Σχετικά

Εναλλακτικός ιστότοπος για την Τήνο και όχι μόνο, εκτεθειμένος σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατός από όλους

Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Απάντηση του γιατρού Ν. Τριανταφύλλου στην πρόεδρο του ΚΥ Τήνου




Σεβαστή κ. Γαβριελάτου,

1) Η διακοπή της εθελοντικής μου προσφοράς έπρεπε να γίνει με απόφαση της 2ης ΔΥΠΕ (όπως έγινε και η έναρξη της, με βάση την υπ’ αρ. πρωτ. ΔΑΑΔ 23991/20981/14.10.2010 απόφασή της) και όχι με απόφαση κατωτέρου οργάνου, όπως το ΚΥ Τήνου (μιας και μιλάτε περί νομιμότητας).

2) Στην § 6 με τίτλο «Προσδιορισμός κλιμακίου ιατρών/οδοντιάτρων και επαγγελματιών υγείας”
της σελ. 7 της εγκυκλίου του Υπουργείου Υγείας με αρ. Πρωτ.: Γ1γ/Γ.Φ.13,18/Γ.Π.οικ. 19814, αναφέρεται:
“…θα πρέπει συγκεκριμένα να αναφέρονται το ονοματεπώνυμο, η ειδικότητα, εάν είναι ιδιώτες ή εργάζονται σε δημόσιο φορέα και ποιόν, ο αριθμός μητρώου εγγραφής στον οικείο Ιατρικό σύλλογο ή σε Επαγγελματικές Ενώσεις…”
Άρα, η προσφορά ιδιωτών δεν είναι παράνομη. Το έχετε υπόψη σας ή όχι;   

3) Δεν ήμουν ποτέ γιατρός του ΕΣΥ ούτε του Αρεταίειου (ούτε ξέρετε πού εργαζόμουν...). Πληροφοριακά, ήμουν, από 30ετίας, Πανεπιστημιακός γιατρός.

4) Το ότι γίνονται προσπάθειες να επανέλθω, το αμφισβητώ
μετά από τον σκαιό τρόπο εκδίωξής μου. Αν δεν αντιδρούσε ο κόσμος (σκεφτείτε να είχαν πρόσβαση στο ίντερνετ και οι ηλικιωμένοι άνθρωποι που έβλεπα...) δεκάρα δεν θα δίνατε. Το έδειξε και η μετά τις αντιδράσεις ...όψιμη απάντησή σας...

5) Ουδέποτε ενημερώθηκα από κάποιον «για τις ενέργειες που πρέπει να κάνω ο ίδιος» (Πρόκειται για ψεύδος ασύστολο!)

6) Η κ. Κροντηρά την οποία για την ευγένειά της, όλα αυτά τα χρόνια, την ευχαριστώ πραγματικά, ως υπάλληλος του ΚΥ παρείχε τις υπηρεσίες στο Κέντρο Υγείας κι όχι σε μένα. Εμένα, μου τηλεφωνούσε από το γραφείο της για να σιγουρέψει την ημέρα της εξέτασης και τίποτε άλλο. Ούτε βρισκότανε στο χώρο του ΚΥ κατά τις ημέρες που εξέταζα, διότι δεν ήταν γραμματέας μου. Ερχόμουν, την καθορισμένη μέρα, έπαιρνα από το συρτάρι τον κατάλογο των ασθενών και πήγαινα στον “καθαρό και αξιοπρεπή” χώρο, που ήταν στη διάθεσή μου για να εξετάσω τους ανθρώπους.

Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας συγχαρώ για τις εμπνευσμένες επιλογές σας να διώχνετε όσους, αφιλοκερδώς, προσφέρουν συστηματικώς ιατρικές υπηρεσίες και ταυτόχρονα «στα πλαίσια» της δωρεάν Δημόσιας Υγείας να καλείτε «ακτινολόγο, μαστολόγο, πνευμονολόγο, κλπ», για την «καλύτερη και πιο εύκολη περίθαλψη των πολιτών της Τήνου»! 

Επ’ ευκαιρία, το ότι η πρόεδρος του ΚΥ προσφέρει τις υπηρεσίες της ΑΜΙΣΘΙ (!), τί σημαίνει;
Συγγνώμη, αλλά νόμιζα ότι η θέση του προέδρου είναι πολιτική θέση…

Με τιμή,

Ν. Τριανταφύλλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου