Σχετικά

Εναλλακτικός ιστότοπος για την Τήνο και όχι μόνο, εκτεθειμένος σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατός από όλους

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Μήνυμα από τον Λεωνίδα Χαλεπά σε απάντηση ανώνυμων σχολίων προηγούμενης ανάρτησής μας

 


Από τον νέο διευθυντή της σχολής μαρμαροτεχίας, κύριο Λεωνίδα Χαλεπά, πήραμε το πιο κάτω σχόλιο του σχετικά με ανώνυμα σχόλια που συνόδευσαν προηγούμενη ανάρτησή μας με τίτλο :  «Ποιοςδεν θέλει τον Χαλεπά στη Σχολή;» 


"Διάβασα εδώ και καιρό τα σχόλια, και αναρωτιόμουν αν έπρεπε να απαντήσω ή όχι. Όμως το γεγονός ότι κάποια από αυτά με αδικούν, με κάνει να μη μπορώ να σιωπήσω. Έκανα την αίτησή μου σύμφωνα με τους κανόνες, και δεν ζήτησα από κανέναν βοήθεια κανενός είδους. Κέρδισα τα εφόδιά μου με την εργασία μου, και η συνείδησή μου είναι καθαρή. Λυπάμαι που λόγω του επωνύμου που φέρω κάποιοι προκαταβάλλονται, αλλά δεν φταίω εγώ για το επώνυμό μου. Κατά τη γνώμη μου, το επώνυμο δεν έχει σημασία, όπως επίσης δεν έχουν σημασία πολλά άλλα πράγματα στον άνθρωπο, πχ το χρώμα του δέρματος, οι θρησκευτικές και πολιτικές πεποιθήσεις, τα φυλετικά χαρακτηριστικά κλπ. Δεν με "καλοσκάμνισε" κανείς, και δεν το ζήτησα από κανέναν. Είμαι πολίτης αυτής της χώρας και έχω δικαίωμα στην εργασία και στη δίκαιη κρίση ενώπιον της Πολιτείας όπως όλοι. Πιστεύω πως δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα, και παρακαλώ αφήστε με να εργαστώ όπως πιστεύω για το καλό των φοιτητών και της Σχολής. Δεν έχω πάρει το μέρος κανενός, και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να είμαι εντάξει απέναντι στους μαθητές και τη Σχολή. Δεν αισθάνομαι πως έχω να κρύψω τίποτα, και δεν αδίκησα κανένα συνάδελφό μου στη διαδικασία εκλογής. Αγαπώ τη δουλειά μου, και αυτή είναι που με φέρνει εδώ. Γι' αυτό, παρακαλώ μην μου επιτίθεστε. Ας λήξουμε αυτό το κακό εδώ, και βοηθήστε με να χτίσουμε τη Σχολή με την θετική στάση σας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου