Στην σημερινή χριστιανική εορτή του 15αύγουστου στην Τήνο παρέλασαν μπροστά στο χριστεπώνυμο πλήθος των προσκυνητών μεγάλες προσωπικότητες της πολιτικής και της εκκλησίας. Οι θρησκευτικοί και πολιτικοί ηγέτες του τόπου προκειμένου να τιμήσουν την χάρη της Παναγίας έβγαλαν λόγους, μίλησαν στα κανάλια, χαιρέτησαν τον κόσμο, βγήκανε selfies κ.λ.π.
Ανάμεσα στις εξέχουσες προσωπικότητες ήταν ο κ. Καμένος πρώην αντιμνημονιακός πατριώτης και νυν νεομνημονιακός αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων, ο κ. Παυλόπουλος πρώην μνημονιακός νεοδημοκράτης και νυν μνημονιακός πρόεδρος της δημοκρατίας, γνωστός για την ψυχραιμία που έδειξε στο περιστατικό του τηλεοπτικού ραπίσματος της Λιάννας Κανέλη από τον κ. Κασιδιάρη, ο ίδιος ο κ. Κασιδιάρης πρώην Χιτλερικός ναζιστής και νυν αθώα περιστερά μαζί με τον κ. Παναγιώταρο πρώην ναζιστή που δεν ενδιαφέρεται για την θρησκεία παρά μόνον για την Ελλάδα και νυν χριστιανό ορθόδοξο Έλληνα εθνικιστή. Από την αξιοσέβαστη συντροφιά δεν έλλειπε ο μητροπολίτης Δωρόθεος Β' πρώην αντιπαθής και ανεπιθύμητος από τους Tήνιους πολίτες και νυν αγαπητός και σεβάσμιος ιεράρχης.
Τους εξέχοντες επισκέπτες και προσκυνητές καθώς και τον σεβασμιότατο Δωρόθεο Β' συνόδευσαν στην λιτάνευση πολλοί από τους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους του νησιού οι οποίοι δεν εξέφρασαν τις ισχυρές τους διαφωνίες σχετικά με τις πολιτικές επιλογές των προαναφερθέντων αλλά προτίμησαν να συμβαδίσουν στην λιτάνευση μαζί με τους εγκληματίες νεοναζί και με τους πολιτικούς υπεύθυνους του τρίτου καταστροφικού μνημονίου προκειμένου να μην προσβάλουν την ιερή ημέρα.
μπράβο στον ξάνεμο. Να προσθέσω και εγώ: δεν ξέρω αν προσέξατε την αφαίρεση του εσταυρωμένου πίσω από την αγια τράπεζα για να προβάλλει το καθίκι ο δεποτης την ματαιοδοξια του πιο καθαρά στην τηλεοραση . τόσο ανόητοι ειναι οι τοπικοί αρχοντες; αει σιχτιρ όλα καθίκια....
ΑπάντησηΔιαγραφήολοι ο χοιροι ιδια μουρη
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παλιοξανεμιτες για σταύρωμα ειστε.... Ωραια φωτο...περιεκτικότατη.κανένα "ου" απο το ποίμνιο ε;
ΑπάντησηΔιαγραφή«Πρός
ΑπάντησηΔιαγραφήτὀν Ἐντιμώτατον Πρόεδρον
κ. Κωνσταντῖνον Μητσοτάκην
Εἰς Ἀθήνας
Ἑρμούπολις, 3 Ἰουλίου 2015
Ἐντιμώτατε κ. Πρόεδρε,
Μεταβάς εἰς Εὐρώπην,
βοήθησον ἡμῖν!
Μετά σεβασμοῦ καί τιμῆς
† Ο ΣΥΡΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟΣ Β΄»
Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως
Ερμούπολη, 3 Ιουλίου 2015
παρακολουθούσα από γειτονικό νησί, την λειτουργία στην στην Μεγαλόχαρη του νησιού σας.ανήμερα της Παναγίας από την τηλεόραση. Όποιος έκανε το ίδιο θα συμφωνήσει μαζί μου στα εξης:: Ο δωρίθεος ο σμικρός εστιαζε το μάτι του συνεχώς στην τηλεόραση. Αυτό δεν είναι τίποτα. Ένας άρρωστος με την προβολή δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά, χρειάζεται αποτοξίνωση. Αυτό που έκανε σε όλη την οικογένεια εντύπωση είναι η διαβολεμένη κυριολεκτικά ματιά του. Ο Γκίμπσον στον ρολο του Πονηρού αν ειχε δει τον δεσπότη σας θα πρότεινε σ' αυιτόν τον ρόλο του Πονηρού..... .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίρνω αφορμή και προχωρώ με ανάρτηση στο ταλαίπωρο διαδίκτυο, για να δείτε τί θεωρεί "υποδομή" ο δήμαρχος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη συνέντευξη που παραχώρησε ο Δήμαρχος Τήνου, κ. Ορφανός στην Εφημερίδα "Κοινή Γνώμη" εστιάζει την αναφορά του στο θέμα των υποδομών, όπου και καταγράφονται σήμερα σημαντικές ελλείψεις και προβλήματα.
“Στον τομέα των υποδομών το μεγαλύτερο και χειρότερο πρόβλημα είναι τα λιμενικά έργα. Είχαμε κάνει μία προσπάθεια προ αρκετών ετών και είχαν ξεκινήσει κάποιες βελτιώσεις στο λιμάνι μας, ώστε να είναι ολοκληρωμένο. Δυστυχώς, από αστοχίες αναδόχων, τα έργα παρέμειναν ημιτελή κι έτσι σε αυτό το κομμάτι των υποδομών έχουμε ιδιαίτερο πρόβλημα.
Βεβαίως, ευελπιστούμε στα επόμενα χρόνια να ολοκληρωθούν κάποια στιγμή αυτά τα έργα ώστε η Τήνος να έχει ένα λιμάνι λειτουργικό, ασφαλές, το οποίο θα πληροί τις προδιαγραφές που απαιτούν οι καιροί” σημείωσε σε πρώτο επίπεδο, κάνοντας αναφορά και για το θέμα του οδικού δικτύου στο νησί. “Έχουμε ένα αρκετά καλό οδικό δίκτυο. Βέβαια εχθρός του καλού είναι το καλύτερο” ανέφερε ο κ. Ορφανός.
“Εκείνο που απουσιάζει από το νησί μας είναι οι παραλιακές προσβάσεις γιατί έχει φοβερές ακτές η Τήνος, οι οποίες δεν είναι προσβάσιμες κι έχουν μείνει ανεκμετάλλευτες” συμπλήρωσε ακολούθως, χωρίς να παραλείψει να αναφερθεί και στο εκτεταμένο αγροτικό δίκτυο. “Βέβαια έχουμε και αρκετά ζητήματα στο αγροτικό μας δίκτυο, το οποίο θέλει κατ΄ έτος συντηρήσεις, αφού μιλάμε για χωμάτινους δρόμους”.
Με εκπλήσσει η ελαφρότητάς σας, επαναστάτες της πλάκας και του βολέματος.Εννοώ βέβαια εσάς τους διαχειριστές αλλά και όσους αφελείς σέρνονται πίσω σας.Μήπως ήσασταν εκεί και αντιδρούσατε με όποιο τρόπο ή προτιμήσατε την εικόνα της τηλεόρασις,για να σχολιάσετε μετά;;Κατά τα άλλα βασιζόμαστε σε σας τους ΝΕΟΥΣ νεόκοπους επαναστάτες...................
ΑπάντησηΔιαγραφήΧολή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ενοχλεί η αλήθεια;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωρίζω για τους άλλους, εξάλλου δεν συμμετέχω στην συντακτικη ομάδα, απλως σχολίασα.
ΔιαγραφήΑυτό που ενοχλεί εμένα, κύριε Σανταμούρη, είναι ο αγενής λόγος, οι γενικολογίες, οι απλουστεύσεις, οι ταμπέλες στους ανθρώπους.
Τα θεωρώ μορφές βίας και η βία φέρνει βία, οι φωνές φέρνουν φωνές, οι ύβρεις φέρνουν ύβρεις. Και όλα αυτά τελικώς, εξυπηρετουν τους λίγους και έχοντες.
Όσο περί αλήθειας, αυτή, θα έπρεπε να το γνωρίζετε πλέον, είναι υποκειμενική και η ερμηνεία της υπόκειται στο πλήθος και το είδος των βιωμάτων μας. Ακριβώς όπως και η συμπεριφορά μας.
Την καλημερα μου
Συμφωνώ ότι η "αλήθεια" είναι υποκειμενική και βασίζεται στα βιώματά μας, όμως σου διαφεύγει (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ) ότι το κάθε"βίωμα"είναι άμεσα συνδεδεμένο με την όσο το δυνατόν σφαιρικότερη ΓΝΩΣΗ.Μέχρι τώρα αποδεικνύετε την δογματική θέση σας καβάλα στάλογο της νεανικής αυτιστικής έπαρσης .Καιρός να αφαιρέσετε τις ιδεοληπτικές παρωπίδες, όπως κάποιοι,για να βοηθήσετε έτσι, τον τόπο σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή"καβάλα στο άλογο"
ΔιαγραφήΕυτυχώς που το καβάλα στο άλογο το διακρίνεις εσύ στους άλλους!
Μπράβο σου για μια ακόμη φορά κύριε "λαγέ" του παρελθόντος, τιμητή του παρόντος και επικριτή του μέλλοντος. Του μέλλοντος που φτιάχνετε (και όχι φτιάχνεται) όπως θέλετε.
Δι ευχών των Αγίων πατέρων ημών...
Αυτός θύμωσε που δεν τον έπιασε ο φακός ή που δεν έγινε αναφορά στο όνομά του;
ΔιαγραφήΚύριε Σανταμούρη,
ΔιαγραφήΒλέπω πως αδυνατείτε να απαλλαγείτε από τον συγκεκριμένο τρόπο εκφοράς λόγου, ακόμη και στις στιγμές που προσπαθείτε. Μάλλον, σας έχει γίνει εαυτός.
Δεν γνωρίζω κάποιον τρόπο να μετράται η "σφαιρικότητα" της γνωμης, λυπάμαι.
Ίσως με το πόσα βιβλία έχει διαβάσει κανείς, με το πόσα ταξίδια έχει κάνει, με το πόσα πανεπιστήμια έχει περάσει;
Πάντως, έχω γνωρίσει αγράμματους αγρότες καθ' όλα αξιοπρεπείς και με πολύτιμη γνώμη που πήγαζε από την καθημερινή τριβή με την πραγματικότητα.
Το "αυτιστικής" επαληθεύει τα περί γενικολογίας και αποτυγχάνει να δημιουργήσει την εικόνα που θα θέλατε, αστοχήσατε στο "καφενειακό" σας λογύδριο. Και αν είσασταν λιγάκι ευγενικος θα αποφεύγατε χαρακτηρισμούς που θίγουν ειδικές ομάδες συνανθρώπων.
Τέλος, παίρνω σαν κοπλιμέντο από μέρους σας το ότι δεν ξέρετε ποιός είμαι. Ούτε εγώ ξέρω ποιός είστε. Αν και να ήξερα, θα έκανα το παν για να ξεχάσω.
Είμαι σίγουρος πως αν υπηρχε διαδικτυακή σφαλιάρα θα κάνατε διαρκώς χρήση της.
Ηρεμείστε μέχρι την επόμενη ανάρτηση που θα σας ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ για να μπορέσετε να βγάλετε από μέσα σας αυτό που κατά βάθος σας τυρρανάει.
Κύριε Όφιε,καλόν θα είναι,τελικά "να βγάλεις το φίδι απο την τρύπα",για να μπορείς να διαβάζεις και να καταλαβαίνεις:Σφαιρική Γνώση,όπως γράφω,δεν σημαίνει σφαιρική γνώμη,όπως γράφεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε όταν προσδιορίζεις σημαίνει ότι βάλεις κατά εκείνων που κατά τύχη προσδιορίζονται.
Όσο για τους "αγράμματους" φιλοσόφους,συμφωνώ,αλλά, καλά θα κάνετε να μην συγκρίνεστε.
Τέλος, αυτό που με τυραννάει είναι η σχολαστική ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ ανεπάρκεια
που σας οδηγεί στην έπαρση και τον μηδενισμό.
Καλή νύκτα
Κύριε Σανταμούρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που χαμηλώσατε τους τόνους, γιατί στα προηγούμενα σχόλια και δίκιο να είχατε, το χάνατε λόγω τρόπων.
Εξακολουθώ να σας απευθύνομαι στον πληθυντικό, συνεχίζετε να μου μιλάτε στον ενικό. Πιθανόν έχετε την εντύπωση πως η ευγένεια είναι σε ευθεία συνάρτηση με την ηλικία.
Βλέπω ότι, παρακάμπτετε όλα τα σημεία της απάντησής μου που σας εκθέτουν.
Η γνώση, λοιπόν, είναι βασικό συστατικό της γνώμης που διαμορφώνεται με βάση τις γνώσεις. Δεν έβαλα λάθος γράμμα.
Πάμε παρακάτω: δεν συγκρίθηκα με τους αγράμματους φιλοσοφους. Πάλι πάτε να δημιούργήσετε εντυπώσεις.
Η έπαρση και ο μηδενισμος είναι αναγνώσιμη από εσάς, υποθέτω, γιατί αυτά κουβαλάτε μέσα σας. Συνήθως ταυτοποιούμε τις στάσεις των άλλων με βάση προσωπικά βιώματα, κάτι τέτοιο έγινε και τώρα.
Όσον αφορά το επώνυμον της παρουσίας σας, δεδομένου ότι, απ΄όσο καταλαβαίνω από τους άλλους σχολιαστές έχετε ασχοληθεί με τα κοινά, το εκλαμβάνω σαν μια εκμετάλλευση του ελευθερου βήματος που σας παρέχουν αντιπολιτευόμενοί σας για προσωπική προβολή.
Ένα μικρό μυστικό: όταν έχουμε φερθεί απρεπώς σε έναν διάλογο που φιλοξενείται σε κάποιο blog , δεν προσπαθούμε να ανεβάσουμε την ένταση. Το "μαζεύουμε", ειδικά όταν στερούμαστε επιχειρημάτων και το έχουμε αποδείξει "φωνάζοντας".
Συγχωρείστε με που δεν θα απαντήσω σε ο,τιδήποτε γράψετε από εδώ και πέρα, απλώς, θεωρώ ότι, βγήκαμε εκτός θέματος απλώς, επειδή βρήκατε ελευθερο βήμα (αντιπολιτευόμενο προς εσάς, το τονίζω) και θέλετε να το εκμεταλλευτείτε στο έπακρο. Είμαι σίγουρος πως θα έχουμε την χαρά να σας ξανασυναντήσουμε εδώ τριγύρω...
Τέλος, το "σχολαστική ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ (πάλι ιντερνετικές φωνές...) ανεπάρκεια" το παίρνω σαν το μέγιστο εύσημο από εσάς.
Χαλαρώστε, τα χρόνια περνούν.
Αρκετά..................
ΑπάντησηΔιαγραφή