Ο δήμαρχος Τήνου, κ. Σ. Ορφανός, αποδέχτηκε την πρόσκληση του "Ξάνεμου" για μια εφ' όλης της ύλης συζήτηση. Μετά από μια μικρή αναβολή, λόγω του θέματος που ανέκυψε με την αλλαγή του νόμου για το Π.Ι.Ι.Ε. Τήνου, μας δέχτηκε στις 30 Δεκέμβρη 2014 στο γραφείο του, στο δημοτικό κατάστημα.
Τέθηκαν 10 ερωτήσεις από τέσσερις ενότητες που καλύπτουν πολλά από τα θέματα του δήμου, σύμφωνα με σειρά και την βαρύτητα που έκρινε το Ξάνεμο.
Οικονομική διαχείριση, λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου, ποιότητα ζωής, ΠΙΙΕΤ.
Κάθε μια από τις παραπάνω ενότητες θα μπορούσε να αποτελέσει αυτοτελές θέμα για συζήτηση, και για περαιτέρω ανάλυση. Η συνολική διάρκεια της συνέντευξης είναι πάνω από μία ώρα.
Το Ξάνεμο δεν είναι δημοσιογραφική ιστοσελίδα. Ούτε προσπαθεί να καλύψει αυτό το κενό. Είναι ένα ιστολόγιο γνώμης και ως τέτοιο θα παραμείνει. Οπότε το υλικό παρατίθεται κυρίως προς συζήτηση με όλους του συνδημότες μας.
Ανάμεσα στα άλλα, ο κ. Ορφανός μας επιβεβαιώνει το κλείσιμο των υπηρεσιών του Ι.Κ.Α. στο νησί, αναλύει την οικονομική κατάσταση του δήμου, δίνει πληροφορίες στο πολύ σημαντικό θέμα της διάθεσης των απορριμμάτων, ξεκαθαρίζει την θέση του για τις Β.Α.Π.Ε., παίρνει πάνω του την σύσταση των επιτροπών κάνοντας λόγω για πολιτικές επιλογές του ως προς τα πρόσωπα, δίνει χρονοδιάγραμμα για την λειτουργία του κλειστού γυμναστηρίου χωρίς να δεσμεύεται και καταληκτικά προτρέπει τον επιχώριο μητροπολίτη να "πει μια καλή κουβέντα" για την επαναφορά στην πρότερη κατάσταση εξηγώντας την σημασία της διαφάνειας στα οικονομικά του ιδρύματος, αφήνοντας να εννοηθεί πως αυτό δεν εξασφαλίζεται πλέον.
Για την διευκόλυνση όσων παρακολουθήσουν το βίντεο μπορούν να μεταβούν εύκολα και ανάλογα με το ενδιαφέρον τους στις παρακάτω ενότητες:
Α ενότητα στο 2.12', ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (μνημόνιο-επιπτώσεις, οικονομική κατάσταση του δήμου, εκλογές).
Τέθηκαν 10 ερωτήσεις από τέσσερις ενότητες που καλύπτουν πολλά από τα θέματα του δήμου, σύμφωνα με σειρά και την βαρύτητα που έκρινε το Ξάνεμο.
Οικονομική διαχείριση, λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου, ποιότητα ζωής, ΠΙΙΕΤ.
Κάθε μια από τις παραπάνω ενότητες θα μπορούσε να αποτελέσει αυτοτελές θέμα για συζήτηση, και για περαιτέρω ανάλυση. Η συνολική διάρκεια της συνέντευξης είναι πάνω από μία ώρα.
Το Ξάνεμο δεν είναι δημοσιογραφική ιστοσελίδα. Ούτε προσπαθεί να καλύψει αυτό το κενό. Είναι ένα ιστολόγιο γνώμης και ως τέτοιο θα παραμείνει. Οπότε το υλικό παρατίθεται κυρίως προς συζήτηση με όλους του συνδημότες μας.
Ανάμεσα στα άλλα, ο κ. Ορφανός μας επιβεβαιώνει το κλείσιμο των υπηρεσιών του Ι.Κ.Α. στο νησί, αναλύει την οικονομική κατάσταση του δήμου, δίνει πληροφορίες στο πολύ σημαντικό θέμα της διάθεσης των απορριμμάτων, ξεκαθαρίζει την θέση του για τις Β.Α.Π.Ε., παίρνει πάνω του την σύσταση των επιτροπών κάνοντας λόγω για πολιτικές επιλογές του ως προς τα πρόσωπα, δίνει χρονοδιάγραμμα για την λειτουργία του κλειστού γυμναστηρίου χωρίς να δεσμεύεται και καταληκτικά προτρέπει τον επιχώριο μητροπολίτη να "πει μια καλή κουβέντα" για την επαναφορά στην πρότερη κατάσταση εξηγώντας την σημασία της διαφάνειας στα οικονομικά του ιδρύματος, αφήνοντας να εννοηθεί πως αυτό δεν εξασφαλίζεται πλέον.
Για την διευκόλυνση όσων παρακολουθήσουν το βίντεο μπορούν να μεταβούν εύκολα και ανάλογα με το ενδιαφέρον τους στις παρακάτω ενότητες:
Α ενότητα στο 2.12', ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (μνημόνιο-επιπτώσεις, οικονομική κατάσταση του δήμου, εκλογές).
Β ενότητα στο 16.31', ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ (ειδικοί συνεργάτες, επιτροπές)
Γ. ενότητα στο 24,38', ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ (διαχείριση απορριμμάτων, βιολογικός καθαρισμός, πόσιμο νερό, Β.Α.Π.Ε., τουρισμός, κλειστό γυμναστήριο, προστασία δημόσιας γης)
Δ. ενότητα στο 57.15', Π.Ι.Ι.Ε. Τήνου
Πατώντας κάτω δεξιά στο βίντεο [ ] μπορείτε να μεγαλώσετε την εικόνα σε ολόκληρη την οθόνη.
Ευχαριστούμε τον κ. Ορφανό για την διάθεση του χρόνου του.
Πατώντας κάτω δεξιά στο βίντεο [ ] μπορείτε να μεγαλώσετε την εικόνα σε ολόκληρη την οθόνη.
Ευχαριστούμε τον κ. Ορφανό για την διάθεση του χρόνου του.
Με δεδομένη την εκτίμησή μου στη συνολική σας προσπάθεια (εκδοτική και κινηματική), για μια το δυνατόν πληρέστερη πληροφόρηση και συμμετοχικότητα, σχετικά με τα δημόσια δρώμενα, θα ήθελα χάρη της δημιουργικής κριτικής να σας υπενθυμίσω, ότι εφ’ όσον όπως σημειώνεται «το Ξάνεμο δεν είναι δημοσιογραφική ιστοσελίδα, αλλά ιστολόγιο γνώμης», δηλαδή η εναλλακτική φωνή του νησιού που περιεκτικά ορίζεται ως «Κοινό των Τηνίων», αυτό με απλά λόγια με παραπέμπει στη σκέψη, ότι όταν έχεις απέναντί σου το δήμαρχο του νησιού, δεν πρέπει να τον αφήνεις να παίζει μόνος του (όπως εκείνος ορίζει), μια τυπική ενημέρωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκεκριμένα, παρακολουθώντας τη ροή της συνέντευξης διαπίστωσα, ότι ο καθ’ όλα ευγενικός δήμαρχος, σας απαντούσε με τέτοιο τρόπο, που θα μπορούσαμε να τον αντικαταστήσουμε κάλλιστα με δελτία τύπου της Δημαρχίας. Και σ’ αυτό νομιζω, δεν ευθύνεται ο κ. Ορφανός, αλλά μάλλον ο τρόπος που τέθηκαν τα ερωτήματα προς αυτόν.
Τι έχετε να μας πείτε για το νερό; Για τα σκουπίδια; Για τις ανεμογεννήτριες; Για τον τουρισμό; κλπ. Δηλαδή πολύ απλά, τι περισσότερο περιμένατε να σας πει ένας πολιτικός, που έχει μια συγκεκριμένη οπτική, εντελώς διαφορετική από τη δική σας; Ότι ως πολίτης συντηρητικών απόψεων, έχω μια συγκεκριμένη διαχειριστική αντίληψη και κινούμαι όπως κάνει κάθε νεοδημοκράτης δήμαρχος; Αυτό το καταλάβαμε και δεν χρειάζονταν η συγκεκριμένη συνέντευξη, για να το πιστοποιήσουμε άλλη μια φορά.
Το δικό σας όμως πρότυπο παρεμβάσεων, αν σας ερμηνεύω σωστά, είναι οραματικό και βάζει τη διαχείριση και την πολιτική, σ’ ένα διαφορετικό επίπεδο, από την τετριμμένη αποστολή του τυπικού δημάρχου.
Ποια είναι λοιπόν τα ολιστικά σχέδια για μια εκ βαθέων ανάπτυξη του νησιού; Πώς θα βγάλει λεφτά η Τήνος, για να θρέψει τους νέους και να δώσει δουλειά στους ανέργους της; Υπάρχουν ανεκμετάλλευτα ισοδύναμα οικονομικών ανταλλαγών μεταξύ μας, που όταν τα χρησιμοποιήσουμε, θ’ ανοίξουν οι δυνατότητες, για μια σταδιακή τηνιακή αυτοδύναμη οικονομία;
Πώς λ.χ. από το κέρδος των σκουπιδιών, θ’ αναπτυχθούν ευπρεπώς οι παραλίες; Πώς από το κέρδος της ηλεκτροπαραγωγής, θα φτιαχτούν υδατοφράχτες, για να μην ξοδεύουμε χρήματα στις δαπανηρότατες αφαλατώσεις.
Ο δήμαρχος πρέπει να το άρουμε χαμπάρι. Δεν είναι μόνο διαχειριστής των σκουπιδιών και του νερού. Είναι εκείνος που θα σχεδιάσει και θα υλοποιήσει τις υποδομές, που θα κάνει διεθνή ανοίγματα, για να προσελκύσει επενδυτικό ενδιαφέρον, όχι μόνο στον τουρισμό, αλλά και στην τυροκομία, μελισσοκομία, στην γεωργική παραγωγή, στην διατήρηση του πολιτιστικού χαρακτήρα της Τήνου και των Κυκλάδων, ακόμα και στην ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών ενέργειας κλπ.
Μιχάλης Μιχελής
Ευχαριστούμε για το χρόνο και για τις εύστοχες παρατηρήσεις.
ΔιαγραφήΘα σταθώ σε 2-3 σημεία:
Θα προτιμούσα να μην συγχέετε το Κοινό Τηνίων και το Ξάνεμο. Οι διαχειριστές του Ξάνεμου συμμετέχουν στο Κοινότ Τηνίων. Στο Κοινό Τηνίων όμως συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο ακόμη 31 συντοπίτες μας και πόσοι άλλοι με άλλους τρόπους. Τους αδικεί. Και το χειρότερο, αν εσείς πέφτετε σε αυτό το σφάλμα, καταλαβαίνετε τι θα κάνουν εκείνοι όλοι που μας περιμένουν στην γωνία.
Καταλαβαίνω τον απόλυτα καλοπροαίρετο λόγο των παρατηρήσεών σας αλλά όπως έχουμε γράψει και άλλη φορά, ότι κάνουμε εδώ είναι καθαρά στον ελεύθερό μας χρόνο. Έχουμε τις δουλειές μας που με τα σημερινά δεδομένα στην αγορά εργασίας καταλαβαίνετε μας κλέβουν όχι μόνο ΠΟΛΥ χρόνο αλλά και ενέργεια και αυτό μας περιορίζει στο να κάνουμε απόλυτα πετυχημένα τις παρεμβάσεις μας. Ίσως να ήθελε περισσότερη προετοιμασία. Από την άλλη όμως, η συνέντευξη έχει διάρκεια 1 ολόκληρη ώρα. Θα κάναμε ακόμη 1000 ερωτήσεις αν μπορούσαμε. Επίσης αυτό δεν εμποδίζει εσάς να κάνετε τις ερωτήσεις που θέλετε με την ιδιότητά σας ως Τηνιακός. Αυτή την ιδιότητα είχαμε κι εμείς και πολλαπλώς προσπαθούμε να τ εξηγήσουμε. Δεν είμαστε δημοσιογράφοι.
Αναφορικά με το σημαντικότερο σκέλος της παρέμβασής σας που αφορά στο όραμα ενός δημάρχου για τα πιο ουσιαστικά: Νομίζω ότι εδώ διαφωνούμε. Αν είχαν λυθεί τα βασικά προβλήματα διαχείρισης στον δήμο Τήνου, θα είμασταν σε θέση να κάνουμε μια πιο εποικοδομητική κουβέντα. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ. Σε αυτά που αναφέρετε θα μπορούσα προσωπικά να προσφέρω δεκάδες άλλα ερωτήματα, ειδικά στην αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, στην προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού, στην επένδυση στην παράδοση και στην δημιουργία προϋποθέσεων θέσεων εργασίας. Ο δήμαρχος όμως δηλώνει ξεκάθαρη πολιτική θέση και ιδεολογία. Δηλώνει κατά την διάρκεια της συνέντευξης πως "ο δήμος δεν είναι επιχειρηματίας". Δεν νομίζετε πως μια ερώτηση ως ακόλουθη στο θέμα πχ των συνεργατικών επιχειρήσεων με την καθοδήγηση του δήμου θα ήταν άσκοπη.
Επιπλέον αυτού, δεν νομίζετε πως ίσως δεν υπήρχαν οι βάσεις μιας τέτοιας κουβέντας. Συνειδητά λοιπόν, στον περιορισμένο χρόνο, ασχοληθήκαμε με αυτά που αφορούν στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού στο νησί. Η εναπόθεση των απορριμμάτων δεν έχει κλείσει. Ούτε οι ανεμογεννήτριες. Η πόλη έχει επαναλαμβανόμενες διακοπές στην ύδρευσή της. Το να μιλάμε για μετασχηματισμό του δήμου σε μηχανή παραγωγής οράματος θα ήταν παντελώς εκτός πραγματικότητας. Δυστυχώς.
Όντως ο κ. Ορφανός οδήγησε την συζήτηση εκεί που ήθελε. Εκεί που τον βόλευε. Όμως το κέρδος για όλους μας είναι ότι αυτά που είπε έχουν καταγραφεί. Αυτό δημιουργεί χώρο για κουβέντα σε πρώτη φάση.
Σε δεύτερη, πιστεύω πως μπορούμε να μαζέψουμε τις ερωτήσεις σας, και όσων άλλων επιθυμούν και να ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
Το ΞΑΝΕΜΟ θα είναι πάντα εδώ για να γίνεται κουβέντα όπως τελευταία συνηθίζουμε να γράφουμε.
Θα δεχτούμε κάθε παρατήρηση για τις δικές μας αστοχίες ή παραλήψεις. Σε καμία περίπτωση όμως παράπονα για μια ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ. Εκεί είμαστε απέναντι με άλλες δομές, θεσμούς και κινήσεις.
Σωστοτατος ο μιχελαρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας κύριοι του ξανεμο.μιλάτε στην τελευταία παράγραφο σας ότι δεν θα δεχτείτε παράπονα για ανεπαρκή δημοτική αρχή.εσείς όμως δεν ήσασταν αυτοί που κάθε χρόνο τέτοιες μέρες γράφατε το ημερολόγιο του νέου έτους και εξευτελιζατε με κάθε βίαιο τρόπο την προηγούμενη δημοτική αρχή;στα προηγούμενα χρόνια που ήσασταν;γιατί δεν πήρατε και από προηγούμενο δήμαρχο συνέντευξη;σας είπε ο κύριος ορφανος ότι λεφτά δεν υπάρχουν άλλα σας είπε για ένα σωρό έργα που γίνονται,δεν σας δημιουργηθηκε η απορία που βρήκε τα χρήματα;μήπως είναι έργα άλλου;
ΑπάντησηΔιαγραφήκριμα τον ψηφο μου και τα αδιαφθαρτα παιδια που κοροιδεψατε και πηρατε μαζι σας.μερα με τη μερα επιβεβαιωνετε τα σχολια που ακουγωνταν πριν τις εκλογες.καμια αντιπολιτευση μεχρι τωρα και η διαφημιση συνεχειζεται! 3 ατομα ειναι στο κολπο φυσικα η μαρουλα ειναι εκτως και θυμα της πλεκτανης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνο που ξεχωρίζει ένα «διαχειριστή δήμαρχο», από ένα « πολιτικό οραματιστή», είναι το περιεχόμενο της πολιτικής τους απόδοσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό φυσικά δεν σημαίνει, ότι είναι λάθος προσανατολισμός, η απασχόληση του δημάρχου με τα καθημερινά διαχειριστικά προβλήματα του τόπου, γεγονός που μπορεί να παρερμηνευτεί, ότι ο εκλεγμένος προϊστάμενος είναι περιορισμένων αντιλήψεων, μια και δεν έχει πιότερες οραματικές επιδιώξεις, πέρα από εκείνες που αντιμετωπίζει καθημερινά, στα όρια των αυτοδιοικητικών του καθηκόντων.
Για να γίνω ακόμη πιο συγκεκριμένος, όλοι οι δήμαρχοι στο τέλος κάθε θητείας τους λένε, πόσα πολλά μας κάνανε και πόσα έμειναν για να τα συνεχίσουν, αν τους το επιτρέψουν οι ψηφοφόροι. Το καλό λοιπόν «νοικοκυριό», είναι υποτίθεται ο «χρυσός κανόνας» και το πιστοποιητικό επιτυχίας, ενός διαχειριστή δημάρχου.
Είναι όμως μόνο αυτό ή ο δήμαρχος τελικά επικρατεί στηριζόμενος στην πελατεία που ευνοεί και δημιουργεί, για την πολιτική του αναπαραγωγή;
Η τυπική άποψη του πολίτη επί των δημοτικών υποθέσεων είναι, ότι ο επικεφαλής του νησιού έχει συγκεκριμένες και περιορισμένες δουλειές να κάνει. Τα υπόλοιπα τα ποιό δύσκολα (για την τοπική κοινωνία), τ’ αναλαμβάνει να τα διεκπεραιώσει το κράτος. Άρα ψηφίζω όποιο κόμμα κυβερνάει, για να βοηθήσω το δήμαρχο μου, ν’ αγαντάρει πολιτικά στα δύσκολα. Με δυό λόγια ο δήμαρχος είναι, η στερεότυπη εικόνα των αντιλήψεων που εκφράζει η κομματική του ταυτότητα, στο να οδηγεί δουλοπρεπώς την τοπική κοινωνία να θεωρεί, ότι τα όποια έργα που γίνονται στον τόπο του είναι μέγιστα δώρα της πολιτείας, που απλόχερα μας τα προσφέρουν οι καλοί άρχοντες, ενώ φυσικά εμείς τα έχουμε χρυσοπληρώσει.
Με βάση άλλωστε αυτή τη λογική (στην μεγαλοσύνη του δημάρχου), κυβερνήθηκε η Τήνος, μέχρι που φτάσαμε στην τρέχουσα «καλλικράτεια εποχή», που δεν ήταν φυσικά κυβερνητική επινόηση του Ραγκούση, αλλά η ωρίμανση επί τέλους και στην Ελλάδα, ενός ευρωπαϊκού κεκτημένου, επί των αυτοδιοικητικών νεωτερικών αντιλήψεων.
Παρ’ όλο που η τοπική αυτοδιοίκηση δεν απέκτησε επαρκείς πόρους από την κεντρική εξουσία, παρ’ ότι η κυβέρνηση μιλάει αλλά δεν πράττει, τις καινοτομίες εκείνες που θα βοηθήσουν στην πραγματική αυτοδυναμία της αυτοδιοίκησης, δίνεται πλέον στο δήμαρχο η δυνατότητα ν’ αποκτήσει (σε συνδυασμό με τον περιφερειάρχη), τις εξουσίες και τις αρμοδιότητες εκείνες, που όχι μόνο θα τον καταστήσουν σχεδιαστή μιας οραματικής πολιτικής για την περιοχή του, αλλά του παρέχουν επιπλέον και την ευχέρεια (αν το εκμεταλλευτεί), να φτιάξει την μικροοικονομία του τόπου του, βάση της οποίας μπορεί να ξεμπλοκαριστεί το νησί του, από το μονόδρομο της «ζητιανιάς» των επιχορηγήσεων από το κεντρικό κράτος. Δηλαδή ο δήμαρχος γίνεται πραγματικός «άρχοντας», αν αποφασίσει να ξεφύγει από τον υπαλληλικό του ρόλο, απλώνοντας τους ορίζοντές του, πέρα από τον σφιχτό εναγκαλισμό του με το υπουργείο εσωτερικών και αντιληφθεί, ότι αποκλειστικός του σύμμαχός δεν είναι το κόμμα του που κυβερνά, αλλά οι διεθνείς κι εσωτερικές διασυνδέσεις του, που θα τον βοηθήσουν να εφαρμόσει μια ανοικτόμυαλη πολιτική στη βάση μιας συγκεκριμένης τακτικής, που θα οδηγήσει στην τοπική αναγέννηση. Με δυό λόγια η έξυπνη πολιτεία, είναι εκείνη που δεν σκέφτεται αποκλειστικά τα πολιτικά φρονήματα του δημάρχου, αλλά την ευελιξία του να πιάσει το μήνυμα των καιρών.
Κι απ’ εδώ αρχίζει ο συγκερασμός των οραματικών ικανοτήτων του δημάρχου.
Δηλαδή το πώς θα φέρει το πλούτο στον τόπο μας;
Πώς θα δημιουργηθούν οι συνθήκες για ν’ απασχοληθούν οι άνεργοι;
Πώς θα συντηρηθούν οι υποδομές από χρηματοδοτήσεις, που θα προέρχονται από τα ανταποδοτικά ισοδύναμα;
Πώς θ’ αναπτυχθούν οι δεξιότητες των συντοπιτών και θα σταματήσει η φυγή των νέων από το νησί;
Πώς θα επιτευχθεί η Τήνος, να μην εξαρτάται αποκλειστικά μόνο από την καλή τουριστική περίοδο; Πώς θ’ αυγατίσει το εισόδημα των κατοίκων, από παράλληλες του τουρισμού δραστηριότητες;
Αυτά λοιπόν τα επιχειρηματικά (δημιουργικά) σχέδια, πρέπει να μπαίνουν στο μυαλό κάθε εναλλακτικής σκέψης, όταν συγκρίνει και συναναστρέφεται με τον βίο και την πολιτεία των οριακών ικανοτήτων του Κροντηρά και Ορφανού.
Μιχάλης Μιχελής
Πραγματικα αξια η προσπαθεια αυτη των διαχειριστων του ξανεμο να δωσουν μια σφαιρικη εικονα της αντιμετωπισης των προβληματων απο την δημοτικη αρχη προς τους συμπολιτες μας και δινουν κατ εμε και το ερεθισμα σε περεμφερη ηλεκτρονικα μεσα(τινος today,συνδρομητικη τινιακη κοκ αλλα και απο την δημοτικη τηλεοραση και καλο ειναι το συγκεκριμενο βιντεο να δημοσιοποιηθει μεσω αυτης μιας και μερικοι συμπολιτες μας δεν εχουν την ευχαιρεια της χρησης του διαδικτυου )να μπουν σε αυτη την διαδικασια συνεντευξεων και οχι να αρκεστουν σε γραπτο μονο λογο και ενημερωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο εκει και περα εκτιμω οτι σιγουρα ειναι σε προτεραιοτητα να ακουστει η γνωμη της δημοτικης αρχης και δει του δημαρχου αλλα ειναι σαφεστατα επιτακτικη η αναγκη να γινει μια αλλη συνεντευξη προς την μειζονα πλειοψηφια καθως και προς την ελασσονα μειοψηφια δια της δημοτικης της συμβουλου καθως και απο την δημοτικη κινηση του ΚΚΕ δια του επικεφαλη ψηφοδελτιου(εφοσον φυσικα δεχθουν και αυτοι)με μονο σκοπο να ακουστουν ολες οι γνωμες και οι αντιλογοι που θα προκυψουν ,ωστε μεσα απο την πολυφωνια αυτη να οδηγηθουμε στην καλυτερη αντιμετωπιση των προβληματων του νησιου.
Σαφως και ολα αυτα συζητουνται και οι αποφασεις παιρνονται στα δημοτικα αυτα συμβουλια της υποταγης αλλα μιας και οι διαχειριστες του ξανεμο μπηκαν σε αυτη την διαδικασια συνεντευξης καλο θα ειναι κατα την προσωπικη μου γνωμη για να μην μεταχειριζονται οι απο πανω συμπολιτες μας επιχειρηματα του στυλ και διαφορα αλλα που αποτελουν σημειο αναφορας και τριβης μαζι πηγαζοντας απο την συμμετοχη των συγκεκριμενων διαχειριστων(δεν γνωριζω αν υπαρχουν και αλλοι)στο ανεξαρτητο κατ εμε ψηφοδελτιο στις προσφατες δημοτικες εκλογεςτου κοινο τηνιων.
Το μονο σιγουρο που με στομφο υποστηριξα και ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΜΕ προεκλογικα σε ενοριακες αιθουσες και καφενεια σχετικα με τους διαφανεις σκοπους και στοχους του κοινο τηνιων οποτε προσωπικα δεν δεχομαι την αμφισβητηση των διαφανων σκοπων του κοινο τηνιων και ειδικα την αποποιηση των διαχειριστων της αμφιδρομης σχεσης...πορειας οπως θελετε πειτε το των διαχειριστων του ξανεμο και της ταυτισης των συνειδησεων τους που εχουν αναπτυξει με τη δημοτικη κινηση κοινο τηνιων.
Αλεξανδρος Κομεσσαριος
Ξεχασα να γραψω πιο πανω< επιχειρηματα του στυλ γιατι δεν πηρατε τα προηγουμενα ετη συνεντευξη απο τον κροντηρα η το αλλο σχολιο αλλου συμπολιτη σχετικα με συνεχεια διαφημισης του ορφανου κ μηδενικης αντιπολιτευσης απο το κοινο τηνιων>
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικα η εξαρτηση ηταν μεγαλη..και ναι ειναι επιχειρημα οτι στο κ.κροντηρα το ξανεμο δεν ανέβαζε ουτε καν δελτιο τυπου.απο πολυ νωρις μαγειρεμενο το κολπο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πολιτικές, αυτοδιοικητικές, συνδικαλιστικές και δημοσιογραφικές κολοτούμπες είναι ίδιον του καιρού μας, όπου κυριαρχεί η μετριότητα, ο τυχοδιωκτισμός, η αρπαχτή, το ψεύδος και η υποκρισία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν τέλει στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις και απαιτείς να σε αποδεχτουν έτσι..
Το να διαψεύδεις ακόμη και γεγονότα δεν είναι ίδιο ανθρώπου που σέβεται τον εαυτό του και την πορεία του ,επαγγελματική, κοινωνική και πολιτική και μάλιστα όταν σε λίγο θα αναγκαστείς να ταυτιστείς με ότι διαψεύδεις, είναι πιρουέτα.
Το να αναγνωρίζεις ότι είσαι άσχετος, αμαθής και την ίδια ώρα να επιδίδεσαι μετά… μανίας να αποδείξεις ότι η γη… δεν κινείται ως σύγχρονος αντι- Γαλιλαίος Γαλιλέϊ, είναι κολοτούμπα.
Το να διατυμπανίζεις την αντικειμενικότητα σου και στη στιγμή να αυτογελοιοποιείσαι με την ανενδοίαστη ταύτιση σου προς συγκεκκριμένες γραμμές ,άμεσα και χωρίς αναστολές είναι κολοτούμπα.
Το να διατείνεσαι ότι δεν είσαι εξαρτημένος από συμφέροντα και κατεστημένα και την ίδια στιγμή να επιδίδεσαι μετά πάθους στην λειχία πολιτικών, αυτοδιοικητικών και άλλων προσώπων του δημόσιου βίου είναι κολοτούμπα.
Το να κοκορεύεσαι οτι είσαι υπόδειγμα νομιμότητας ενώ ξέρεις ότι είσαι ο ιεροφάντης της παρανομίας ειναι κολοτούμπα.
Το να επιμένεις ότι υπηρετείς την θεσμική λειτουργία σου και ταυτόχρονα να προσπαθείς εναγωνίως να διαμορφώσεις κλίμα υπέρ συγκεκριμένης επιλογής και να μεταβάλλεσαι σε εργαλείο άθλιας επιρροής είναι κολοτούμπα.
Το να επιμένεις παρόλα αυτά ότι είσαι ταυτόχρονα ο μοναδικός κάτοχος της αλήθειας ,της γνώσης, της εντιμότητας, της λαϊκής βούλησης, ότι κατέχεις ισοβίως το προσόν της αυθεντίας επί παντός του επιστητού…
είσαι για το ψυχιατρείο!