Σχετικά

Εναλλακτική κίνηση για την Τήνο, εκτεθειμένη σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατή από όλους

Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013

Σατανάδες και Αντίχριστοι.


Μια σειρά από «περίεργα» γεγονότα έλαβαν χώρα τις τελευταίες μέρες στην Τήνο από ανεξάρτητους διοργανωτές με «περίεργα» γούστα.

Να πάμε ανάποδα. Σήμερα το πρωί έγινε λέει «ποδηλατικόςμαραθώνιος», διοργανωμένος από ιδιωτική επιχείρηση με «περίεργο» όνομα και αντικείμενο. Island x-treme  με αντικείμενο καφέδες και καταδοτικό κέντρο. Τι δουλειά έχουν οι καφέδες με τους καταδότες; Καταδύτες, κατακάθια δεν ξέρω. Κυριακάτικα  που ο κόσμος σεληνιάζεται ή εκκλησιάζεται δεν ξέρω που πάτε με τα ποδήλατα;

Προχθές Παρασκευή, παραμονή Πέτρου και Παύλου, άλλοι «περίεργοι» από μια ΔΡΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ που συνηθίζουν να βγαίνουν στο δρόμο τακτικά, να βάζουν πανό ή να μοιράζουν χαρτιά, δεν πήγαν σε καμία αγρυπνία οι αθεόφοβοι, αλλά μάζεψαν πάνω από διακόσια πενήντα άτομα στην πλατεία του Πύργου και για πέντε ώρες την κατέλαβαν και έπαιζαν μουσική ενάντια λέει σε κάποιο φασισμό. Ήταν ανάγκη να κρατούν τους Πυργιανούς ξύπνιους τόσες ώρες; Δεν κανόνιζαν κανένα εξορκισμό γι΄αυτόν τον φασισμό να ησυχάσουμε;

Άλλοι πάλι  με ένα όνομα  που θύμιζε κλήματα, μου φαίνεται πως τους λένε ClimbExomvourgo,  του Αγίου Πνεύματος βοήθειά μας, ψάχνανε σε λάθος μέρος πάνω στα γκρεμνά στο Εξώμβουργο, για κλήματα για το Αγιο Πνεύμα, θα σας γελάσω. Εγώ ξέρω ότι στο Ξώμπουργο έχει μόνο κορακοαυγά, αλλά δεν είναι η εποχή τους.

Και ενώ συμβαίνουν αυτά τα «περίεργα» στην Τήνο, ξαφνικά είδα το φως μου. Έπεσα πάνω σε σχόλιο σε ένα που το λένε facebook που έβαζε τάξη σε όλα.


Που πάτε ρε Χαραλάμπηδες Κυριακή πρωί που ο κόσμος εκκλησιάζεται!
Σας είπε κανένας ότι μπορείτε να κλείνετε δρόμους Κυριακή πρωί;  Να κρατάτε ομήρους ως και σαράντα λεπτά τον κόσμο; Αυτά είναι  προνόμια μόνο όσων κρατούν εικόνες.
Του Αγιασμού στις 6 Ιανουαρίου στην παραλία.
Της ευρέσεως πρωί απόγευμα από κάνα δίωρο τη φορά
Του Ευαγγελισμού
Την Μεγάλη Παρασκευή
Το Πάσχα
Της Πελαγίας από το Μοναστήρι μέχρι την Χώρα-δυόμιση ώρες
Και άλλες δυο από την Αγία Παρασκευή μέχρι την Παναγία
Τον δεκαπενταύγουστο
Των Ταξιαρχών
Του Αγίου Νικολάου
Έ, όλο και κάποια θα ξέχασα ακόμα αλλά δεν πειράζει.
 Την άλλη φορά να καρφιτσώστε στις μπλούζες όσων συμμετάσχουν σε τέτοιες σατανικές τελετές, αντί για νούμερα από μια εικόνα ενός αγίου. Δεν θα λέμε το 11 βγήκε πρώτο αλλά ο ποδηλάτης με τον Άγιο Πχ Γρηγόριο, δεύτερος όχι με τον αριθμό36 αλλά  πχ με τον Άγιο Προκόπιο, Τρίτος πχ με τον Άγιο Πατάπιο κλπ. Για τις γυναικείες συμμετοχές να επιλεγούν Αγίες. Πχ Αναστασία, Υπομονή, Ματρόνα, Θεοδοσία κλπ. Και οπωσδήποτε πριν από κάθε τέτοιο γεγονός να διαβάζετε το μήνυμα του Σεβασμιότατου με τις ευλογιές του.

Σατανάδες και Αντίχριστοι.
Ε Σατανάδες!

ΥΓ: μήπως ξέρει κανείς ποιος είναι ο προστάτης Άγιος των ποδηλάτων ή των ποδηλατοδρομιών; Να το βάλετε στην αφίσα την επόμενη φορά.

8 σχόλια:

  1. εξαιρετικό και αιρετικό! ΌπΩς τους ΑρμόΖεΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΙΖΕΡΟΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ...
    ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά η Λουκά υπάρχει και από την άλλη πλευρά όπως εσύ συντάκτη του κειμένου.
    Που σου γυρίζουν τα άντερα με το λιβάνι και τους Σταυρούς και γίνεσαι χειρότερος των φασιστών που κατακρίνεις κατά καιρούς θέλοντας και εσύ να επιβάλεις τη θρησκευτική σου ένδεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε ανώνυμε αναγνώστη για τα καλά σου λόγια. Είναι πράγματι έτσι. Μου γυρίζουν τα άντερα με τους κομιστές των λιβανιών και των σταυρών. Όμως θα ήταν καλύτερα αν υπέγραφες το σχόλιο σου. Φοβάσαι ή είσαι διαπλεκόμενος; Αν φοβάσαι τι; Αν είσαι διαπλεκόμενος από ανάγκη ή από "συνήθεια"; Αν είσαι από ανάγκη έλα να αντιμετωπίσεις μαζί μας τη διαπλοκή. Αν είσαι από "συνήθεια" θα μας βρεις αντιμέτωπους έστω και μες την ανωνυμία σου. Αν είσαι "φίλος" ας πρόσεχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ γιατί δεν γράφεις όνομα στο άρθρο σου?
    Άλλα σας ξέρουμε τους τζάμπα μάγκες που χτυπάτε τη διαπλοκή και στα δικαστήρια κοκοκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γνωστό ότι όπου υπάρχει ανυπόγραφο κείμενο, αυτό είναι γραμμένο ή εκφράζει τους διαχειριστές του μέσου (έντυπου ή ηλεκτρονικού). Φαίνεται ότι και εσύ ξέρεις σε ποιους απευθύνεσαι. Δεν μας γράφεις όμως σε πια από τις πιο πάνω κατηγορίες "ανήκεις" ή σε πια πιθανά άλλη κατηγορία. Για το "κοκοκο" ασχολίαστο. Ο καθένας εκφράζετε όπως μπορεί.

      Διαγραφή