Σχετικά

Εναλλακτικός ιστότοπος για την Τήνο και όχι μόνο, εκτεθειμένος σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατός από όλους

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Δικαστική δήλωση (*)

Κατόπιν πρότασης του προέδρου του δικαστηρίου ο μηνυτής ανακάλεσε την μήνυση και η ανάκληση έγινε δεκτή.

Στα πρακτικά κατατέθηκε η εξής κοινή δήλωση:


(*) Η διόρθωση έγινε στις 11:36μ.μ. 16/01/2013 στον αρχικό τίτλο "δικαστική απόφαση" για την ορθότερη νομικά, αποδοση της σημερινής εξέλιξης 

68 σχόλια:

  1. Τέλος καλό όλα καλά! Αν και χάσαμε την ευκαιρία να μάθουμε γιατί ο π. Φανερός προκλήθηκε απο την δημοσιοποίηση της επιστολής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ Ο ΜΗΝΥΤΗΣ ΑΠΕΣΕΙΡΕ..ΙΣΩΣ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΤΙ ΕΑΝ ΞΕΠΕΡΝΑΣ ΤΟ ΜΠΟΙ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΧΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΕΙΓΟΥΜΕΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομιζω πως δεν χρειαζονται πλεον τετοια υπονοουμενα. Η εξελιξη ειναι θετικη για ολους: Ο μηνυτης π. Φανερος γλυτωσε την ακροαματικη δοκιμασια, ο Γ. Σανταμουρης δεν μπηκε στον κοπο να υπερασπιστει την αχρειαστη επιστολη του και ο Π. Αλικαρης να αποδειξει τη δημοσιογραφικα αυτονοητη υποχρεωση του Ξανεμου.
    Προς γνωση και συμμορφωση λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Pseftes...pseftes...pseftes...
    Gia mia thesi ta kanete ola... upokrites!!!
    Kotes eiste oloi sas!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΝΝΟΕΙΣ Ο ΜΗΝΥΤΗΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο μηνυτής μπορεί να απέσυρε τη μήνυση, αλλά το κείμενο λέει πως ο κ.Σανταμούρης δηλώνει πως δεν είχε πρόθεση να βλάψει την τιμή και την υπόληψη του μηνυτή...Κοροιδευόμαστε τώρα;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σε όλα τα ΑΝΩΝΥΜΑ παλλικάρια, που θέλαν να δούνε ξύλο και μπουνιές και τούς το χαλάσατε, ρε ξάνεμοι...

    Ο πιό λεβέντης είναι ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ που έχει γράψει σε ΤΡΙΑ διαφορετικά σχόλια ΤΡΕΙΣ φορές "kotes" για να κάνει μπούγιο!

    Δηλαδή, στο μυαλουδάκι σας δεν πέρασε ότι, μπορεί ο π. Φανερός(δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, μια σκέψη αυτονόητη κάνω) να έκανε πίσω όταν είδε την συμπαράσταση που είχε το ΞΑΝΕΜΟ..;

    Τουλάχιστον το ΞΑΝΕΜΟ γράφει ΑΝΟΙΚΤΑ τις θέσεις του και έχει το θάρρος της γνώμης του!
    Ούτε εγώ συμφωνώ με όλα όσα γράφονται εδώ μέσα, αλλά, τουλάχιστον ξέρω πως έχω να κάνω με ανθρώπους που έχουν πρόσωπο!

    Σιχτίρ πιά με τους κριτές με τις κουκούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συνεπώς, τα ερωτήματα για "...αφύσικη και παραβατική συμπεριφορά και όχι μόνο, κάποιων από σας.." παραμένουν, όπως και η απάντηση του Αρχιερατικού (για όσους καλύπτονται από αυτήν). Είναι δικαίωμα του Σανταμούρη (και κάθε ανθρώπου) να θέτει ερωτήματα καθώς και δικαίωμα του Αλικάρη (και καθενός) να τα δημοσιεύει.
    Ο π. Γεώργιος βέβαια, δεν μας εξήγησε γιατί "προεκλήθην προσωπικά" από την επιστολή, μιας και ως Αρχιερατικός επίτροπος είναι υπηρεσιακά ο αρμόδιος αποδέκτης κάθε επιστολής που αφορά το ιερατείο του νησιού.

    Τους "επικριτές της δήλωσης" δεν τους κατανοώ. Αν κάποιος έχει συγκεκριμένα στοιχεία για κάτι μπορεί να τα δημοσιοποιήσει, μιας και φάνηκε πως υπάρχουν (έστω λίγοι) άνθρωποι με @@ που δεν φοβούνται επώνυμα να αγγίξουν οποιοδήποτε θέμα (σε αντίθεση με τους περισσότερους που κάνουν γαργάρες).

    Και επειδή έμαθα πως από το νησί βρέθηκαν ελάχιστοι για ηθική υποστήριξη των κατηγορουμένων, η λογική ονομάζει "κότες" όλους εμάς που κάτσαμε στο σπίτι μας αφήνοντας τους κατηγορούμενους σχεδόν μόνους τους.

    Πολλά μπράβο στον Σανταμούρη και τον Αλικάρη (καθώς και στους λίγους θαραλλέους που βρέθηκαν εκεί) για να υποστηρίξουν την ελευθερία λόγου, ερωτήσεων και ελέγχου απέναντι σε κάθε εξουσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΥΓΑ ΤΡΥΠΩΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΠΑΡΙΑ. ΕΛΕΟΣ.ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΟΙ ΑΠΕΞΩ

      Διαγραφή
  10. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον τελευταίο στη σειρά ανώνυμο.Δυστυχώς η κοινωνία του νησιού μας δεν είναι ακόμη έτοιμη να τα βάλει με τους "μεγάλους" που διαφεντεύουν αυτό τον τόπο. Εδώ οι άμεσα θιγόμενοι από το περιβόητο "τρενάκι" (η γυναίκα ενός από τους συμμετέχοντες, το έκανε γαργάρα) , μη ζητάμε λοιπόν απ΄τους άσχετους με αυτή την υπόθεση να λάβουν .........φανερά θέση.Δεν θα αφήσω έξω τον εαυτό μου από αυτους που δυστυχώς δεν τολμάμε να μιλήσουμε .....φανερά (φτου).Οι επιπτώσεις (επαγγελματικές,οικογενειακές,προσωπικές)θα είναι μεγάλες !!! Με το μικρό μου ανάστημα, μόνο μπράβο μπορώ να πω στον κ. Σανταμούρη που επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά τους φανατικούς του υποστηρικτές καθώς επίσης και στον Παναγιώτη Αλικάρη, που προσωπικά θεωρώ ότι είναι απο τους ανθρώπους που το λέει η καρδιά τους,άσχετα αν δεν συμφωνώ σε όλα μαζι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η αποφαση είναι καλή για ολους και ο νοών νοείτω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις απο την πρωτη στιγμη παλεψαμε για το δικαιωμα στην ενημερωση και αυτο πετυχαμε.

      Διαγραφή
  12. αποσύρθηκε η μηνυση αφού δήλωσαν οι μηνυθέντες ότι δεν είχαν πρόθεση να θίξουν την υπόληψη του παπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τα ζύγισε ο παπάς, τα ζύγισε κι ο Σαλταμανίκας και αποφάσισαν πως να κέρδιζαν δεν συνέφερε μπροστά στο ρίσκο του τι ακούγεται σε μια ενεξέλεγκτη δίκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΚΕΨΗ.ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΣΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΠΙΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΡΕΧΕΙ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχουμε καταλάβει σωστά, δεν τραβολογιούνταν οι κατηγορούμενοι από μόνοι τους στα δικαστήρια...

      Διαγραφή
    2. απο μαρτυριες και απο την αποφαση καταλαβαμε οτι οταν καταλαβαν ποια μπορει να ειναι η αποφαση εκαναν πισω,μια και δεν ειχαν τα απαραιτητα στοιχεια σε μια μηνυση που εκρεμουσε εις βαρος τους.Μαλλον τους τραβολογουσαν για κατι που ειποθηκε χωρις να μπορουν να το αποδειξουν.

      Διαγραφή
    3. Η δίκη στο ιστολόγιο δεν αφορούσε στην συκοφαντία, αλλά στην δημοσίευση. Πήγαινε 5-6 αναρτήσεις παρακάτω για να διαβάσεις το θέσπισμα και άσε το κηνύγι εντυπώσεων

      Διαγραφή
  15. Απο τον συνβιβασμο, προτιμοτερη η σιωπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν αφορά το Ξάνεμο "ποιός έκανε πίσω" αλλά ότι διατήρησε στο ακέραιο το δικαίωμά του να μεταφέρει ειδήσεις που άλλοι "έπνιξαν".
    Σε αυτό το κλίμα ήταν όλες οι αναρτήσεις που ακολούθησαν από την πρώτη εκείνη μέρα που έγινε προσπάθεια μέσω ένδικων αλλά και υπόγειων πιέσεων για να μην δημοσιεύει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ. ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΠΙΣΩ ,ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΛΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΕΣΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΕ.

      Διαγραφή
    2. ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ?? ΓΙΑ ΠΡΩΣΟΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ .ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ..ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ.ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.ΤΙ ΚΥΡΙΤΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΙ.ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ.ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ

      Διαγραφή
    3. Αυτά τα ψέματα, τί σκοπό εξυπηρετούν;
      Οι ανώνυμοι έχουμε δώσει πάντως ρεσιτάλ θάρρους εδώ μέσα...

      Διαγραφή
  17. ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ;

    ΠΟΙΟΝ ΑΦΟΡΑ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΠΑΡΖΑΒΙΛ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ;
    ΠΟΙΟΝ Η ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΓΚΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΥΡΗΣΑΝ ΣΕ ΑΠΟΠΑΤΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ;
    ΠΟΙΟΝ Η ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΝΙΑΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΓΕΤΑΙ ΣΕ ΣΩΒΙΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;
    ΠΟΙΟΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ Χ ΕΝΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ;
    ΠΟΙΟΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2013 ΚΑΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΝΗΨΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ;
    ΠΟΙΟΝ ΑΦΟΡΑ Ο ΤΡ.ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΛΙΒΕΛΟΥΣ;
    ΠΟΙΟΝ Η ΞΑΝΘΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΨΗΦΟΘΗΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΔ Ή Ο ΒΑΚΟΝΔΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ;
    ΠΟΙΟΝ ΑΦΟΡΑ Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΗΜΕΔΑΠΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΣΤΗ ΑΝΤΙΣΙΚΙΝΟ;
    ΠΟΙΟΝ ΑΦΟΡΑ Η ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΙΕΡΟ ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ;
    ΠΟΙΟΝ ΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΝΑΞΙΩΤΙΣΣΑ ΕΡΩΤΟΤΡΟΠΟΥΣΕ ΜΕ ΣΚΥΛΟ;
    ΠΟΙΟΝ ΟΤΙ ...

    ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ. ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΤΑΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑ. ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙ ΒΟΘΡΟΥ ΚΑΙ ΜΥΡΙΖΕΙ.
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ. ΜΗΝ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΗΤΕ. Η ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΑΤΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. file, akomi ki an den htan skopimo kai mono poy ekanan thn Faih kai ton Giwrgo pio shmantiko thema ap'oti to thema me ton papa mas kanei na katalavoyme thn poiothta olwn mas.mhn aporeis pantws, arton kai theamata. ayto perimenan kai extes oi perissoteroi, mas threfei to kotsompolio, den mas noiazei gia tin ousia, den mas noiazei poy o santamouris esteile mia epistoli (poy se merika shmeia diafwnw mazi toy) gia na rwthsei kati poy ton provlimatize, oyte poy o alikaris dhmosieyse kati poy alloi den mporesan. apla theorisan pws tis fimes tis diadidoun aytoi poy eponima rwtoun kai logiko gia aytoys itan na kanoun minisi mias kai den mporousan oute na vroun ayton pou pragmatika evgale tis fimes, oute ayton poy tis kykloforise sto nisi, oute ayton pou itan h faneri aitia gia tis fimes. etsi twra nomizoun pws kerdisan

      Διαγραφή
    2. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ.........ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟΝ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΞΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΤΗΝΟΥ.....Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ.......
      ΚΛΕΙΝΩ ΕΔΩ....ΟΥΑΙ ΗΜΙΝ ΥΠΟΚΡΙΤΑΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ.................

      Διαγραφή
  18. ΟΥΦ.... ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ....
    ΓΥΡΙΖΩ ΠΛΕΥΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. mpravo paidia se olous zhtv h antistash!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Tριαντα τοσα σχολια για μια υποθεση που εκλεισε, οπως εκλεισε. Τι νοημα εχει να συζηταμε τωρα με υπονοουμενα, οταν οι πρωταγωνιστες (π.Φανερος και Γ.Σανταμουρης) δεν θελησαν να μπουν σε λεπτομερειες... Και καλα εκαναν. Επρεπε μαλιστα να το ειχαν κανει νωριτερα, αλλα φαινεται πως π. Γεωργιος ατυχησε στους συνεργατες του(νομικους,εκκλησιαστικους,πολιτικους). Αυτο παντως που πρεπει να κρατησουμε, ειναι η θαρραλεα σταση του Π. Αλικαρη και του Ξανεμου που εβαλαν τα γυαλια στα αλλα τοπικα μεσα, υποτιθεται, ενημερωσης. Ειναι κατι που αναγνωριστηκε ευρεως και εξω απο την Τηνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαιν το σχολιο σου είναι απολυτως ευστοχο. Οντως ο π. Γεώργιος Φανερος ατυχησε στους συνεργατες γιατί αν είχε επιλέξει ένα συνετό δικηγόρο θα τον είχε αποτρέψει να ξεκινησει μια διαδικασια που ουτως ή αλλως θα τον εξεθετε!!!

      Διαγραφή
  21. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΚΑΙΝ, ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΓΟΝΑΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΙΣΩ. ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΛΑΓΚΑΡΝΤ Ο ΔΕΚΑΝΕΑΣ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ Π. ΡΗΓΑΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΧΩΡΑ, ΓΙΑΥΤΟ ΟΣΟΙ ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΝΑ ΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ! ΝΑΙ,ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΟΙΚΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ

      Διαγραφή
  22. Ύποστήριξη της ελευθερίας του λόγου θεωρείς να προσβάλλει ο κάθε άκυρος τον αρχιερέα του νησιού?σε θέματα που αφορούν αρχικά μόνο αυτόν και είναι δυσφημίσεις...
    Ας ήσουν λοιπόν εσύ Κύριε εκεί να δείς τον Κ.Σανταμούρη και τον Κ.Αλικάρη που παρακαλούσαν για να αποσύρη την μήνυση ο Π Φανερός για να μην φάνε 22 μήνες . σαν κλαμένες κότες ήτανε και μονο συγνώμη λέγανε . και αν δεν υπήρχε το ιερατείο που λέτε και δεν υπήρχε απο μεριάς φανερού συνχωρητικότητα τώρα μπορεί να μην υπήρχε και το site.Ολα αυτα τα ψευδη σχολια απο την αρχή έπρεπε να μπούνε σε ένα τέλος , καθώς ακόμα και τώρα συνεχίζονται, και ο σκοπός του ήταν μόνο να λασπώσουνε τον φανερό ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.youtube.com/watch?v=UViE2PlFyqY

      Διαγραφή
    2. Μήπως τυχαίνει να είστε ο ίδιος ανώνυμος που σχολίασε και την Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013 και ώρα 12:08 π.μ. το άρθρο "Προβληματισμοί περί ομοφοβίας και άλλων δαιμονίων" , διότι αν είστε έχετε αφήσει κάποια ερωτήματα αναπάντητα :)

      Διαγραφή
    3. Προφανώς βρεθήκατε στην Σύρο, και προφανώς συμπεριλαμβάνεστε σε αυτούς που δεν μπόρεσαν καθ'όλη την διάρκεια της διαδικασίας να κοιτάξουν τον Γιώργο στα μάτια... Λυπάμαι για όλους σας που δεν ντρέπεστε και που δεν λέτε από μέσα σας ένα ευχαριστώ που δεν χρειάστηκε να μαρτυρήσετε ψέματα σε ένα δικαστήριο. Λυπάμαι!

      Διαγραφή
    4. Κι όταν λέω Γιώργο ασφαλώς και δεν εννοώ τον παπά με το rayban...

      Διαγραφή
    5. Μάλλον σ´ άλλο δικαστήριο ήσουν τσατσε

      Διαγραφή
    6. Συνομιλώ με κάποιον από τους εκλεγμένους στο "Ιερό ίδρυμα Ευαγγελιστρίας" ή τους άλλους ευσεβείς χριστιανούς υποθέτω. Σ' ευχαριστώ...

      Διαγραφή
    7. Σύμφωνα με τον "ανώνυμο 9:48", ο Αρχιερατικός Επίτροπος έγινε και Αρχιερέας του νησιού.
      Τι να πούμε; Άντε και Πατριάρχης..

      Όσο για το τι συνέβη στο δικαστήριο, ποιός απέσυρε τη μήνυση, ποιός απαιτούσε "συγγνώμη" και το μόνο που κέρδισε ήταν το "λυπόμαστε αν θίχτηκε", τα πράγματα είναι προφανή.

      υγ: Φαίνεται πως κάποιοι "καλοί Χριστιανοί" προσπαθούν να μας πείσουν πως η Μεγαλόχαρη τυφλώνει. Αιδώς Αργείοι!

      Διαγραφή
    8. ΤΙ ΚΡΙΜΑ Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ( ΕΥΓ.ΓΚΥΖ) ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ (ΠΟΛΑΤΣΙΔΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ???)ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΕ.ΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ

      Διαγραφή
    9. ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ18 Ιανουαρίου 2013 στις 7:34 μ.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    10. ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΙΝΟΥ .ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΑ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΓΚΥΖΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΑΣΤΙΔΗΣ .ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΝ ΑΥΤΟΙ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ...

      Διαγραφή
    11. ΓΙΑΤΙ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Γ.ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗ

      Διαγραφή
  23. Ο αερας τηςΤηνου ειναι πολυ δυνατος και αυτο δυστυχως για καποιους οπως τον φιλο στο 9:48μμ τον εχει επηρεασει στα αυτια στα ματια και μαλλον βλεπει οραματα . Μηπως και τα μυαλα του; Αναρωτιεμαι ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αποτυπώθηκαν όλα σε μία κόλλα χαρτί, ήρθε το λίγο μελάνι για να διορθώσει την κατάσταση, να αποτυπώσει και να συνυπογράψει το αυτονόητο για κάποιους, το προτρεπτικό για άλλους ,το καταναγκαστικό για κάποιους άλλους … Σελήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο ΑΕΡΑΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΥΣΟΣΜΟΣ!
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΡΕΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.......ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΒΟΘΡΟΣ!!!
    ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΚΑΡΠΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ!
    ΑΣ ΔΙΑΔΩΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΣΕΙΣ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΓΕΓΟΝΟΣ:
    "ΒΡΕΘΗΚΕ ΔΕΙΝΟΣΑΒΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ SEX ME ΚΟΠΕΛΑ"
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ......
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑΞΙΩΤΕΣ......
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ........
    ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΜΑΣ!
    "ΤΑ ΦΙΔΙΑ" Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ!
    Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ!
    ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ο δεινόσαβρος τι είναι; είδος ανορθογραφόσαυρου;;; Καλά ήταν το εξαντλήσατε. Μακάρι να κάνατε έτσι για τα σκουπίδια, για το νερό, για τα απόβλητα, για την γήρανση του πληθυσμού, για την συρίκνωση των χωριών, για το άνοιγμα παράνομων δρόμων πάνω στα βουνά, για τις δεκάδες γεωτρήσεις, για το λιμάνι, για την αξτοπλοϊκή σύνδεση του χειμώνα, για την ΔΟΥ και κυρίως για την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ...
    Δεν μέμφομαι το μπλοκ και την προσπάθειά του, ούτε τους σχολιαστές ασφαλώς (όχι όλων). Αλλά δεν νομίζετε πως πρέπει να βάλουμε μια τελειά (άνω έστω) και να πάμε και κάπου αλλού. Ας θεωρήσουμε αυτό σαν κεκτημένο: Μπορεί και να δημιουργήθηκε μετά από καιρό, μετά την προσπάθεια της οφιούσσας, ένας χώρος για ανταλλαγή απόψεων (έστω και μερικών ανώριμων απόψεων). Ας προχωρήσουμε έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ ΟΥΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΟΥΤΕ ΟΙ ΛΑΙΚΟΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΤΗ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΡΕΖΙΛΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΤΣΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΞΕΝΕΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΝΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΛΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΝ ΕΝΑΝ ΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ ΕΓΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΙ ΚΟΣΜΟ ΣΙΟΠΗΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΕΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. kala htan me ola auta na asxolhthoume me tous pitsirikades pou
    foroun mplouzes kai exoun yliko tvn xrhsvn aygvn.koimomaste
    orthioi.eyxaristv.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΟΝΤΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ
    ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ "ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ" ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ "ΔΕΙΝΟΣΑΒΡΟΣ" ΟΠΩΣ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ "ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΗ" ΝΑ ΓΙΝΕΙ "ΑΞΤΟΠΛΟΙΚΗ" ΣΩΣΤΑ!!!
    ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΕΤΡΕΠΑ ΕΦΟΣΟΝ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΝΟΙΧΤΑ
    ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΑ ΦΡΕΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΡΑ.
    ΕΜΠΝΕΥΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ ΟΠΩΣ
    ΦΙΛΙΠΠΟΤΗ,ΓΥΖΗ,ΧΑΛΕΠΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ........
    ΠΑΝΑΞΙΑ! ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΥΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΑΞΙΟΥΣ ΜΥΘΟΠΛΑΣΤΕΣ!
    ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΣΕ "ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ" ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΛΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ "ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ"
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΞΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ!
    "ΤΕΛΟΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίδιος ανώνυμος με 01:28π.μ. - 18/01/1318 Ιανουαρίου 2013 στις 5:54 μ.μ.

      Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω. Με τα ορθογραφικά είμαι χειρότερος. Για να αλλάξω λίγο την κουβέντα σχετικά με το ποιος κέρδισε, που έγινε εδώ μέσα καφενείο των φιλάθλων.

      Τώρα να σου πω πως κατάλαβα αυτά που γράφεις, ψέματα θα πω. Αλλά από αυτό που καταλαβαίνω, ο μόνος τρόπος που εγώ βλέπω για να ξανακυκλοφορήσουν Γιαννούληδες και Φιλιππότηδεςείναι να σπάσουμε και λιγο το φόβο που απλώνεται και όχι να σιωπούμε
      Τη λέξη κοτσομπολιό μάλλον την χρησιμοποιείς για υποβάθμιση της υπόθεσης, απλά πες μας ποιο είναι το σημαντικό για να αρχίσουμε να το συζητάμε. Μαζί σου.

      Τέλος δεν μουαρέσει και που το πιασάρικο με τους βόθρους καθιερώνεται. Τα "τσιτάτα" των χρυσάυγουλων ας μείνουν στο αστικό περιβάλλον της Αθήνας και ας μας αφήσουν εμάς καταντημένους κουτσομπόληδες

      Διαγραφή
    2. τα γονατα μου ακομα με πονανε απ τισ μετανιεσ που εκανα για να με συγχορεση ο.....

      Διαγραφή
  30. Η δικη έπρεπε να γίνει. Η εξέλιξη της θα είχε σε κάθε περιπτωση κερδισμένος τους κατηγορούμενους και χαμένη την άλλη πλευρά. Κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μην είσαι τόσο σίγουρος γιατι εάν γινόταν η δικη σίγουρα δεν θα υπήρχε το site και αυτο γιατι θεωρώ ότι δεν υπάρχει ελευθερία εδω στην έκφραση λόγου αλλιώς αγαπητέ μου το ξανεμο δεν θα αφορούσε σχόλια απο τον ιστό. Ντροπή σας να τα βάζετε με το ιερατείο ακόμα και εάν γίνονται λάθη είναι άνθρωποι και αυτοί. Κοιτάτε τι γίνεται γύρο μας δείτε το έργο που επιτελεί ο κλήρος και η εκκλησία εάν για μια βδομάδα σταματούσε θα πεθενε κόσμος σταματήστε λοιπόν να τα βάζετε με ανθρώπους που έχουν και εκείνοι τα στραβά τους αλλα που προσφέρουν πολλα στην κοινωνία μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τα βρήκε η εκκλησία τα χρήματα και επιτελεί έργο μήπως αυτά τα χρήματα προέρχονται από ΕΣΕΝΑ και από ΕΜΕΝΑ που πάμε στην εκκλησία και τα δίνουμε;
      Οσο για το γεγονός της ΝΤΡΟΠΗΣ θα σας έλεγα πως είναι κάτι υποκειμενικό και κάθε περίπτωση είναι διαφορετική .....
      Πάντως αναρωτιέμαι και μάλλον φαίνεστε της εκκλησίας αυτά που μας λέτε ΕΣΕΙΣ έχουν καποια σχέση με τις παραβολές και την διδασκαλία του Χριστού αναρωτιέμαι;

      Διαγραφή
  32. Αγαπητέ ανώνυμε τα χρήματα προέρχονται όντως απο όλους εμάς. Όμως ξανά γυρνάνε εκει που ανήκουν. Όπως ακριβώς προέρχονται και τα λεφτα του κράτους τα οποία δεν ξαναγυρίζουν ποτε σε αυτούς που ανήκουν. Εάν θέλεις σου λέω ότι δεν είμαι και πολυ της εκκλησίας όμως δεν μπορω να αμβισβητησω το έργο της πολεμάμε λάθος πράγματα. Η εκκλησία δεν μας φταίει πουθενα μπορει να γίνονται και στραβά πράγματα αλλα αυτο αποδεικνύει ότι είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Το ντροπή όντως το εννοω γιατι δεν μπορούμε να τα ισοπεδώνουμε όλα αν κάποιος μας πρόδωσε και μας απογοήτευσε αυτο είναι οι πολιτικοί και όχι η εκκλησία. Η εκκλησία ποτε δεν έβλαψε κανέναν ούτε αφαίρεσε κάτι απο κανέναν ίσα ίσα σε δύσκολες στιγμές στήριξε και συνεχίζει να στηρίζει τον λαό χωρίς να απαιτεί τίποτα απο αυτόν γιαυτο λέω και το ντροπή σε όλους αυτούς που έχουν να πουν μόνο στραβά και αρνητικά μήπως η ίδιοι είναι στραβη και βλέπουν μόνο στραβά. Έλεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας υπάρξει λοιπόν ο διαχωρισμός εκκλησίας και κράτους ας πληρώνονται όλοι οι ιερείς από την εκκλησία και μετά ας συζητήσουμε για όλα τα υπόλοιπα !

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ ανωνυμε μόνο που μπορω να σου πω περί μισθοδοσίας του κλήρου ότι είσαι εκτός τόπου και χρόνου το θέμα που εθιξες δεν έχει σχέση με το θέμα που συζητάμε. Τέτοιου ειδους θέματα είναι χαμηλού επιπέδου συζήτησης. Η μισθωδωσια του κλήρου είναι το πρόβλημα στο σήμερα που ζούμε. Μήπως ζεις εσύ σε μια δικη σου διάσταση; Σίγουρα ζεις σε ένα δικό σου κόσμο που δεν θα στον χαλασω εγω το μόνο που θα σου πω ότι λυπάμαι που μια μερίδα τέτοιων ανθρώπων δεν αντιλαμβάνοντε την τραγική κατάσταση που ζούμε και θιγούν θέματα περι μισθοδοσίας μιας μερίδας ανθρώπων που προσπαθούν για την κοινωνία. Της τροικας είσαι, να σε κάνουν πρωθυπουργό για να κανεις εσυ τον χωρισμό ειλικρινα εάν το έκανες θα ελλεινες το πρόβλημα της Ελλάδας. Πεσμας τι πίνεις και δεν μας δίνεις. ;

      Διαγραφή
  33. Ήμουν κι εγώ στο δικαστήριο27 Ιανουαρίου 2013 στις 1:52 π.μ.

    Επειδή έχει χαθεί το μέτρο, και επειδή αποπροσανατολιζόμαστε να θυμίσουμε πως κανείς δεν επιτέθηκε στο ιερατείο, αντιθέτως το ιερατείο επιτέθηκε και στην συνέχεια αντιδράσαμε. Έπειτα το ιερατείο σε επίδειξη ισχύος έκανε και το μνημόσυνο τιμής στον αρχιβασανιστή. Όσο για την ιερότητα του ιερατείου, δεν είμαστε κατάλληλοι να κρίνουμε.
    Ως πολίτες όμως θα τους κρίνουμε όσο και να διαμαρτύρεστε και θα στηλιτεύουμε το θράσσος και την αυθάδεια. Τελευταίε ανώνυμε, ούτε τα δικά σου σχόλια περί προσφοράς λοιπόν έχουν καμία σχέση με αυτό που συζητάμε, αλλά με αυτό που θες να συζητήσουμε. Και ιδεολογίες του τύπου "το μη χειρον βέλτιστο" δεν μας αγγίζουν.
    Καλά ήταν, αν θέλετε να ανοίξει πάλι το θέμα πηγαίνετε στο blog της μητρόπλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή