Σχετικά

Εναλλακτικός ιστότοπος για την Τήνο και όχι μόνο, εκτεθειμένος σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατός από όλους

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΤΕΤΑΡΤΗ 19/10: ΕΞΕΔΡΑ. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΑΣ



Η παράφραση της γνωστής ρήσης (A Cry for Love) του martin Niemoller:
(η παράφραση απο:tokounoupi.wordpress.com)

“Πρώτα ήρθαν για τους stagers κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν stager.
Έπειτα ήρθαν για τους συνταξιούχους κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνταξιούχος.
Κατόπιν ήρθαν για τους δημοσίους υπαλλήλους κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν δημόσιος υπάλληλος.
Στη συνέχεια ήρθαν για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους και πάλι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν ιδιωτικός υπάλληλος.
Μετά ήρθαν για μένα, αλλά τότε πια, δεν είχε απομείνει κανείς για να μιλήσει.”


19  ΟΚΤΩΒΡΗ 2011
ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΩΘΟΥΝ.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΣΤΙΣ 10.00

1 σχόλιο: