Σχετικά

Εναλλακτικός ιστότοπος για την Τήνο και όχι μόνο, εκτεθειμένος σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατός από όλους

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Αργεντινή ή το μέλλον την Ελλάδας;


Η καρδιά μου έγινε σκληρή για να μπορέσω να επιβιώσω
Να ζήσω ώστε να γλιτώσω το πετσί μου  είναι το μόνο που μου απέμεινε
η ψυχή μου χάθηκε,
μην σκέπτεσαι,
 μην διαμαρτύρεσαι
μην κάνεις τίποτα
μην ασχολείσαι
έτσι κι αλλιώς δεν έχει σημασία…
…μας κατευθύνουν όλους στο ίδιο σφαγείο
δεν μας εξοντώνουν πια με τον κλασικό τρόπο
Τώρα μας ζητούν απλά να εξαφανιστούμε…
Να διαμαρτυρόμαστε χωρίς να ενοχλούμε κανέναν
Εξημερωμένοι, εξουδετερωμένοι, παραλυμένοι.
Πότε θα ξυπνήσουμε;
Δεν υπάρχει δουλειά,  δεν υπάρχει ανθρώπινη αξιοπρέπεια
Όλα κρέμονται σε μια κλωστή
Πια η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου;
Αρνούμαι να βγάλω τον σκασμό
Δεν είμαι εδώ για να αποδεχτώ τα κακά νέα
Δεν νίκησαν ακόμα οπότε διάλεξε:
Έχεις αρχίδια ή όχι;
Άκουσε με δεν φοβάμαι να τους εναντιωθώ.
Και προτρέπω όλους  να ενωθούν μαζί μας στον αγώνα μας
Η καρδιά μου έγινε σκληρή για να μπορέσω να επιβιώσω
Να ζήσω ώστε να γλιτώσω το πετσί μου που είναι το μόνο που μου απέμεινε
Αυτή είναι η δέσμευσή μ ας
Χρειαζόμαστε ένα θαύμα να μας κάνει να ξυπνήσουμε
Χρειαζόμαστε ένα θαύμα να μας κάνει να ξεσηκωθούμε
…. Θα μιλάω και θα αντιδρώ, δεν θα σταματήσω ποτέ
Η ποίηση μου θα διαπεράσει τις ψυχές σας
Κι αν περάσει σε λάθος τρύπα
Να βάλεις βαζελίνη φίλε
Στο διάολο καταραμένοι!
Ας τους σκοτώσουμε όλους!

1 σχόλιο: