Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Απάντηση κ. Φανερού στο Ξάνεμο



Ευχαριστούμε που μας διαβάζετε προσεχτικά και μας διορθώνετε. Πράγματι ήταν την Πέμπτη και όχι την Παρασκευή όπως εκ παραδρομής γράφηκε.
Ευχαριστούμε ακόμα που μπήκατε στον κόπο να μας απαντήστε.
Το ερώτημα όμως απευθύνετε στον προϊστάμενο του λιμεναρχείου Τήνου.
Στο κείμενο που στείλατε υπογράφετε ως "αρχιερατικός Επίτροπος Τήνου". Δεκτές οι παρατηρήσεις σας αλλά το ερώτημα παραμένει στον αποδέκτη του.

ΥΓ : Αν και το έγγραφο έχει σταλεί πριν οκτώ περίπου ώρες (στις 1.19μμ) το είδαμε πριν λίγο.

8 σχόλια:

  1. Είναι πολύ εύκολο να επισημαίνει κάποιος αριθμούς νόμων και να απειλεί με μηνύσεις, ιδιαίτερα όταν υπάρχει κάποιος έμπιστος δικηγόρος να τον συμβουλεύει. Θα ήθελα να πω όμως ένα δυο πράγματα στον κ. Φανερό έτσι όπως εγώ τα αντιλαμβάνομαι.

    1. Τα δικαστήρια, οι μηνύσεις αλλά κυρίως οι απειλές δεν ταιριάζουν διόλου με την ιδιότητά σας κ. Φανερέ. Ως "ποιμενάρχης" και "ιερέας" θα ήταν πρέπον να κινηθείτε με γνόμωνα την αγάπη προς το ποίμνιο.

    2. Γνωρίζετε φυσικά ότι το παρών ιστολόγιο αποτελεί ενημερωτικό δημοσιογραφικό μέσο και ως τέτοιο συμβάλει στο συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα του πληροφορείν και του πληροφορείσθαι

    3. Ειδικά για θέματα δημόσιας ζωής και δημοσίου ενδιαφέροντος, η ανάγκη ενημέρωσης του κοινού είναι εντονότερη. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου αναγνωρίζει το ρόλο των δημοσιογράφων ως δημοσίων φρουρών, ήτοι την ελεγκτική λειτουργία του Τύπου, η οποία καλύπτει τη δυνατότητά του να στηλιτεύει τα κακώς κείμενα με τη δημοσιοποίηση και δημόσια κριτική τους

    4. Η οδηγία 95/46/ΕΚ αναφέρεται ρητά στην ελευθερία της έκφρασης και της πληροφόρησης, όπως κατοχυρώνεται στο άρθρο 10 της ΕΣΔΑ (βλ. σκέψη 37 του προοιμίου της), το οποίο σύμφωνα με την νομολογία του ΕΔΔΑ κατοχυρώνει την ελευθερία της δημοσιογραφικής πληροφόρησης, προκειμένου τα μέσα ενημέρωσης να επιτελέσουν το «θεσμικό» τους ρόλο σε μια δημοκρατική κοινωνία, με τρόπο ώστε να συνυπάρχουν, στο βαθμό που είναι αναγκαίο, τα δικαιώματα από τη μια της ιδιωτικής ζωής και της πληροφοριακής αυτοδιάθεσης και από την άλλη της ελευθερίας της έκφρασης και εκείνου στην πληροφόρηση.

    5. Σύμφωνα με το άρθρο 5 § 2 περ. ε΄ του ν. 2472/97 «Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η επεξεργασία και χωρίς τη συγκατάθεση, όταν ….. η επεξεργασία είναι απολύτως αναγκαία για την ικανοποίηση του εννόμου συμφέροντος που επιδιώκει ο υπεύθυνος επεξεργασίας ή ο τρίτος ή οι τρίτοι στους οποίους ανακοινώνονται τα δεδομένα και υπό τον όρο ότι τούτο υπερέχει προφανώς των δικαιωμάτων και συμφερόντων των προσώπων στα οποία αναφέρονται τα δεδομένα και δεν θίγονται οι θεμελιώδεις ελευθερίες αυτών». Ως τέτοιο έννομο συμφέρον νοείται και το δικαίωμα της πληροφόρησης, τόσο του πληροφορείν (άρθρο 14 παρ. 1 Σ.) όσο και του πληροφορείσθαι (άρθρο 5Α Σ.) Η ανάγκη δε ενημέρωσης του κοινού για μείζονα θέματα λειτουργίας των θεσμών, αποτελεί ζήτημα δημοσίου ενδιαφέροντος. Το δικαιολογημένο ενδιαφέρον καλύπτει και εκδηλώσεις δημοσίων προσώπων οι οποίες, ανεξάρτητα από τον τρόπο που γίνονται, μπορούν να θεωρηθούν ότι αφορούν τα πλαίσια της ανατεθειμένης σ’ αυτούς δημόσιας λειτουργίας, η οποία ως εκ της φύσεως και του είδους των εκπληρούμενων καθηκόντων υπόκειται σε δημόσιο έλεγχο και κριτική.

    6. Από την ρύθμιση του άρθρου 7 § 2 περ. ζ΄ του ν. 2472/97, η οποία σημειώτεον μπορεί να εφαρμοσθεί κατ’ αναλογία και στην περίπτωση των απλών δεδομένων, τίθενται για το επιτρεπτό της επεξεργασίας οι εξής προϋποθέσεις: 1) η επεξεργασία να αφορά δεδομένα δημοσίων προσώπων, εφόσον αυτά συνδέονται με την άσκηση δημοσίου λειτουργήματος ή τη διαχείριση συμφερόντων τρίτων 2) η επεξεργασία να πραγματοποιείται αποκλειστικά για δημοσιογραφικούς σκοπούς 3) η επεξεργασία είναι απολύτως αναγκαία για την εξασφάλιση του δικαιώματος πληροφόρησης επί θεμάτων δημοσίου ενδιαφέροντος… και δεν παραβιάζεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο το δικαίωμα προστασίας της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής

    7. Όταν κάποιος "θνητός" πολίτης βιάζεται για την δουλειά του ή για το παιδί του ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο, δεν νομίζω ότι αυτό αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για τους ίδιους ανθρώπους που σας έδωσαν άδεια όπως λέτε, όταν πρόκειται να του κόψουν κλήση για παράνομη στάθμευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΛΙ ΑΠΕΙΛΕΙΣ Κ ΦΑΝΕΡΕ;
    Τελικά ούτε η εμπειρία σας,εσένα και του Ποιμενάρχου μας, αλλά προπάντων ούτε και η ουσία της χριστιανικής διδασκαλίας, σας έχουν διδάξει το αυτονόητο.ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΤΛ.
    Η άμετρη ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ σας μωραίνει και σας οδηγεί στην ανυποληψία.
    Δηλαδή για να καταλάβουμε,τα δέκα βήματα παραπάνω, που θα περπατούσε ο ακμαιότατος κ Δωρόθεος ήταν ΛΟΓΟΣ για να προκαλείτε;
    ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ.
    Απλά, σας αρέσει να επιδεικνύετε προκλητικά την εξουσία σας.
    Και καλά εσείς, η Λιμενική αρχή γιατί σας έδωσε την άδεια όπως λέτε;Σας φοβάται ή σας σέβεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι ξεκάθαρο ότι όλα αυτά γίνονται για να χτυπήσετε το Π.Φανερό και τον Αποστολόπουλο για τους προσωπικούς σας λόγους και όχι για να υπερασπιστείτε το κοινό συμφέρον.
    Υ.Γ.Δεν υπερασπίζομαι τους προαναφερθέντες θεωρώ ότι στις συγκεκριμένες θέσεις υπάρχουν αξιότεροι για να τις καταλάβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kala kanetai kai xtypate ton Apostolopoulo gia tous dikou sas logous alla dwste kai ena mprabo stin limenikh arxh pou ginontai proliptikoi elegxoi gia narkwtika sta karabia meta apo tosa xronia, asxeta an aresei se merikous h oxi. kalo tha htan!!!! Kai uparxei kai mia tajh sto limani pali meta apo xronia kai to mesa kai to ejo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι, οι λόγοι είναι προσωπικοί γιατί έχουν να χωρίσουν κάτι χωράφια.

    Επιπλέον, ο Αλικάρης θέλει να γίνει παπάς και ο Φανερός δεν τον αφήνει, ενώ ο άλλος Ξάνεμος ήθελε να γίνει λιμενάρχης και του έφαγε τη θέση ο Αποστολόπουλος.

    Σοβαρά τώρα, το να υπάρχουν ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ προφανώς και δεν περνά απ' το μυαλό κανενός.

    Έχω μια αποκάλυψη: Οι νομικοί σύμβουλοι του π. Φανερού βάζουν τους Ξάνεμους και το Σανταμούρη να κάνουν τέτοια δημοσιεύματα για να έχουν δουλειά*


    *απορώ πως μέσα στην απύθμενη βλακεία τους ξέφυγε μια τέτοια εκδοχή. Και για να γλιτώσω τις συνέπειες του νόμου δηλώνω ευθαρσώς πως τα προηγούμενα είναι αστεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tι θέλετε να σας απαντήσει ρε παιδιά ο λιμενάρχης; Ξέρετε στη θεσμική διοικητική ιεραρχία τι τιμές προβλέπονται για τον μητροπολίτη; Ξέρετε ότι το ελληνικό κράτος είναι το μόνο στην Ευρώπη που είναι μερικούς αιώνες πίσω και η Εκκλησία είναι συνταγματικώς εξουσία; Η "διάκριση" από τη λιμενική αρχή στο αυτοκίνητο που θα τον παραλάβει σας ξένισε; Δηλαδή, εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά δεν έχω καταλάβει αν ο ένας γίνει παπάς και ο άλλος λιμενάρχης δήμαρχος ποιος θα γίνει ;
    Παιδιά τα πράγματα είναι σοβαρά πάρτε αποφάσεις γρήγορα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν οι Ξάνεμοι μπουν στο Ίδρυμα και το Λιμενικό, τι να τον κάνουν τον Δήμο;
    Ότι ώρα θέλουν δίνουν εντολή και ο κάθε δήμαρχος θα τρέχει.
    Άλλωστε τι μας ξενίζουν οι "διακρίσεις";
    Σατανικό σχέδιο

    ΥΓ. Μου αρέσει να βλέπω πρόθυμους να συνεχίσουν κάθε βλακεία που βλέπουν μπροστά τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή