Σχετικά

Εναλλακτική κίνηση για την Τήνο, εκτεθειμένη σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατή από όλους

Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

Τήνος, χειμώνας της απομόνωσης


Υπό τον τίτλο «θετική εξέλιξη για τα νησιά η πρόβλεψη πλοίου ασφαλείας» συναντάμε στο διαδίκτυο το επικείμενο νομοσχέδιο που θα κουρελιάσει περαιτέρω την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών κατά την διάρκεια του Χειμώνα.

Στο ίδιο νομοσχέδιο που για τυράκι πλασάρεται η δρομολόγηση του πλοίου ασφαλείας σε περιπτώσεις απεργίας, πέρα την κατάπτυστη και ξεδιάντροπη ενεργοποίηση του κοινωνικού αυτοματισμού που επιδιώκει στρέφοντας πολίτες κατά των εργαζομένων που διεκδικούν με το μοναδικό τους όπλο την απεργία τα δικαιώματά τους, αναφέρεται ξεκάθαρα η αποδέσμευση των πλοιοκτητών από την υποχρέωση για να κατέχουν μια γραμμή, να δρομολογούν πλοία μόνο τους θερινούς μήνες έναντι των δεσμεύσεων για ελάχιστο δεκάμηνου και επταμήνου παραμονής στη γραμμή για συμβατικά και ταχύπλοα αντίστοιχα! Δηλαδή, στο εξής, και όποτε μειώνεται η κίνηση (ολοένα και περισσότερο και για τους προσκυνητές στο νησί μας λόγω της επιδεινούμενης οικονομικής κατάστασης), οι πλοιοκτήτες θα αποσύρουν τα πλοία τους, αφού πρώτα το καλοκαίρι θα έχουν θησαυρίσει με τα εισητήρια φωτιά (45 ευρώ για ένα ταξίδι με επιστροφή είναι σήμερα τουλάχιστον 3 μέρες εργασίας για νέο που πληρώνεται με τον βασικό μισθό 585 μικτά όπως τον κατάντησε η τρικομματική του μνημονίου Σαμαράς-Βενιζέλος-Κουβέλης!). Επιπλεόν είναι βέβαιο πως οι γραμμές θα επιλέγονται κατά την κερδοφορία και σε καμία περίπτωση με κριτήρια κάλυψης των αναγκών της νησιωτικής Ελλάδας.

Ποιός Αισχύλος; Ποιος Σοφοκλής; Ποιος Ευριπίδης;  Ο Νεοέλληνας ο πιο τραγικός!
Καλούμε τον κύριο που έδωσε αυτό τον τίτλο και όσους το αναδημοσίευσαν να μπουν στον κόπο να το διαβάσουν και να αναλογιστούν τις συνέπειες αν εφαρμοστεί αυτό το πολυνομοσχέδιο έκτρωμα του Μουσουρούλη!
Καλούμε τον δήμο Τήνου, με τα «επαναστατικά» αντανακλαστικά να πάρει θέση απέναντι στο πολυνομοσχέδιο του οδοστρωτήρα του μνημονίου!

ΥΓ: Οι λίγες αναπνοές του κειμένου μαρτυρούν και την αγανάκτηση του συντάκτη για ολοκληρωτική παράδοση της κυβέρνησης στα συμφέροντα των λίγων, στην κάλυψη της καταπάτησης του Συντάγματος περί νησιωτικότητας με την δήθεν θετική εξέλιξη της προσθήκης πλοίου ασφαλείας, της εκπορευμένης "δημοσιογραφίας…" και της επίθεσης στο δικαίωμα του εργαζομένου να απεργεί. 

3 σχόλια:

  1. ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΡΘΟ ΣΤΟ ΤΙΝΟΣ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποιό άρθρο αναφέρεσαι και σε ποιό "τήνος";

      Διαγραφή
  2. shortlink



    Δείτε ακόμα
    Ψηφίστηκε επί της αρχής το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας
    17/04 08:02
    Κ. Μουσουρούλης: Χωρίς λύσεις και με εύκολες καταδίκες η αντιπολίτευση
    16/04 22:57
    Στην Ολομέλεια το πολυνομοσχέδιο του υπ. Ναυτιλίας
    16/04 20:10
    Tροπολογίες ΔΗΜΑΡ στο ν/σ του ΥΕΝΑ
    16/04 13:16
    Απέρριψε η κυβέρνηση τις δύο τροπολογίες βουλευτών της ΝΔ (M. Kεφαλιογιάννη κ.ά) και του ΠΑΣΟΚ (Β. Κεγκέρογλου κ.ά) με την οποία το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών θα μπορούσε να ορίζει «πλοίο ασφαλείας» που θα εκτελεί πλόες σε περίπτωση απεργίας ναυτεργατών που θα ξεπερνά τις 48 ώρες.
    Όπως εξήγησε ο υπουργός Ναυτιλίας Κωστής Μουσουρούλης, που απέρριψε τις τροπολογίες, η τροπολογία Κεφαλογιάννη είχε νομικά προβλήματα, ενώ η τροπολογία Κεγκέρογλου έλυνε το πρόβλημα, αλλά είχε τα χαρακτηριστικά μίας μόνιμης κατάστασης.
    Είπε ακόμη ότι οι τροπολογίες είχαν τεχνικά προβλήματα, καθώς δεν ξεκαθαριζόταν αν το «πλοίο ασφαλείας» θα αφορούσε μόνο την Κρήτη ή όλα τα νησιά.
    Καταλήγοντας σημείωσε πως η κυβέρνηση ήθελε μια ρύθμιση νομικά μπετόν, η οποία θα μπορεί να λειτουργήσει.
    Από την πλευρά του ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Β. Κεγκέρολγου, αν και έκανε λόγο για ατολμία από την πλευρά του κ. Μουσουρούλη, ανέφερε πως ο υπουργός δεσμεύτηκε να φέρει μεσα ρύθμιση για θεσμική λύση με σταθερό και ασφαλές θεσμικό πλαίσιο, ώστε να μη διαρραγεί η εδαφική συνέχεια της χώρας.
    Πρόσθεσε πως πρόκειται για «εξέλιξη που μας κάνει να αισιοδοξούμε ότι θα αποδεχτεί τη θεσμική πρόταση για το πρόγραμμα δρομολογίων ελάχιστης επικοινωνίας ασφαλείας των νησιών με την ηπειρωτική χώρα και της χώρας μας με άλλες χώρες έναντι των αποσπασματικών λύσεων που προτάθηκαν».

    Προηγουμένως, η τροπολογία Κεφαλογιάννη είχε δεχθεί τις έντονες επικρίσεις του ΣΥΡΙΖΑ, των ΑΝΕΛ και του ΚΚΕ, που μιλούσαν για φαλκίδευση του δικαιώματος της απεργίας, η Δημοκρατική Αριστερά είχε ταχθεί υπέρ, ενώ η Χρυσή Αυγή είχε αποφύγει να τοποθετηθεί.
    Σε διευκρινίσεις του μετά την ανακοίνωση του υπουργού, ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης δήλωσε πως το κόμμα του θα μετάσχει στο διάλογο που ζήτησε ο υπουργός Ναυτιλίας, προτείνοντας την κατάρτιση ενός κώδικα δεοντολογίας, κατόπιν συμφωνίας όλων των εμπλεκόμενων κοινωνικών ομάδων, συμπεριλαμβανόμενων και των αγροτών.
    ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΤΑΞΙΔΙΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή