Σχετικά

Εναλλακτικός ιστότοπος για την Τήνο και όχι μόνο, εκτεθειμένος σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατός από όλους

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Προβληματισμοί περί ομοφοβίας και άλλων δαιμονίων




            Διαβάζοντας πρόσφατα την εντυπωσιακή ερωτηματική επιστολή του κυρίου Γεωργίου Σανταμούρη προς τον κύριο Γεώργιο Φανερό αλλά και την δια του δικηγορικού γραφείου του κυρίου Σαλταμανίκα απάντηση του δεύτερου προς τον πρώτο αναρωτιέμαι…
            Για ποιο λόγο κύριε Σανταμούρη θεωρείτε κάποια σεξουαλική έκφραση αφύσικη και παραβατική; Αν υποθέσω πως υπονοείτε κάποια δημοσιεύματα για ομοφυλοφιλικές τάσεις του κυρίου Φανερού, δεν αποδέχεστε την ελευθερία της σεξουαλικής έκφρασης και την ερωτική αυτοδιάθεση του κάθε ανθρώπου; Υπάρχει νόμος που προστατεύει τα ομοφυλόφιλα άτομα ενάντια στην άνιση μεταχείριση με βάση τον γενετήσιο προσανατολισμό (http://el.wikipedia.org/wiki/Δικαιώματα_ΛΟΑΤ_στην_Ελλάδα).
            Για ποιο λόγο κύριε Φανερέ θεωρείτε λάσπη όσα αναφέρει ο κύριος Σανταμούρης περί σεξουαλικών εκφράσεων; Γιατί πιστεύετε ότι θίγεται η τιμή και η υπόληψή σας από αυτά τα δημοσιεύματα στα οποία αναφέρεστε ο ίδιος; Θεωρείτε ανήθικη την ερωτική αυτοδιάθεση; Τι ακριβώς πιστεύετε ότι είναι η ομοφυλοφιλία; Μια ψυχική διαταραχή; Μια ασθένεια; Μια νίκη του σατανά πάνω στον άνθρωπο ίσως;
            Ποιος είναι κύριε Φανερέ, ο λόγος που σας ωθεί να κινηθείτε νομικά εναντίον του κυρίου Σανταμούρη; Η διδασκαλία του Ιησού Χριστού, την οποία διακονείτε, δεν διδάσκει πως πρέπει να αγαπάμε ακόμη και τον εχθρό μας; Η αποζημίωση που θα ζητήσετε με τη δέουσα νομική διαδικασία θα είναι χρηματική; Μία χρηματική αποζημίωση αποκαθιστά την ηθική βλάβη που θεωρείτε ότι υπεστήκατε;
            Είναι λυπηρό το γεγονός ότι πλήθος ανθρώπων στο νησί ασχολήθηκαν, έψαξαν, ρώτησαν και διέδωσαν το θέμα εξαιτίας της σεξουαλικής του πτυχής. Δεν είναι δυνατόν να θεωρούμε την ομοφυλοφιλία σαν taboo, πόσο μάλλον να την κρίνουμε σαν κάτι ανήθικο η παράνομο ή να στεκόμαστε με περιέργεια απέναντί της σαν να παρακολουθούμε ένα τσίρκο με ανθρώπους – ελέφαντες.
            Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, θεωρώ ότι οι σεξουαλικές προτιμήσεις κάποιου δεν αφορούν κανέναν άλλον σε οποιαδήποτε θέση κι αν βρίσκεται αυτός. Προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι καθόλου για την ερωτική ζωή των άλλων και ενοχλούμαι όταν αυτή και μόνον αυτή γίνεται μονάδα μέτρησης της αξίας τους.
            Χωρίς να περιμένω απάντηση από τα πρόσωπα που αναφέρω, νιώθω την ανάγκη να δημοσιεύσω τους προβληματισμούς μου έτσι ώστε να καταδείξω ότι το θέμα που θίγεται εκατέρωθεν, είναι πολύ σημαντικότερο από μια προσωπική διαμάχη.
Πέτρος Κουσουνάδης

15 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ο Π.Κ. ΟΤΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΊΟ; ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ 10 ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΛΗΡΙΚΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Π.Κ. θα ήθελε πολύ να ενημερωθεί για το εδάφιο του ευαγγελίου που απαγορεύει την ομοφυλοφιλία. Επίσης θα ήθελε τα σχόλια να γίνονται επώνυμα.

      Διαγραφή
  2. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΠΑΕΙ ΞΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κυριε κουσουναδη πρεπει να συμφωνησουμε καταρχην οτι η ΖΩΗ ειναι μια εξελικτικη διαδικασια χωρις σκοπο και προοπτικη.Δεν εχει καν επιγνωση του τι κανει και που παει. Ειναι μια συνεχης προσπαθεια των ΓΟΝΙΔΙΩΝ να επιβιωσουν μεσα απτην ΦΥΣΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.Συμφωνω οτι ο καθενας μας πρεπει να εκφραζεται οπως καταλαβαινει και οπως τον καθοδηγουν τα γονιδια του.ΟΜΩΣ αυτοι και εννοω οι οποιο αποφασισαν να υπηρετησουν καποιο λειτουργημα θαπρεπε περα απτο τι πιστευουν και τικανουν να μην προκαλουν τους ανυποψιαστους που η μονη τους ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ειναι η ΘΡΗΣΚΕΙΑ με συμπεριφορες που δεν συναδουν με αυτα που απο αμβωνος κηρυττουν.Εμενα φιλε με ενολχλει η ΦΑΡΙΣΑΙΚΗ ΥΠΌΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ που εχουν αποκτησει και ΓΑΜΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΡΝΟΥΝ κατα το δοκουν,γιατι δεν τους αρκει η εκπροσωπηση του θεου,ΑΦΟΥ δεν τον ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ,αλλα προσπαθουν και εχουν καταφερει να ειναι Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η υποκρισία είναι ένα άλλο θέμα που δεν αναδεικνύονταν, τουλάχιστον ευθέως, στην αρχική σας επιστολη. Είναι κρίμα που για κάποιους μόνη ελπίδα και παρηγοριά είναι η θρησκεία. Χαίρομαι πολύ που η απάντησή σας δεν έγινε μέσω κάποιου δικηγορικού γραφείου. Στεναχωρήθηκα άλλο τόσο που ζητήσατε την απόσυρση του ερωτήματός σας. Παρακαλώ να λείπουν οι πληθυντικοί της ευγενείας. Ευχαριστώ. Εις το επαναδημοσιεύειν.

      Διαγραφή
  4. Οι θρησκείες σφάλλουν από τη στιγμή που κάνουν ηθικά διδάγματα και εξαπολύουν εντολές . Ο Θεός δεν είναι απαραίτητος για να δημιουργεί την ενοχή ούτε για να τιμωρεί...Και έπειτα μην περιμένετε την ημέρα της κρίσεως ... γίνεται κάθε μέρα....
    Αλμπερ Καμύ "Η πτώση"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με μεγάλη έκπληξη αλλά και αίσθημα αηδίας ανέγνωσα τα περι της αντιπαραθέσεως των δύο προβεβλημένων ανδρών της τοπικής κοινωνίας της Τήνου. Προσυπογράφοντας απολύτως της θέσεις του κ.Π.Κουσουνάδη θα σταθώ μόνον στα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία εκφράζουν ένα κοινό αισθήμα που, όπως διαφαίνεται, περνά απαρατήρητο, αλλά αποτελεί το ουσιαστικότερο ζήτημα στην παρούσα διαμάχη, την πρόκληση της δημοσίας αιδούς.

    Ωστόσο θα ήμουν άδικος αν δεν επεσήμαινα ότι αποτελεί απόδειξη ανδρισμού η επώνυμη και σαφής τοποθέτηση του κ.Σανταμούρη αλλά απόδειξη υποκρισίας η συμπεριφορά της ευρύτερης κοινωνίας της Τήνου που γνωρίζει άριστα την τακτική των ψιθύρων κρυφίως και της προσκύνησης δημοσίως.

    Αναφορικά με τον ιερέα δεν νομίζω ότι αξίζει να σχολιάσω κάτι...θα ήταν απώλεια του πολυτίμου χρόνου μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ένα ακόμη σχόλιο επί του σχολίου του κ.Σανταμούρη της 29ης Σεπτεμβρίου. Από πότε η δουλοπρεπής, αναξιοπρεπής, γλειώδης, επαρχιωτική και εν τέλει εμετική συμπεριφορά ενός κληρικού, ο οποίος δεν κατέχει καμμία απολύτως θεσμική εκκλησιαστική θέση - επί τη βάσει της διάρθρωσης της εκκλησιαστικής ιεραρχίας και τάξης- βαπτίζεται ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ?

    Κι αν δεχτώ τον παραπάνω όρο, τότε κατάπτυστοι είναι όσοι κατέχουν πολιτικές, διοικητικές και άλλες επιφανείς θέσεις εξουσίας και δέχονται να συναλλάσσονται με τέτοιας ποιότητος κληρικούς ή λαϊκους, δημιουργώντας αυτήν την ψευδαίσθηση ισχύος στους προαναφερομένους κληρικούς ή λαϊκούς πολίτες.

    Αγαπητοί μου, αν βγείτε από τον μικρόκοσμο της Τήνου και κινηθείτε στο παγκόσμιο στερέωμα και κυρίως στα κέντρα λήψεως αποφάσεων διεθνώς, τότε θα δείτε πως μόνον για διαλείμματα αναψυχής και γέλιου αξίζει κανείς να ασχολείται με τις δύο παραπάνω κατηγορίες.

    Μέχρι τότε επιλέξτε ή θα κάνετε δουλοπρεπώς υποκλίσεις και δωράκια προς όσους κατηγορείτε, για βλακώδη ζητήματα (πχ.μετάθεση φαντάρου, μετάθεση λιμενικού, διορισμό στα ΚΑΠΗ Τηνου κλπ)ή θα ασχοληθείτε σοβαρά και αξιοπρεπώς με τα θέματα της τοπικής σας κοινωνίας, αποκλείοντας οι ίδιοι άτομα που η συμπεριφορά τους σας ενοχλεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο παραπάνω. Αν τελικά μας προκαλεί η συμπεριφορά του κάθε Παπά, δημάρχου, προέδρου κλπ, που στην Ελλάδα μόνο τους δινΟυμε τόση αξία, τότε απλώς τον κάνουμε στην άκρη. Εμείς οι Τηνιακοι όμως έιμαστε οι πρώτοι φταίχτες που καθόμαστε και δίνουμε αξία σε ανάξιους λόγου!

    Και κάτι ακόμα,δε με ενοχλεί προσωπικά η ερωτική ζωή κάποιου, με ενοχλεί όμως η έλλειψη συστολής και το θρασσος, η υποκρισία και τα παχιά λόγια . Στη τελική, αν κανείς μετά απο τόσες δημόσιες ξεφτιλες συνεχίζει να κυκλοφορεί και μιλά και κυρίως λέει ότι ψιχαλιζει, ενώ τον φτύνουν κατάμουτρα, τότε ο τύπος δεν έχει ούτε φιλότιμο ούτε τσίπα...άρα τον αφήνουμε στην άκρη και τέλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε παιδιά, τόσα λόγια για ένα φανερό??? δεν εχετε να κάνετε τίποτα πιο χρήσιμο στη ζωή σας? ασχολείστε με το απόλυτο τίποτα, το απόλυτο μηδέν για να βρείτε τι??? πάντως όχι τις έννοιες φιλότιμο, ντροπή, ανδροπρεπεια στο ήθος, μεγαλείο στη ψυχή, ευγένεια, ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ. Γιατί θα μπορούσε να είναι gay αλλά σωστός τύπος άρα και αποδέκτης σεβασμού και τιμής.Αφού όμως δεν διαθέτει ούτε τα προσόντα ούτε τηννεξυπναδα να τα αποκτήσει είναι απλώς...φανερος!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα αυτά που λέτε είναι στην κυριολεξία μαλακίες.Ο φανερός δεν έχει κάτι να κρύψει ,, τρανεί απόδειξη τα 2 πανέμορφα παιδιά Κ.Σανταμουρή , εραστή του τύπου. Όσο προς τον κύριο ανώνυμο... δίκιο έχει τόσα λόγια για έναν Φανερό?? η τήνος δεν έχει να κάνει τίποτα άλλο , από το να τρώγεται με τα ίδια της τα ρούχα .Όταν ο Κ.Κ. Αρχιερατικός Επίτροπος Τήνου της ΙΕΡΑΣ ΝΗΣΟΥ ΤΗΝΟΥ , βοηθούσε τον κάθε ανώνυμο πιστό, είτε μέσω των γνωριμιών του για να βρεί δουλειά είτε κάποια διευκόλυνση είτε να ταίσει άστεγες, οικογένειες που δεν έχουν τα απαραίτητα, και μάλιστα και από τον μισθό του...,(τον οποιοδήποτε πιστό και άπιστο διχως ενδοιμασμους).(π.χ να κάνει θειτία στην σύρο)Λοιπόν πόση τα ξέρατε αυτά η κάνατε πως δεν τα ξέρατε.Και δεν ζήτησε ποτέ αντάλγμα. Αυτά που έχει προσφέρει στο νησί ο Φανερός δεν θα προσφέρει ο κουφάλας ούτε κάποιος άλλος που κάθεται πίσω από έναν υπολογιστή. Και σε περίπτωση που δεν το ξέρατε ο Κ.φανερός δεν ζητάει καμιά αποζιμείωση οικονομική. ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε ανώνυμε των 12.08 π.μ. 7/1/2012
      1. Δηλαδή υποστηρίζετε ότι ο κ. Φανερός αποτελεί αυτό που ο λαός μας ονομάζει "βίσμα" για ανεύρεση εργασίας και μεταθέσεις στον στρατό;
      2. Όσο για την χρηματική αποζημίωση, διατύπωσα μία ερώτηση ακριβώς επειδή δεν το ήξερα. Αλλά ο σκοπός του κειμένου ήταν ακριβώς αυτός, να ξεκινήσει δημόσιο διάλογο
      3. Επειδή εγώ τυχαίνει να γράφω επώνυμα σε αντίθεση με εσάς, πλην του "κυριολεκτικού" χαρακτηρισμού σας ο οποίος απευθύνεται σίγουρα στο κείμενό μου, μήπως μπορείτε να μου εξηγήσετε και ποιον αποκαλείτε κουφάλα;
      4. Μήπως μπορείτε να με ενημερώσετε πως είστε σε θέση να γνωρίζετε για όλες τις "διευκολύνσεις" του κ. Φανερού αλλά και για το αν ζητάει χρηματική αποζημίωση η όχι;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 12:08 (07/01/13), ως ιστολόγιο θεωρούμε πως αν γνωρίζετε για τέτοιες περιπτώσεις διευκολύνσεων οφείλετε να τις καταθέσετε στην δικαιοσύνη.
      Εμείς αδυνατούμε να διακρίνουμε ένα αξιοκρατιτκό τρόπο με τον οποίο επιλέγεται μέσω της πλαγίας αυτής οδού, αυτός που πραγματικά έχει ανάγκη. Είναι σε θέση κάποιος στο νησί να γνωρίζει ποιος έχει περισσότερη ανάγκη (αν βέβαια ισχύει η συλλογιστική σας); Αντίστοιχα δεν έχετε αναλογιστεί πως μια ενδεχόμενη "διευκόλυνση" μπορεί να εμποδίζει συμπολίτες μας που έχουν τα απραίτητα δικειολογιτικά από το να εξασφαλίζουν εκείνοι μια ευνοϊκότερη μετάθεση κοκ.
      Σας καλούμε να αναλογιστείτε αυτό που αποκαλύπτετε και να το αποκαλύψετε και επώνυμα στις αρχές.

      Διαγραφή
  10. Κι εδώ ανώμαλους βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή