Αναρτήθηκε από Πέτρος Κουσουνάδης στο: enas1983.blogspot.gr
Σάλο έχει προκαλέσει η τριπλή εκκλησιαστική “τρίπλα” που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα με τον ν. 4301/2014 “Οργάνωση της νομικής μορφής των θρησκευτικών κοινοτήτων και των ενώσεών τους στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων και λοιπές διατάξεις” και με σχετική τροπολογία του κ. Ρήγα και της κ. Καραμανλή.
Πρώτον, το Π.Ι.Ι.Ε.Τ. έπαψε να εξαιρείται από τις διατάξεις που ορίζουν ότι όλα τα εκκλησιαστικά ιδρύματα διοικούνται και διαχειρίζονται από την ιερά σύνοδο. Μέχρι πρότινος δηλαδή το Π.Ι.Ι.Ε.Τ. ήταν Νομικό ΠρόσωποΔημοσίου Δικαίου και σύμφωνα με τα λεγόμενα φίλου δικηγόρου οποιαδήποτε αλλαγή στον κανονισμό του γινόταν με νόμο ή με προεδρικό διάταγμα. Από τώρα και στο εξής το ίδρυμα θα αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου και οι αλλαγές θα γίνονται με απόφαση της ιεράς συνόδου μετά από πρόταση του μητροπολίτη.
Δεύτερον, ο μητροπολίτης που είναι και πρόεδρος του Π.Ι.Ι.Ε.Τ. πλέον αποκτά ψήφο με αυξημένη βαρύτητα για την εκλογή του αντιπροέδρου καθώς ορίζεται ότι σε περίπτωση ισοψηφίας η δική του ψήφος θα κρίνει το αποτέλεσμα.
Τρίτον, ο πρόεδρος του Π.Ι.Ι.Ε.Τ. δηλαδή ο μητροπολίτης, προστίθεται στην επιτροπή η οποία προτείνει στον υπουργό πολιτισμού τον διευθυντή και γενικά το προσωπικό που θα προσλαμβάνεται στην σχολή μαρμαροτεχνίας στον Πύργο.
Η έπαρση και η ασυδοσία του κ. Πολυκανδριώτη είναι έκδηλη και ενοχλεί την τοπική κοινωνία της Τήνου. Επίσης πολλά σχόλια κάνουν λόγο για την διαπλοκή του με την πολιτική εξουσία, τοπική και κεντρική. Τα ονόματα των βουλευτών που υπέγραψαν τον νόμο και την τροπολογία είναι γνωστά ενώ σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο κατηγορείται για σιωπηρή συνενοχή.
Όμως ο κ. Πολυκανδριώτης και οι συν αυτώ ελίσσονταν και καταφέρνανε ωραιότατα τους σκοπούς τους όσο το Π.Ι.Ι.Ε.Τ. αποτελούσε Ν.Π.Δ.Δ. Απόδειξη αυτού είναι οι τελευταίες αλλαγές που έφερε ο ν. 4301/2014. Δεν αποτέλεσε ποτέ η βουλή εμπόδιο. Προφανώς η αλλαγή στην εποπτεία του Π.Ι.Ι.Ε.Τ. μεταφέρθηκε στην ιερά σύνοδο τώρα, σε μια προσπάθεια διατήρησης της εξουσίας σε ενδεχόμενο αλλαγής συσχετισμών μέσα στην βουλή, σε μια προσπάθεια παράκαμψης μιας νέας κυβέρνησης, “εχθρικής” ίσως για τα συμφέροντά τους. Ουσιαστικά λοιπόν το παιχνίδι δεν άλλαξε, απλά φαίνεται ότι κάποιοι παίκτες θα αναγκαστούν να αποχωρήσουν, και ίσως αυτοί να είναι που διαμαρτύρονται ανώνυμα.
Πολυκανδριώτες υπάρχουν πολλοί και θα συνεχίσουν να υπάρχουν και προσωπικά διατηρώ πολλές επιφυλάξεις για το αν η μελλοντική κυβέρνηση πρόκειται να πολεμήσει τα συμφέροντά τους. Το ζήτημα πρέπει να τεθεί σε διαφορετική βάση, και να τεθεί άμεσα. Δεν μπορεί να ενοχλούμαστε από την συγκέντρωση εξουσίας και δύναμης σε ένα πρόσωπο όταν εμείς είμαστε εκείνοι που του την παραδίδουμε. Δεν μπορούμε να αναθέτουμε την υπεράσπιση της διαφάνειας και την πάταξη της διαπλοκής στους ίδιους που μετά κατηγορούμε για διαπλοκή. Δεν γίνεται να μας ενοχλούν οι νόμοι και οι τροπολογίες που ψηφίζονται από βουλευτές που εμείς εκλέξαμε, να μας βγάζει από τα ρούχα μας η αδράνεια των δημοτικών συμβούλων που εμείς επιλέξαμε, και τελικά το μόνο που κάνουμε για να αντιδράσουμε να είναι ... ένα ανώνυμο σχόλιο!
Αν θέλουμε να αλλάξουμε όντως κάτι στον τρόπο που εξουσιαζόμαστε από κάθε λογής Πολυκανδριώτες, παπάδες και ρηγάδες πρέπει να αμφισβητήσουμε έμπρακτα, φανερά και δημόσια την εξουσία τους. Πρέπει να πάρουμε πίσω την δύναμη που εκούσια τους έχουμε παραδώσει.
Πως; Ας ξεκινήσουμε διεκδικώντας τον διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας και την φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας. Θεωρούμε φυσιολογική την διαχείριση αυτού του τεράστιου οικονομικού κεφαλαίου από την εκκλησία χωρίς κανέναν κρατικό έλεγχο την ίδια ώρα που εμείς δεχόμαστε να πληρώνουμε δυσανάλογους φόρους. Είναι σαν να πιστεύουμε ότι η περιουσία της εκκλησίας προήλθε εκ των ουρανών.
Ας συνεχίσουμε με την συμμετοχή στην τοπική διακυβέρνηση. Ας παρευρισκόμαστε σε τοπικά και δημοτικά συμβούλια και ας ελέγχουμε τις κινήσεις την τοπικής αρχής σε πραγματικό χρόνο και επίπεδο. Ας ζητήσουμε επιτακτικά και επώνυμα να γίνουν οι κινήσεις που θεωρούμε απαραίτητες.
Ας πιστέψουμε ότι έχουμε λόγο πέραν των εκλογών και της ψήφου. Ας πιστέψουμε ότι οι κυβερνήσεις πέφτουν όλες, και οι παλιές και οι καινούριες. Ας βγούμε στους δρόμους και ας κλείσουμε τα λιμάνια. Ας πολεμήσουμε αυτούς που καρπώνονται τα κέρδη από την δουλειά μας. Ας γυρίσουμε την πλάτη σε όσους μας πουλάνε ελπίδα. Η ελπίδα είμαστε εμείς. Ας πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας.
Σάλο έχει προκαλέσει η τριπλή εκκλησιαστική “τρίπλα” που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα με τον ν. 4301/2014 “Οργάνωση της νομικής μορφής των θρησκευτικών κοινοτήτων και των ενώσεών τους στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων και λοιπές διατάξεις” και με σχετική τροπολογία του κ. Ρήγα και της κ. Καραμανλή.
Πρώτον, το Π.Ι.Ι.Ε.Τ. έπαψε να εξαιρείται από τις διατάξεις που ορίζουν ότι όλα τα εκκλησιαστικά ιδρύματα διοικούνται και διαχειρίζονται από την ιερά σύνοδο. Μέχρι πρότινος δηλαδή το Π.Ι.Ι.Ε.Τ. ήταν Νομικό ΠρόσωποΔημοσίου Δικαίου και σύμφωνα με τα λεγόμενα φίλου δικηγόρου οποιαδήποτε αλλαγή στον κανονισμό του γινόταν με νόμο ή με προεδρικό διάταγμα. Από τώρα και στο εξής το ίδρυμα θα αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου και οι αλλαγές θα γίνονται με απόφαση της ιεράς συνόδου μετά από πρόταση του μητροπολίτη.
Δεύτερον, ο μητροπολίτης που είναι και πρόεδρος του Π.Ι.Ι.Ε.Τ. πλέον αποκτά ψήφο με αυξημένη βαρύτητα για την εκλογή του αντιπροέδρου καθώς ορίζεται ότι σε περίπτωση ισοψηφίας η δική του ψήφος θα κρίνει το αποτέλεσμα.
Τρίτον, ο πρόεδρος του Π.Ι.Ι.Ε.Τ. δηλαδή ο μητροπολίτης, προστίθεται στην επιτροπή η οποία προτείνει στον υπουργό πολιτισμού τον διευθυντή και γενικά το προσωπικό που θα προσλαμβάνεται στην σχολή μαρμαροτεχνίας στον Πύργο.
Η έπαρση και η ασυδοσία του κ. Πολυκανδριώτη είναι έκδηλη και ενοχλεί την τοπική κοινωνία της Τήνου. Επίσης πολλά σχόλια κάνουν λόγο για την διαπλοκή του με την πολιτική εξουσία, τοπική και κεντρική. Τα ονόματα των βουλευτών που υπέγραψαν τον νόμο και την τροπολογία είναι γνωστά ενώ σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο κατηγορείται για σιωπηρή συνενοχή.
Όμως ο κ. Πολυκανδριώτης και οι συν αυτώ ελίσσονταν και καταφέρνανε ωραιότατα τους σκοπούς τους όσο το Π.Ι.Ι.Ε.Τ. αποτελούσε Ν.Π.Δ.Δ. Απόδειξη αυτού είναι οι τελευταίες αλλαγές που έφερε ο ν. 4301/2014. Δεν αποτέλεσε ποτέ η βουλή εμπόδιο. Προφανώς η αλλαγή στην εποπτεία του Π.Ι.Ι.Ε.Τ. μεταφέρθηκε στην ιερά σύνοδο τώρα, σε μια προσπάθεια διατήρησης της εξουσίας σε ενδεχόμενο αλλαγής συσχετισμών μέσα στην βουλή, σε μια προσπάθεια παράκαμψης μιας νέας κυβέρνησης, “εχθρικής” ίσως για τα συμφέροντά τους. Ουσιαστικά λοιπόν το παιχνίδι δεν άλλαξε, απλά φαίνεται ότι κάποιοι παίκτες θα αναγκαστούν να αποχωρήσουν, και ίσως αυτοί να είναι που διαμαρτύρονται ανώνυμα.
Πολυκανδριώτες υπάρχουν πολλοί και θα συνεχίσουν να υπάρχουν και προσωπικά διατηρώ πολλές επιφυλάξεις για το αν η μελλοντική κυβέρνηση πρόκειται να πολεμήσει τα συμφέροντά τους. Το ζήτημα πρέπει να τεθεί σε διαφορετική βάση, και να τεθεί άμεσα. Δεν μπορεί να ενοχλούμαστε από την συγκέντρωση εξουσίας και δύναμης σε ένα πρόσωπο όταν εμείς είμαστε εκείνοι που του την παραδίδουμε. Δεν μπορούμε να αναθέτουμε την υπεράσπιση της διαφάνειας και την πάταξη της διαπλοκής στους ίδιους που μετά κατηγορούμε για διαπλοκή. Δεν γίνεται να μας ενοχλούν οι νόμοι και οι τροπολογίες που ψηφίζονται από βουλευτές που εμείς εκλέξαμε, να μας βγάζει από τα ρούχα μας η αδράνεια των δημοτικών συμβούλων που εμείς επιλέξαμε, και τελικά το μόνο που κάνουμε για να αντιδράσουμε να είναι ... ένα ανώνυμο σχόλιο!
Αν θέλουμε να αλλάξουμε όντως κάτι στον τρόπο που εξουσιαζόμαστε από κάθε λογής Πολυκανδριώτες, παπάδες και ρηγάδες πρέπει να αμφισβητήσουμε έμπρακτα, φανερά και δημόσια την εξουσία τους. Πρέπει να πάρουμε πίσω την δύναμη που εκούσια τους έχουμε παραδώσει.
Πως; Ας ξεκινήσουμε διεκδικώντας τον διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας και την φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας. Θεωρούμε φυσιολογική την διαχείριση αυτού του τεράστιου οικονομικού κεφαλαίου από την εκκλησία χωρίς κανέναν κρατικό έλεγχο την ίδια ώρα που εμείς δεχόμαστε να πληρώνουμε δυσανάλογους φόρους. Είναι σαν να πιστεύουμε ότι η περιουσία της εκκλησίας προήλθε εκ των ουρανών.
Ας συνεχίσουμε με την συμμετοχή στην τοπική διακυβέρνηση. Ας παρευρισκόμαστε σε τοπικά και δημοτικά συμβούλια και ας ελέγχουμε τις κινήσεις την τοπικής αρχής σε πραγματικό χρόνο και επίπεδο. Ας ζητήσουμε επιτακτικά και επώνυμα να γίνουν οι κινήσεις που θεωρούμε απαραίτητες.
Ας πιστέψουμε ότι έχουμε λόγο πέραν των εκλογών και της ψήφου. Ας πιστέψουμε ότι οι κυβερνήσεις πέφτουν όλες, και οι παλιές και οι καινούριες. Ας βγούμε στους δρόμους και ας κλείσουμε τα λιμάνια. Ας πολεμήσουμε αυτούς που καρπώνονται τα κέρδη από την δουλειά μας. Ας γυρίσουμε την πλάτη σε όσους μας πουλάνε ελπίδα. Η ελπίδα είμαστε εμείς. Ας πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας.
ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΩΤΗΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΟΥΣΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΡΩΤΗΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ....
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΕΑΝ ΘΑ ΔΙΝΑ 50€ (ΗΔΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΣΕ ΜΕΝΑ )ΣΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑ ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΜΠΛΟΚΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕ ΤΟ 20% . ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 80 % , ΑΦΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΝ ΚΡΙΝΩ ΩΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΕΜΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΠΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΕΣΤΩ ΣΤΟ 80% ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥ ΟΒΟΛΟΥ ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΕΣΕΙΣ ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΕΤΣΙ, ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.
ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΟΥΣΙΑ.
ΠΑΡΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΛΙ ΞΑΝΑΠΟΚΤΗΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΚΟ ΚΛΠ. ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ
ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΕ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!!!
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΟΝΟ ΑΝΑΠΑΥΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΤΟΥΤΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΝΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΨΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ
ΑΛΛΑ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΥΤΕ ΝΕΟ ΟΥΤΕ ΕΥΟΙΩΝΗ ΑΛΛΑΓΗ
Όπως τα λες.Σωστότατος.
ΔιαγραφήΗ εκκλησιαστικη περιουσια ΔΕΝ φορολογειται. Ουτε τα εσοδα. Για οποιαδηποτε αντιθετη αποψη παρακαλω δειξτε μας τους νομους (μιας και οι νομοι των φοροαπαλλαγων ειναι παμπολοι και κουραστικο να τους αναφερουμε). Εστω ενα νομο λοιπον..
ΔιαγραφήΒεβαια τι περιμενω απο ανωνυμους που προτιμουν να διαχειριζεται το 100% των χρηματων ο καθε "διορισμενος" παπας αντι για τνα διαχεριζεται το 20% αυτων το κρατος με τους εκλεγμενους πολιτικους προϊσταμενους.
Αν και ανωνυμοι, καρφωνεστε βρεεε ;-)
ΓΡΑΨΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ " ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ"
ΔιαγραφήΠΑΤΗΣΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΦΟΡΟΥ
http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/holysynod.asp?id=1452&what_sub=d_typou
Ή δε διάβασες το κείμενο ή πετάς σκόπιμα την μπάλα στην κερκίδα ή τόσο καταλαβαίνεις τόσα λες. Το κείμενο δεν διαπραγματεύεται την φορολογία της εκκλησίας. Άλλο είναι το θέμα του.
ΔιαγραφήΖήτησα έστω έναν νόμο. Όχι Δελτία Τύπου (όπου ο καθένας γράφει ότι θέλει).
ΔιαγραφήΠάντως σ' ευχαριστώ πολύ φίλε - δεν ήξερα το συγκεκριμένο αυτοεξευτελιστικό ΔΤ. Γελάσαμε απίστευτα με τα :
α) Οι υπάλληλοί μας (ιερείς κ προσωπικό) πληρώνουν ΦΜΥ
β) Πληρώνουμε ΦΠΑ όταν αγοράζουμε υπηρεσίες και αγαθά
γ) Χαρτόσημα κ ΟΓΑ που πληρώνει ο πιστός από την τσέπη του εξτρά (ακόμα και σε μητροπόλεις που δεν έχουν ταρίφες λχ το 45άρι της βεβαίωσης αγαμίας κλπ).
Είναι σα να λέει ο εφοπλιστής "με φορολογούν επειδή τα πληρώματα, οι υπάλληλοι και οι οικιακές βοηθοί μου πληρώνουν ΦΜΥ", "ο επιβάτης πληρώνει στο εισιτήριο υπέρ ΝΑΤ", "πληρώνω ΦΠΑ όταν αγοράζω κάτι".. Έξοχα - πως δεν το μάθανε στα κανάλια να μας πρήξουν με αντίστοιχες γελοιότητες;
υγ: Από τους φόρους που αναφέρει το ΔΤ - πλην των προφανέστατα γελοίων που δεν αφορούν την Εκκλησία αλλά τους υπαλλήλους της ή αυτούς που της δίνουν χρήματα - οι περισσότεροι (πχ έσοδα από ακίνητα, δωρεές), αν όχι όλοι, έχουν καταργηθεί απ' την εποχή Αλογοσκούφη. Γι αυτό και το μικρό συνολικό νούμερο, ενώ αθροίζει μέσα ΦΜΥ υπαλλήλων, ΦΠΑ αγορών κλπ. Και φυσικά φίλε, δεν έχει μέσα "αριθμούς για κάθε κατηγορία". Προφανώς δεν διάβασες το κείμενο. ;-)
οτι να νε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον κάποιο λάκκο έχει η φάβα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ' αρχάς δεν φαίνεται και τόσο αθώο, σε μια νομοθετική ρύθμιση που τακτοποιεί ένα πάγιο αίτημα των άλλων θρησκειών και δογμάτων, την αναγνώριση δηλαδή της νομικής τους υπόστασης, να μπαίνουν ξαφνικά και ρυθμίσεις για τη σχολή του Πύργου και το ΠΙΙΕΤ.
Είναι δυνατόν ο Ρήγας να πήρε την πρωτοβουλία καθ' υπόδειξιν του μητροπολίτη, χωρίς να έχουν ενημερωθεί και οι γνωστοί κομματικοί του φίλοι στο νησί;
Μήπως η όλη μεθόδευση αποβλέπει στον έλεγχο των συσχετισμών ενόψει της προσεχούς εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη της νέας επιτροπής του ΠΙΙΕΤ;
Οι κατά τ' άλλα διάφοροι λαλίστατοι παράγοντες, σύλλογοι, φορείς και Αδελφότητα γιατί ποιούν την νήσσαν;
Σίγουρα λοιπόν υπάρχει μεγάλο παρασκήνιο...
όταν ο κ Δημόπουλος έγραφε στην Ενδοχώρα, κάποια άρθρα του στηλίτευαν τόσο στυγνά τον κ Πολυκανδριώτη που σε παρέα λέγαμε αμάν αυτός ο Δημόπουλος με τις εμμονές του, είναι υπερβολικός. Τελικά χρειάστηκε να περάσουν μόλις λίγα χρονάκια για να αποδειχθεί ότι λίγα έγραφε. Αν και δεν μας έχει πείσει ότι δεν τους κρατά όλους αυτούς από κάπου χοντρά
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι γραφετε μονο για τον Ρηγα; Μαζι με την Καραμανλη εφεραν τις τροπολογιες. Και η ΝΔ ειναι στο κολπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΗΔΗ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΜΑΣ.ΗΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΡΑΓΕ ΠΩΣ 2 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΕΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΡΗΜΗΝ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΤΗΝΟ.ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.ΕΚΕΙ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ.ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ,ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΠΙΙΕ ΤΗΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΛΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ
ΔιαγραφήΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ...ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ !! Ο ΤΥΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΕΥΓΑ!! ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΛΕΩ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕΙ ΑΝΕΛ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΝΟΥ, ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ..)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοεί ο ποιητής λέγοντας αιρέσεις κλπ.... ποιες είναι οι αιρέσεις? γιατί δεν καταίω, είμαι από χωριό.... άσε ότι γράφει με κεφαλαία.....
ΑπάντησηΔιαγραφή