου 2015 στις 12:30 μ.μ.

    πραγματικα τοσο καιρο τοποθετειστε εμπεριστατωμενα και με πυγμη στο λογο σας αλλα ειλικρινα σημερα αναρωτιεμαι γτ κρυβεστε πισω απο την ανωνυμια του σχολιου κυριε μιχαλη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο πολύ ενδιαφέρον βιβλίο «Η Παναγιά των Αγγέλων», που εξελίσσεται από το συγγραφέα Αντώνη Μπουλούτζα στην Περάστρα, τα ξωτικά της Τήνου βοηθούν με τον τρόπο τους, στο ν’ αναδειχθούν τα νοσηρά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες.
    Για μένα, ένα από τα παρεξηγημένα στοιχεία της τηνιακής κοινωνίας, είναι τα σόγια. Τα σόγια είναι δυστυχώς εκείνα που καθορίζουν την τοπική ομερτά και τις συγκυριακές συμφωνίες δηλαδή τον πολιτικαντισμό προς τους λογής λογής κομματαρχέους και τους δημαρχέους.
    Για να μην τα πολυλογώ, το σόι, τ’ όνομα, το χωριό, ακόμα και το θρήσκευμα στο μικρό νησί μας, έγινε συνώνυμο της ταμπέλας. Από τη στιγμή λοιπόν που δείχνεις την ταυτότητά σου, δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι είσαι ακέραιος χαρακτήρας, γιατί δεν φοβάσαι και δεν κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία (καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται), αλλά αντίθετα στοχοποιείσαι κι αποκλείεται ο λόγος κι η σκέψη σου, από οποιαδήποτε καλοπροαίρετη κριτική. Έτσι καταλήγουμε σ’ αυτό που συνέχεια ακούγεται στην μικρή μας κοινωνία: «Τι να μας πει αυτός ο μαλάκας. Τον ξέρουμε»! Η ανάρτηση των ονομάτων καταντά μια αναγκαστική ταυτοποίηση ενός προσώπου, που δεν διαβάζονται ή ακούγονται τα λόγια του, αλλά λειτουργεί το μητρώο των τηνιακών κοινωνικών φρονημάτων.
    Και για να κλείνουμε το όλο θέμα: Προσωπικά κανένας του «Ξάνεμου και του «Κοινού των Τηνίων» δεν είναι απέναντί μου. Τουναντίον αντιπαραθέτομαι ιδεολογικά και πρακτικά στις αερολογίες, απ’ όπου κι αν προέρχονται, γιατί θέλω τον τόπο μου να προκόψει, σχεδιάζοντας το μέλλον του πάνω σε σύγχρονες λογικές, που θα τον κάνουν σημείο αναφοράς στο Αρχιπέλαγος.
    Όταν λοιπόν βρίσκεστε στο δημοτικό συμβούλιο, εν μέσω μετρίων ( ως επί το πλείστον ατόμων), που εκλέχτηκαν όχι από τις αναγνωρισμένες ικανότητές τους, αλλά επειδή τους ψήφισε το χωριό , οι κολλητοί και το σόι, τότε η δικιά σας ανεξάρτητη και καινοτόμος πρωτοβουλία, δεν θα πρέπει επ’ ουδενί τρόπω να κολλάει σε μικροκομματικά καμώματα, αν λ.χ. ο τάδε του Σύριζα ή ο δείνα των άλλων κομμάτων δεν σας βοηθούν στο έργο σας. Εσείς έχετε απόψεις που πρέπει η κυρία Αλβέρτη να τις επιβάλλει, γιατί την ακούν και την βλέπουν πολλοί, που δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι ανήκουν στην κλίκα του Κροντηρά ή του Ορφανού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αλεξανδρος κομεσσαριος28 Μαρτίου 2015 στις 10:16 π.μ.

    μια αναφορα εκανα σχετικα με την σημαντικη και χιλιοειπωμενη αναγκη εδω μεσα -κατα την γνωμη μου-προσωπικων και επωνυμων πανω απο ολα σχολιων ειδικοτερα απο συμπολιτες μου που το εχουν δειξει περιτρανα στο συγκεκριμενο ιστολογιο κυριε μιχαλη.απο κει και περα...λιγα λογια...και καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή